KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mannen, heeft er iemand toevallig een setje koffers/tassen voor de 1290 te koop?

Vind 495 wel prijzig. Wil volgend jaar in een aantal dagen door aantal landen trekken. (Speedy daan zoekt ze ook)
Of zijn er goed passende alternatieven? Zie aardig wat andere merken ,heeft iemand daar ervaring mee?

SIDE BAG SET 1290 SUPER DUKE R 14-16 - 990/1290 Super Duke R - Traveling - Parts Street 2018 | KTM shop.nl, de meest uitgebreide online shop voor KTM onderdelen


MLM lijkt me ook prima spul.
http://www.mlmparts.com/nl/sw-motech-blaze-zadeltassen-voor-ktm-1290-super-duke-r.html

Ik heb wel eens gelezen dat die van KTM erg slecht tegen regen kunnen, niet op lekkage maar dat ze er vies uit gaan zien, zou zelf voor SW gaan.
 
Ik heb wel eens gelezen dat die van KTM erg slecht tegen regen kunnen, niet op lekkage maar dat ze er vies uit gaan zien, zou zelf voor SW gaan.

de set van KTM wordt idd smerig (welke set niet?), maar is aardig zuiver te krijgen met de hogedrukspuit. Waterdicht zijn ze iig niet, door de rits komt het water zo naar binnen. Je krijgt er dan ook drybags bij voor binnenin, mijn inziens een beetje te stugge binnentassen, ik gebruik plastic tassen. Vergeet ook niet de beugelset die je er nog bij moet kopen, ook nog iets van 80-100 euro. Verder wel een perfecte pasvorm en ziet er geeneens zo verkeerd uit. Geen ervaring met andere sets.
 
Hok staat te wachten op een SW update. :(
Kan hem wel ophalen, maar kan ie straks wéér terug, ik geloof dat ik hem maar laat staan, droog en warm, kost normaal 1 euro per dag voor winterstalling, is nu gratis en dat nu al 2 maanden. *O*
 
Motor is klaar, ze komen hem zo brengen...als compensatie hebben ze bij KTM de quickshifter geactiveerd..
 
wa5bkqiekwwtj.jpg
 
:P was ook het eerste wat ik deed, ohja, je let er eerst niet op, maarreuh, jammer dat het beestje nat aan de deur is geleverd .. ik kan het nog niet over m'n hart krijgen om die door de regen te jagen
 
:P was ook het eerste wat ik deed, ohja, je let er eerst niet op, maarreuh, jammer dat het beestje nat aan de deur is geleverd .. ik kan het nog niet over m'n hart krijgen om die door de regen te jagen

Staat toch buiten bij Geerd als ik me niet vergis.... |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan