Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, heb de demper ingepakt om retour te sturen en dan wordt het gefixt. Gaat met DPD, dus wordt het maandag pas wegbrengen...

Hij dacht dat het schade was door het transport. Toen ik zei dat het waarschijnlijk een productiefout was omdat het onder de blanke lak zit, kreeg ik als reactie dat hij alles zelf de dempers maakt en controleert. Kwam een beetje over dat hij het niet kon geloven dat het een productiefoutje was :?

Maar goed, het wordt opgelost :)

Het lijkt er net op alsof de Hars op dat plekje niet tot in de weefsels is doorgedrongen of zo.
 
Wordt het niet eens tijd voor een taxatie? Wat een ding zeg :} :9~~
Thanks, heb dat wel eens overwogen en ‘m dan daarvoor laten verzekeren, maar dat deed de verzekering niet. Daardoor dat maar niet gedaan.
Verzekering vertelde wel dat extra’s wel meeverzekerd zijn en ik bij diefstal dan alle betaalbewijzen en bonnen kon overleggen. Ja dat kan, als ik ze nog had... :/
 
Ik vermoed dat het witte vellen zijn die in een kleurenbadje oid gaan. Het is nu nl ook in diverse kleuren te verkrijgen (rood, blauw, geel iig...).
 
Laatst bewerkt:
Denk niet dat ze Carbon zwart verven, zou wel kunnen dat ze een andere stof verven om er uit te laten zien als Carbon of kevlar denk eerder dat de mat vervuild is met iets van witte verf of iets dergelijks.
Wel echt een gaaf systeem. 👍

Ik vermoed dat het witte vellen zijn die in een kleurenbadje oid gaan. Het is nu nl ook in diverse kleuren te verkrijgen (rood, blauw, geel iig...).
 
Bassie, ik zou toch eens rondtkijken naar een verzekeringsmaatschappij die wél een taxatierapport accepteert als dagwaarde.

Je hebt er ondertussen al zoveel ingestopt dat die veel meer waard is dan een standaard sp met "Wat extra's"
 
Bassie, ik zou toch eens rondtkijken naar een verzekeringsmaatschappij die wél een taxatierapport accepteert als dagwaarde.

Je hebt er ondertussen al zoveel ingestopt dat die veel meer waard is dan een standaard sp met "Wat extra's"
Dat is ook zo, zou niet verkeerd zijn als die er zijn waarbij de maandpremie ook nog een beetje fatsoenlijk is. Binnenkort maar eens in gaan verdiepen. :t
 
Ik heb dat toendertijd ook laten doen,getaxeerd op €8750,-,hij was meer waard zei de taxateur maar niet te verantwoorden voor een motor van 15 jaar oud,zou wel op gelet worden bij eventuele schade.
Taxatie elke 3 jaar herhalen en een aardig hoge premie,dacht 60,- per maand.
Als je wordt aangereden en er komt een taxateur bij nemen de meeste de meerwaarde van de assesoires wel mee in hun berekening.
 
Dat is ook nog wel wat om rekening mee te houden, ga er nog wel eens achteraan.

Sp-tje is zojuist opgehaald, voor de aanpassing van de bedrading, afmaken flapper mod, afstellen balhoofdlagers, omvalsensor een nieuwe plek geven en verwijderen van de safety lights module. Zal volgende week klaar zijn *D

Edit: Denk dat ik de nieuwe remblokken voor en MPP3 ook maar gelijk monteer als ie klaar is, is dat ook maar gedaan. Volledig klaar voor het nieuwe seizoen :]
 
Laatst bewerkt:
vandaag helaas voorlopig laatste ritje. morgen gaan ze mijn kruisband verbeteren
full
 
Dat is lekker voor het seizoen begint. Ben je lang uit de running, of valt het mee? (weet niet hoe lang daar voor staat). Succes ermee iig...
 
Laatst bewerkt:
Hoop toch deze zomer nog wel te rijden maar gaat wel een paar maanden duren.
Wordt gereconstrueerd uit hamstring.
 
Laatst bewerkt:
Staat volgens mij 6 of 9 maanden voor (bij mij)

Je wil niet met een half herstelde knie, in geval van nood, je motor op moeten vangen.

Suc6 met het herstel iig.
 
Zet je SP maar hier neer hoor, wij zullen dat "rode surfersletje" wel hard blijven rijden voor je.....
That's what friends are for.... :-)

Snel, maar GOED herstellen hoor!!
 
SP is alweer klaar, wordt morgen weer afgeleverd. Heeft buiten de kabelboom om gelijk een algehele check gehad. Nu alleen nog maar wachten op de tank, kuipen en demper *D
 
Laatst bewerkt:
hier weer drama....
na 4 of 5 rondjes op CPZ opeens bij afremmen motor een tikje in het blok...
al gechecked of het een uitlaatpakking was...nope
kleppen waren gesteld en wel 4 keer nagekeken en na gerekend die waren goed (na verstellen)
van het weekend maar weer de klepdeksels er af...en nog eens nazien...snap er geen reet meer van.
bougies...zitten gewoon vast dus daar komt het tikje ook niet vandaan

nog een probleem...accu was ook meteen leeg
na startkabels gewoon naar huis kunnen rijden...maar weer geen genoeg prik om nog eens te starten
laadspanning is 14.3 volt bij 1200 rpm
accu gemeten...die was gisteren na thuiskomst 12.8 volt.....
laadspanning kan ik zo 1,2 drie niet meten omdat ik na stator wissel en SR wissel alles netjes heb gesoldeerd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan