Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb 2 Sp-2 en 10k zouden ze dat aanvaarden als serieus?

Tja ik heb geen idee, maar ik zou eerst eens proberen uit te vogelen wat een beetje reëel zou zijn.
Voor ik een bod uitbracht waar ik later spijt van zou krijgen.
Hou er ook rekening mee dat voor deze fiets helemaal geen onderdeel te vinden is voor een normale prijs.
 
Hij heeft idd leuk spul, sommige onderdelen lijken eenmalige oplage. Zit nog te wachten op zijn bericht dat ie eens die achteras moer gaat maken, is alweer een beste tijd geleden dat ie daarover begon op FB. Die kettingspanners zijn ook wel mooi, maar zijn uitverkocht.

Dikke bikes van die Edwards btw :9~
 
Laatst bewerkt:
alvast een klusje voor de donkere dagen
full
 
Heb nog een schakelpook liggen om andersom te schakelen, heb ik nooit gemonteerd en denk dat ik dat ook niet meer ga doen. Iemand hier interesse? Voor tientje euro ex verz. mag ie weg...
full
 
Laatst bewerkt:
Mannen!

Heeft iemand hier ooit de brandstofdruk van zijn SP gecontroleerd? Ik krijg het idee dat de brandstofdrukregelaar aan zijn einde is (hij loopt aardig rijk)
Ik kan nergens een nippel vinden om bijvoorbeeld een manometer op te zetten.
Alvast bedankt!!
 
Ik heb hem laatst nog gemeten, wel met een speciale nippel,ipv banjo bij de pomp. Kijk even of er aan de vacuüm kant van de brandstofdrukregelaar geen benzine komt. Druk moet rond de 50psi(3,5 bar) zijn.
 
Maar volgens mij heeft het geen zin om de pomp, op de manier zoals het WPHB aangeeft, te meten.
Het geeft dan geen indicatie hoe de drukregelaar zijn werk doet, alleen de werking van de pomp.

Wat Sneedee zegt controleren, en ook de vacuumslang die deze bedient.
 
Ik heb de vaccuum slang er al eens afgehaald om te kijken of er ook benzine uit komt (membraam lek) maar dit is niet het geval. Dit sluit niet uit dat het alsnog de drukregelaar kan zijn lijkt mij.

Hoe ziet zo'n speciale nippel eruit? is het speciaal gereedschap van Honda?
 
Universeel benzinedrukset, een banjobout met een nippel erop waar de meter op kan.
 
Maar volgens mij heeft het geen zin om de pomp, op de manier zoals het WPHB aangeeft, te meten.
Het geeft dan geen indicatie hoe de drukregelaar zijn werk doet, alleen de werking van de pomp.

Wat Sneedee zegt controleren, en ook de vacuumslang die deze bedient.

Als je de brandstofdrukregelaar aansluit op een vacuümpomp, zie je de druk veranderen als je de druk veranderd en weet je dus dat hij werkt, kan natuurlijk ook met draaiende motor.

Mocht de regelaar stuk zijn en te veel retour sturen, merk je dan in het hele systeem, waar je ook meet.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan