KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pohhh mf bestaat al lang. Ken het zelf al 12 jr.

Ben klaar met dit kwakkelige weer.... volgende week krijgen we dagje 14 graden, ktm dan maar eens effe uitlaten als er geen pekel meer ligt.

Larger? Ben jij de enigste hier met ander filter?
Of zijn er ook nog andere leden met rottweiler filter of ander aftermarket?
 
Nog wat goodies geinstalleerd (spiegels en radiator guard):

26992458_1831530753547529_7989782004800732064_n.jpg


26907491_1831530746880863_8313647220873020923_n.jpg


26907445_1831530750214196_3188714796023536064_n.jpg


En gisteren het eerste ritje gemaakt van het jaar! =)
 
Bevalt de arrow of nog veel geluid

Ja die bevalt zeker!
Heb ook de Bodis gehad. De arrow is echt van veel hogere kwaliteit.

Geluid is perfect. Heb wel de DB killer erin (houdt niet heel veel tegen trouwens), en dan lijkt 'ie ook iets beter te lopen op een of andere manier :) Heb de std. akra mapping erop, dus is vast nog wel meer uit te halen, maar de dag moet nog komen dat ik te weinig vermogen heb met deze motor haha _O- Dus dat heeft niet zo'n prioriteit voor mij.
 
Larger? Ben jij de enigste hier met ander filter?
Of zijn er ook nog andere leden met rottweiler filter of ander aftermarket?


Op de huidige SD heb ik hem nog niet gemonteerd, op het vorige model gaf het wel een stuk meer herrie, met name in het onder toeren gebied en bij vol gas.

Wilde eigenlijk eerst de SD op de bank hebben en daarna de Rottweiler inbouwen om te kijken wat het brengt.
Bij het vorige model was hij toch een stuk soepeler geworden, helaas toen niet meer gemeten naar inbouw.
 
@Larger.
Ben nog steeds zéér benieuwd naar geluid! En ben benieuwd naar de cijfers.


Pff middendemper jaarlijks voorzien van nieuwe demping echt geen zin in , laat de killer er in zitten vind wel best zo.
 
Iemand hier interesse om van kappen te ruilen. Ik heb momenteel de STICKER SET " RACING "Artikelnummer: 61308999000

betreft de 2 tankkappen en de 2 achterkappen

Graag zou ik de originele sticker set willen.

Graag pb bij interesse.


Mocht je dit nog willen je, dan heb ik wel wat om te ruilen check je PM
 
Hallo!

Ik heb in oktober een zeer jonge 2dehands KTM Superduke 1290R gekocht (2017 model met 8000km).

Ik heb nu een Remus slip-on uitlaat besteld bij www.kglracing.com en verwacht deze ergens begin volgende week.

Wat zijn jullie ervaringen met enkel de demper te vervangen? Ik denk er aan om later ook de cat vervanger aan te schaffen en een SAS-removal kit. Maar heb wat schrik dat de akra mapping niet echt "optimaal" zal zijn voor de remus. Ik wil het vlotte rij-gedrag van de motor natuurlijk niet om zeep helpen voor een wat mooiere sound..
 
Hallo!

Ik heb in oktober een zeer jonge 2dehands KTM Superduke 1290R gekocht (2017 model met 8000km).

Ik heb nu een Remus slip-on uitlaat besteld bij www.kglracing.com en verwacht deze ergens begin volgende week.

Wat zijn jullie ervaringen met enkel de demper te vervangen? Ik denk er aan om later ook de cat vervanger aan te schaffen en een SAS-removal kit. Maar heb wat schrik dat de akra mapping niet echt "optimaal" zal zijn voor de remus. Ik wil het vlotte rij-gedrag van de motor natuurlijk niet om zeep helpen voor een wat mooiere sound..

Ik vind de '17 eigenlijk heel goed klinken al met kat.
Denk dat dat komt doordat die kleppen in dat ding volgens mij verder open getrokken worden bij gas geven. Dat heeft het 1.0 model niet.

Akra mapping is een goede basis als je de kat vervangt. Of het optimaal is weet ik niet, maar komt zeker in de buurt =)
 
Abs ringen eindelijk vervangen Man wat zat die hub vast pfff mr gewonnen !
helaas weer beetje vocht er in ,dus meteen de boor mod : mr uitgevoerd ,schijnt op de jongere modelkes al gedaan te zijn .

Hier moet je boren voor de liefhebbers .......(foto geleend ) :+

full
 
Heb ik destijds ook gedaan, echter het gat iets groter geboord, er kwam meteen water uit,maar verstopte toen ook weer meteen, gelijk op geboord naar 40mm. :+
 
Abs ringen eindelijk vervangen Man wat zat die hub vast pfff mr gewonnen !
helaas weer beetje vocht er in ,dus meteen de boor mod : mr uitgevoerd ,schijnt op de jongere modelkes al gedaan te zijn .

:P moet de abs ringen ook nog wisselen.
Wacht tot.larger dorst heeft en gezellig komt knutselen. Hoef ik het wiel niet opnieuw uit te vinden. :z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan