Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan zou je misschien ook zo'n ding om te ontluchten kunnen gebruiken,
Regelaar vacuüm trekken en als ie goed is blijft hij vacuüm houden?
 
~
Ja dat klopt, ik vindt het gewoon mooi als de rem onder de brug hangt nu moet ik alleen nog een remtang vinden met de aansluiting aan de goede kant.


Dat vindt ik ook, daarom de sp verkocht en de yzf gehouden 8-)
full
 
Als je de brandstofdrukregelaar aansluit op een vacuümpomp, zie je de druk veranderen als je de druk veranderd en weet je dus dat hij werkt, kan natuurlijk ook met draaiende motor.

Mocht de regelaar stuk zijn en te veel retour sturen, merk je dan in het hele systeem, waar je ook meet.

Oke duidelijk, ik zal even een nippel scoren. Bedankt heren!
 
das lang geleden Hank !


Ja klopt, ben hem al weer een jaar of 3 kwijt wel zonde maar het ging niet meer met de rug.
De yzf gebruik ik maar zelden,heb een vfr gekocht, en daar beleef ik veel plezier aan.

De sp is uiteindelijk de grens over gegaan, waarheen weet ik niet.
 
Ik ga volgend jaar ff kijken wat ik ga doen met de bochtenset. Ga naar Pajic toe om te kijken of de SBK high mount setup aan mijn Akra bochten gezet kunnen worden, of dat ik dan weer beter een volledige set kan fixen ter vervanging van de Akra bochten. Akra dempers wil ik wel gaan gebruiken.
 
Ik ga volgend jaar ff kijken wat ik ga doen met de bochtenset. Ga naar Pajic toe om te kijken of de SBK high mount setup aan mijn Akra bochten gezet kunnen worden, of dat ik dan weer beter een volledige set kan fixen ter vervanging van de Akra bochten. Akra dempers wil ik wel gaan gebruiken.

Mocht je je akra's weg doen dan hou ik mezelf aanbevolen :)
 
Ik ga volgend jaar ff kijken wat ik ga doen met de bochtenset. Ga naar Pajic toe om te kijken of de SBK high mount setup aan mijn Akra bochten gezet kunnen worden, of dat ik dan weer beter een volledige set kan fixen ter vervanging van de Akra bochten. Akra dempers wil ik wel gaan gebruiken.

Zou altijd de Akra's houden, is rvs en makkelijk wat op te maken, aan de andere kant heb je dan niks meer aan je linkpipes,(verkoop je el makkelijk denk ik)....dempers gebruik je zeker voor de high-mount.
Ik heb nog wel schade deel akra liggen, kreeg ik toen bij mijn set.
360.jpg

Wil ik ooit ook nog wat mee maken....
 
Laatst bewerkt:
Vond deze toch wel erg mooi staan bij jou Chris, vervroegde sinterklaas ;)
360.jpg


En deze dus binnenkort te koop,100mm
360.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vond deze toch wel erg mooi staan bij jou Chris, vervroegde sinterklaas ;)
[afbeelding]
Die zijn zeker erg sexy... :9~ *O*

Deze maand wordt het de paintjob voor de kuipen, morgen kan ik eindelijk de racetail (en jouw Sato beugels) ophalen bij het afhaalpunt *O* Ff kijken hoe de financiën eind december er bij staan, heel misschien komt dan de achterrem van Durbahn.




Volgend seizoen is dan de SBK bochtenset aan de beurt, moet dan nog ff kijken of ik voor een endurance tank ga kijken...
 
Laatst bewerkt:
zo, die staat droog en warm voor de winter.

IMG-20171122-WA0022_1.thumb.jpg.18752dad122f4e07abd13ddd90f2894e.jpg


Jammer dat vrienden gescheiden zijn, maar het levert wel mooi een plekkie op voor mijn SP :-)
(zijn vrouw had heeeeeel veel meuk bewaard..... iets van 10+ jaren van een of ander handwerkblad..)
 
Eindelijk binnen *O* *O* *O*
full


Nu ff wachten op een reactie van FZRene wanneer hij tijd heeft voor de paint job *D

Wordt dezelfde paint job als ik nu heb, antraciet met zwarte vlakken met net als origineel een stickertje van Honda achterop de rand. Maar ben nog in dubio of ik een zwarte HRC sticker op het voorkantje van de monoseat doe of het egaal antraciet houd, wat raden jullie aan?
 
Laatst bewerkt:
HRC is sneller, maar dan in rood wit blauw ;-)

Eindelijk binnen *O* *O* *O*
[afbeelding]

Nu ff wachten op een reactie van FZRene wanneer hij tijd heeft voor de paint job *D

Wordt dezelfde paint job als ik nu heb, antraciet met zwarte vlakken met net als origineel een stickertje van Honda achterop de rand. Maar ben nog in dubio of ik een zwarte HRC sticker op het voorkantje van de monoseat doe of het egaal antraciet houd, wat raden jullie aan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan