KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, en binnenkort zijn ook alle packs gratis.
Die zitten toch al op de motor en dan hoeft de dealer ze niet meer te activeren.
Scheelt een hoop gedoe, een echte win-win

Je bedoelt de twee opties die je extra kan bestellen? Hill hold controle en motor slip regulation? Waar haal je die info vandaan?
 
Ik heb mijn nieuwe SD net opgehaald. Wat een ding, ik heb echt alles al gereden maar wat een koppel zit er in dit ding en wat wil die de hoek om.
Zit nog in de inrij periode dus zit nog niet vol op het gas maar eerste indruk is erg positief.
Nu heb ik bij de aanschaf voor een aantal zaken gekozen waaronder het Trackpack en performance pack en het KTM zadel wat overigens erg goed zit en lekker stroef is.
Ik heb niet direkt de Akra einddemper erbij besteld, werd mij even te gortig maar ik begreep dat de DB killer hierin vast zat! Klopt dit en zijn er naast de Akra nog fraaie alternatieven waar mensen hier ervaringen mee hebben.
Iets meer sound mag maar ik wil het niet te gek maken aangezien ik nog weleens die Bundesrepubliek einfahre en af en toe een circuitdagje mee pak.

Thanks.....;-)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn nieuwe SD net opgehaald. Wat een ding, ik heb echt alles al gereden maar wat een koppel zit er in dit ding en wat wil die de hoek om.
Zit nog in de inrij periode dus zit nog niet vol op het gas maar eerste indruk is erg positief.
Nu heb ik bij de aanschaf voor een aantal zaken gekozen waaronder het Trackpack en performance pack en het KTM zadel wat overigens erg goed zit en lekker stroef is.
Ik heb niet direkt de Akra einddemper erbij besteld, werd mij even te gortig maar ik begreep dat de DB killer hierin vast zat! Klopt dit en zijn er naast de Akra nog fraaie alternatieven waar mensen hier ervaringen mee hebben.
Iets meer sound mag maar ik wil het niet te gek maken aangezien ik nog weleens die Bundesrepubliek einfahre en af en toe een circuitdagje mee pak.

Thanks.....;-)
Gefeliciteerd! ik ben jaloers moet nog een weekje wachten ;) Ik zat zelf ook al naar alternatieven voor de Akra te kijken, ben altijd wel fan van SC-Project. Ze hebben altijd wel mooie en kwalitatief goede dempers met e-keur.
 
Ik heb nog enkele stukken voor de SD te koop;

5fhi4o.jpg


Hooligan uitlaat, Ziet er bruut uit, klinkt ook zo. Smile van oor tot oor maar je moet er wel tegen kunnen.


29mm14z.jpg


Nieuwprijs 1400 euro. Weg voor 950.


R&G Exhaust hanger - 93 + verzending nieuw, mag weg voor 75

past op 14-16

2eulb2p.jpg



Evotech radiator guard, dubbele bestelling

Nieuw 75 + 15 verzending

mag weg voor 75 incl. past op 14-18 ( nieuwe radiator kost er 473 :p )

biulpf.jpg



CNC hendels ebay of wat dan ook maar zijn gewoon netjes, 35 euries (excl verzending)

el9y0z.jpg
 
Ik heb mijn nieuwe SD net opgehaald. Wat een ding, ik heb echt alles al gereden maar wat een koppel zit er in dit ding en wat wil die de hoek om.
Zit nog in de inrij periode dus zit nog niet vol op het gas maar eerste indruk is erg positief.
Nu heb ik bij de aanschaf voor een aantal zaken gekozen waaronder het Trackpack en performance pack en het KTM zadel wat overigens erg goed zit en lekker stroef is.
Ik heb niet direkt de Akra einddemper erbij besteld, werd mij even te gortig maar ik begreep dat de DB killer hierin vast zat! Klopt dit en zijn er naast de Akra nog fraaie alternatieven waar mensen hier ervaringen mee hebben.
Iets meer sound mag maar ik wil het niet te gek maken aangezien ik nog weleens die Bundesrepubliek einfahre en af en toe een circuitdagje mee pak.

Thanks.....;-)

Het zal nog niet meevallen om een vervangingsdemper te vinden.....waar je het circuit mee op kan ?
 
Lijkt me normaal, monteur is er een minuut of wat mee bezig, computer, werkplaats moet ook betaald worden, zeker als je alleen maar voor een mapping komt en geen evo of de motor bij hem hebt gekocht.
Er zijn dealers die het kosteloos doen. ligt eraan hoe goed je met de dealer overweg kunt.
 
Volgende week komt er bij mij ook een arrows decat op, akra slip-on zit er al op.
Met dat als enige modificatie hoeft er toch geen akra map op?
 
Laatst bewerkt:
hij loopt er op ...maar bij mij zijn mn orginele headers al paars (ook al kn inleg erin ) dus lijkt me te arm nu die open is .

moet nog even wachten voordat ik kan gaan erg druk nu, seizoen begint weer te op gang te komen. in t zuiden is er maar een das venlo btw.
 
Af fabriek loopt hij erg arm,zo arm dat bij stationair draaien de bochten al rood op beginnen te gloeien.

Als je geen kat meer in het systeem hebt zitten, dan zou je voor een akra mapping kunnen gaan, deze is onderin een stuk rijker, met kat in het systeem loop je de kat, want met de mapping word ook bij mijn weten de lambda sonde buiten werking gezet, dus kan deze ook niet meer correctie toepassen als hij te rijk loopt met een kat.
 
Af fabriek loopt hij erg arm,zo arm dat bij stationair draaien de bochten al rood op beginnen te gloeien.

Als je geen kat meer in het systeem hebt zitten, dan zou je voor een akra mapping kunnen gaan, deze is onderin een stuk rijker, met kat in het systeem loop je de kat, want met de mapping word ook bij mijn weten de lambda sonde buiten werking gezet, dus kan deze ook niet meer correctie toepassen als hij te rijk loopt met een kat.

dacht dat de lambda sonde nog in werking was hoor, daarom dattie na het flashen een hoge stationair heeft en een tijdje nodig heeft om te hercalibreren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan