KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
2018 zal hij de schade wel inhalen en de meeste km's van ons allen maken.

Geloof dat speedy daan de meeste heeft gemaakt afgelopen jaar haha 3 banden verder volgens mij :p

@large O-) jij weet toch ook dat er nog overjarige koopjes staan bij vos oss? :P

Nou.... ik had er 26.000 km opstaan in 19 maanden.
Bandjes en een SDR gaan niet goed samen.... gemiddeld een 4.000 km O-)
 
Nou.... ik had er 26.000 km opstaan in 19 maanden.
Bandjes en een SDR gaan niet goed samen.... gemiddeld een 44000 km O-)

Rijdt zeker veel woon werk verkeer? Dan vreet je het middelste gedeelte zo weg.

Heb er nu 4500 op staan mijn band slijt mooi heel gelijkmatig, kom echt zelden op de snelweg :] en rijdt toch zeker niet bepaald rustig O-)
 
vinnik maar normaal ook, koop je een fiets die nogal stevig aan de prijs is wil je daar ook de bijhorende service voor!
het feit dattie em niet gewoon bij de dealert achterlaat wil zeggen dattie er toch nog mee wil rijden!


Heb ik wel een keer met een R1 gedaan, waar het bigend van in pijn liep, jaarkaart Nordschleife naar de klote, ding was pas naar het seizoen klaar, kon hem ophalen, naar 1,5 maand hebben ze hem maar gebracht. _O-
 
Ik had laatst voor 500e credits gekocht. Kon door alle baansluitingen slechts 3 rondes maken.
Laatst een mailtje gestuurd of ik het tegoed terug kon krijgen. Kreeg netjes mail met gegevens en later het restant terug gestuurd.
Reden? Weet hoe dat altijd gaat als iets van eigenaar wisseld, je kent et wel al die muntjes van discotheken waar.je weleens kwam dis ineens niet meer geldig waren. Better safe than sorry.
 
Ik had laatst voor 500e credits gekocht. Kon door alle baansluitingen slechts 3 rondes maken.
Laatst een mailtje gestuurd of ik het tegoed terug kon krijgen. Kreeg netjes mail met gegevens en later het restant terug gestuurd.
Reden? Weet hoe dat altijd gaat als iets van eigenaar wisseld, je kent et wel al die muntjes van discotheken waar.je weleens kwam dis ineens niet meer geldig waren. Better safe than sorry.


Is mij daar verteld door de baliemiep dat de pasjes minimaal 4 jaar geldig blijven of zoiets.
 
met de superduke of ga je met de auto op de ring?
Had een e46 coupe 6 cil lijn met semi slicks, 330d remmen enzo. Ding eetje aangepast voor circuit/ring plezier maar was er zo klaar mee stond voor mijn gevoel gewoon stil op de baan.... moest teveel uitwijken voor de veel snellere auto's dat ik ruimte ging maken en dus de ideale lijnen niet lekker kon pakken. Op rechte eind komen de porsches etc zo hard op.je af dat je wel ruimte moet maken. Nu een golf met 360pk 510nm waar ik volgende zomer wat rondjes wil maken op de ring. Meer voor fun en beleving dan record rondes rijden. De echt ringfreaks hou je toch niet bij maar denk dat ik nu wat minder vaak een de kant hoef en dus beter kan focussen op de lijnen ipv ruimte maken.

Met de motor ga ik de ring niet meer over, tegenwoordig is het steeds drukker en automobilisten houden nergens rekening mee.
7 jaar terug zelf in de vangrail gelegen met R1.
Gelukkig zelf niks en weinig schade aan de motor (slechts zo'n 3500km stond er op)
 
:( hier ook een maandje verder ivm austin racing uitlaat ..
was op de post .. 6 mails ivm tracking number opgevraagd, geen respons.
Dan maar beginnen bellen,veel beloven dat tracking number zo spoedig mogelijk zal ontvangen via mail maar 2 weken verder nog steeds niets .. net nog eens gebeld .. pakketje is verneukt in transport .. is in retour gegaan ..dus weer bij af .. B|
 
:+ ik zou toch beginnen twijfelen, maar liever niet..heb gewoon via de telefoon m'n gedacht gezegd en dat hun service ruk is ..
 
Best balen dat te lezen Sorage, zeker voor de prijs dat je daar gelegd hebt voor een uitlaatje zeg maar Ö. Gaan ze iets speciaals doen voor je of geen enkele vorm van goodwill daar?
 
Als dat zo zou zijn dan had ik in ieder geval je de tracking gegeven, zodat je kunt zien dat het idd retour is gegaan,maar ik betwijfel het als ik het hele verhaal zo hoor, mooi balen.
 
idd balen, moesten ze een compensatie willen doen dan hadden ze dat al gedaan ..ik moet ook geen andere demper ofzo voor een andere fiets..
het hele verhaal is gewoon vaag, ik sta niet in een machtspositie.
Ik begrijp er gewoon de zak van, nooit gedacht dat zoiets nog kon

ik heb al welgeteld 21 mail gestuurd ..en 6 reply's gekregen ..kreeg nooit een antwoord op een tracking code, ook niet via de telefoon,
" i cannot find your name in the system"
" i will put my UPS guy on it"
" i will email it to you asap !"
" oh i emailed it to the wrong adress"
"oh its stuck in the ups depot..happens sometimes"

en als laatste

" its getting returned to sender, the box was heavily damaged and they dont want to take the risk..i will send it to you as soon as its returned "

het zou de eerste keer in de geschiedenis zijn dat een transport firma plots bezorgd is om de inhoud van een pakketje .. ik zit zelf in de logistiek en meestal geven ze gewoon geen fuck om die pakketjes die ze in hun busje gooien ..morgnd nog eens bellen, kijken hoever ze staan..miss toch eens uitkijken naar een alternatief |(
 
Jups! Gewoon keer 1500 bieden, blijft altijd wel rond dat bedrag zijn geld waard denk ik.
Geloof dat akra zegt dat er 12pk winst mee gepakt kan worden, en staat ook supergaaf!
 
Nou.... ik had er 26.000 km opstaan in 19 maanden.
Bandjes en een SDR gaan niet goed samen.... gemiddeld een 4.000 km O-)


Wellicht kan 1 van jullie me helpen.
Ik wil de achterste remschijf demonteren......moet nu de achteras eruit ?
Zo ja.......de borgmoer lossen ?
Of de grote veerring achter de schijf verwijderen ?
:?
 
Met zo'n groot aanbod moet dat makkelijk lukken. Prijzen kelderen nu wel door het aanbod.
Afgelopen zomer stonden er maar stuk of 3 te koop op mp.
 
Iemand hier interesse om van kappen te ruilen. Ik heb momenteel de STICKER SET " RACING "Artikelnummer: 61308999000

betreft de 2 tankkappen en de 2 achterkappen

Graag zou ik de originele sticker set willen.

Graag pb bij interesse.
 
Wellicht kan 1 van jullie me helpen.
Ik wil de achterste remschijf demonteren......moet nu de achteras eruit ?
Zo ja.......de borgmoer lossen ?
Of de grote veerring achter de schijf verwijderen ?
:?
.
Hij hoeft er niet helemaal der uit, maar je moet ook de moer bij het tandwiel losdraaien, dan kan hij zo ver terug dat het de boutjes van de remschijf er niet tussen uit kunnen, maar niet de fout om de wieldragers bouten (imbus) los te draaien, dan breekt het geheid af, deze kan alleen tegen houden en de boutjes heet stoken, zitten vast met loctide.
Je kunt echter geen bok gebruiken die in het achterwiel word gestoken, dan kan nl. de as niet verschoven worden, de achterbrug met vrij dargend zijn.
 
.
Hij hoeft er niet helemaal der uit, maar je moet ook de moer bij het tandwiel losdraaien, dan kan hij zo ver terug dat het de boutjes van de remschijf er niet tussen uit kunnen, maar niet de fout om de wieldragers bouten (imbus) los te draaien, dan breekt het geheid af, deze kan alleen tegen houden en de boutjes heet stoken, zitten vast met loctide.
Je kunt echter geen bok gebruiken die in het achterwiel word gestoken, dan kan nl. de as niet verschoven worden, de achterbrug met vrij dargend zijn.

Okee.... dank je !
 
idd balen, moesten ze een compensatie willen doen dan hadden ze dat al gedaan ..ik moet ook geen andere demper ofzo voor een andere fiets..
het hele verhaal is gewoon vaag, ik sta niet in een machtspositie.
Ik begrijp er gewoon de zak van, nooit gedacht dat zoiets nog kon

ik heb al welgeteld 21 mail gestuurd ..en 6 reply's gekregen ..kreeg nooit een antwoord op een tracking code, ook niet via de telefoon,
" i cannot find your name in the system"
" i will put my UPS guy on it"
" i will email it to you asap !"
" oh i emailed it to the wrong adress"
"oh its stuck in the ups depot..happens sometimes"

en als laatste

" its getting returned to sender, the box was heavily damaged and they dont want to take the risk..i will send it to you as soon as its returned "

het zou de eerste keer in de geschiedenis zijn dat een transport firma plots bezorgd is om de inhoud van een pakketje .. ik zit zelf in de logistiek en meestal geven ze gewoon geen fuck om die pakketjes die ze in hun busje gooien ..morgnd nog eens bellen, kijken hoever ze staan..miss toch eens uitkijken naar een alternatief |(

ummm
8-)

maar fijn stelletje die jongens van Austin Racing....via credit card betaald neem ik aan? Daar je geld terugvorderen.
 
via paypal, terug vorderen lukt dan ook wel.

nog ffe geduld tot eind van de maand, daarna licht ik paypal in

volgens die gast van austin was de box nog niet eens uit de UK, zal wss wel een lulverhaaltje zijn, ik koop allang online ( eigenlijk de dag dat ik hier registreerde op MF, want als je een motor hebt, heb je spullen nodig :P )

en ik weet ondertussen perfect hoelang pakketjes kunnen aankomen vanuit andere EU landen..is het van de uk zou het hier binnen de 7 kalenderdagen aankomen, zogezegd op 21 december verstuurd.. en pas deze week return.. ik bel ze strx wel nog es ffe :+

( als ik zo zie, zijn meeste superduke eigenaren al jaren trouwe MF'ers :9 , hoelang bestaat dit forum eigenlijk ? )

* update*

no worries, you'll get it by the end of next week!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan