Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hhhmmmm, dinsdag kan ik je helaas niet komen helpen....

Wees wel HEEEEL voorzichtig met hete lucht..... probeer eerst met warm ipv heet...
 
1b25f891994debba87a2cc6c501b759c.jpg
 
Van het weekend gaat mijn Akra lijn er vanaf, dan kan ik de nieuwe gaan bestellen, maar duurt dan nog ff voordat die klaar is...

Ben er alleen nog niet uit wat voor dempers ik ga fixen, wil wel ronde demper ipv ovaal.
Zou graag titanium Sato's willen, maar moet er nog achteraan of ze door een gast op FB op maat te maken zijn (originele zijn te kort of te lang) met 60mm inlet. Dan wordt het ook nog kijken wat het gaat kosten om ze naar NL te versturen, als het totaalplaatje teveel wordt, dan bestel ik de volledige set van RP.
Maar dan weet ik niet of ik voor carbon of titanium ga...
 
Laatst bewerkt:
persoonlijk vindt ik carbon op de sp geen porum.

mooiste vindt ik tita, het liefst flink verkleurend op de lasnaden.
 
Toch met GB zijn zwart grijze kleuren combo zou carbon wel een mooi kunnen staan.. Misschien ff in het photoshop topic vragen voor 2 voorbeelden?

27xq87c.jpg
 
Mijn gedachte ook wel een beetje. Ga eerst nog even voor de Sato’s informeren, die zijn ietsje dikker dan de RP’s. Vind de titanium versie van de Sato’s toch ook wel erg sexy :9 Maar vermoed dat dat toch een duurder grapje gaat worden. Carbon Sato’s kon ik nieuw nog krijgen voor $220,- p/s, maar die zijn net ff te kort (37,5 cm, wil minimaal 40 cm hebben).
 
Laatst bewerkt:
persoonlijk vind ik carbon het mooiste voor de sp zeker in combinatie met de ladybird of rp set hoewel bij de akra staat het ook mooi
 
RVS bouten, vastgezet met 26Nm conform WPHB
Niks op thread gesmeerd, want de een zegt dit, de ander dat en weer iemand anders niks....

De bouten van de verstelbare rearsets zijn van pisbakkenijzer; 3 kwamen er -net-nog uit, #4 draaide dol.... Live and learn..... :-)
 
RVS bouten, vastgezet met 26Nm conform WPHB
Niks op thread gesmeerd, want de een zegt dit, de ander dat en weer iemand anders niks....

De bouten van de verstelbare rearsets zijn van pisbakkenijzer; 3 kwamen er -net-nog uit, #4 draaide dol.... Live and learn..... :-)
ik zeg niks......

behalve dat als je 2 verschillende metaalsoorten aan elkaar monteerd of schroeft,er door galvanische werking altijd een van de twee ge-offerd wordt ;)

en er is maar 1 oplossing
 
ik zeg niks......

behalve dat als je 2 verschillende metaalsoorten aan elkaar monteerd of schroeft,er door galvanische werking altijd een van de twee ge-offerd wordt ;)

en er is maar 1 oplossing


Dat klopt, maar waarom wordt er van de fabriek uit dan gewoon staal/gegalvaniseerd ingedraaid?
En bv die mooie titanium setjes zouden ook problemen moeten geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan