Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verbruik ligt bij mij rond de 1 op 16/17 op straat. Op circuit weet ik het eigenlijk niet.
Maar op straat rij ik redelijk rustig. Schakel meestal al bij 5000/6000 tpm over.
Vooral bij opritten en bocht uit, wil ik hem nog wel eens doortrekken, maar dan zit je als snel aan "rijbewijs inleveren" snelheid.

Heb hem bij Nippon Bikes in Tilburg op de bank gehad.
Zij doen ook veel circuitfietsen afstellen.

Prima verbruik! wel apart dat er zo'n groot verschil tussen zit... :?
 
Ik rij nooit rustig eigenlijk. Beetje meepruttelen met het verkeer kan ik niet. Ook in de spits probeer ik meestal het maximale eruit te halen. M'n limiet ligt bij rijbewijs inleveren, al wordt die limiet zo nu en dan wel even flink overschreden... per ongeluk natuurlijk *D
 
Morgen ff tanken, dan zal ik ff uitrekenen hoeveel ie vandaag verbruikt heeft....





HONDA V6 powerrrrrrrrrrrrrrr
IMAG9987.thumb.jpg.76f04112858bdc4b9f0d8ddd0d3e515e.jpg


IMAG9988.thumb.jpg.ca3830c1c98d59acefb649a68a2a5e31.jpg


Keuzes keuzes keuzes........... :-)



Had de handvatverwarming op de SP gezet dus.........
full
 
Ik val binnen met een korte vraag, staat er ergens nog een VTR SP2 te koop !?
Weet jij iets dan graag een berichtje naar mij.
 
Net getankt ff uitgerekend en dacht "huh? 1 op 9??"

Tot ik realiseerde de accu losgehad te hebben en de tripmeter dus op nul is gegaan... Duhhhh....
 
Gaat ie wel maken ja. Maar op zijn DHC fb pagina wordt er nog gevraagd of de hoeken boven aan de voorzijde nog lichtjes aangepast kunnen worden, dus dat volg ik nog ff.
Op deze foto kan je de hoeken beter zien...
full
 
Qua kuipen wel :+

Alleen de achterrem nog en een Oberon koppelingscilinder, dan ben ik écht klaar... *O*
 
Laatst bewerkt:
Zojuist de tank er afgehaald, kan deze luchten om vervolgens naar de lasser te gaan voor het scharnierpunt. Als het meezit, heb ik alles over een week of 4-5 weer binnen en kan ik weer gaan opbouwen :)
 
Ome Joop.................... heeft u ook stickers???






:+





IMAG0031.thumb.jpg.dabada26d5695252539f4432e873e984.jpg






IMAG0037.thumb.jpg.e58386059471d420a8568a839a346bdd.jpg




Chinees kuipwerk met stickers al onder de blanke lak, dus up close zie je wel wat reliëf...

IMAG0039.thumb.jpg.20cfd01d60b78ba969e918967d00219c.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik val binnen met een korte vraag, staat er ergens nog een VTR SP2 te koop !?
Weet jij iets dan graag een berichtje naar mij.

ik lees altijd lekker mee in dit topic :)

en laat ik nu een sp2 hebben staan die dit seizoen te koop gaat ;)

sp2 uit 2004

als je interesse hebt kun je me wel even een pbtje sturen.
 
Ome Joop.................... heeft u ook stickers???

:+
[afbeelding]

[afbeelding]

Chinees kuipwerk met stickers al onder de blanke lak, dus up close zie je wel wat reliëf...

[afbeelding]
Ziet er netjes uit, wilde het groene deel een beetje lukken bij de rondingen van het gedeelte waar de knieën zitten? Er lijken wat beschadigingen te zitten, of zit dat in de sticker? Hoe is de algemene kwaliteit van de stickers btw?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan