KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

Nou ja zeg, overdrijven is een kunst...achterlicht zit met twee moertjes vast, is er in no time af toch? Maar gelijk heb je, led-achterlicht is plug en play, peanuts. Vergeet niet de schuimrand op het originele achterlicht om te zetten naar het nieuwe, anders gaat het rammelen.
Ik heb de motor net en ga puur af op wat er in de handleiding over te vinden is, hopelijk gaat het meevallen ;)

Die metamoll hoopte ik bij een dealer te vinden, en anders overzetten inderdaad.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de motor net en ga puur af op wat er in de handleiding over te vinden is, hopelijk gaat het meevallen ;)

Die metamoll hoopte ik bij een dealer te vinden, en anders overzetten inderdaad.

Ik heb em al jaren, maar nog nooit lampje moeten vervangen.
Zag 3 maanden geleden dat een van die lampjes kapot was en dacht ook nog van 'gvd zal wel een hoop werk zijn om het ding te vervangen' 8-)
Binnenkort eens losschroeven, ben tot op heden niet aangereden dus kwa zicht zal het wel loslopen. ;)
 
Oh toch wel. Ik vind namelijk het licht witter dan in het echt, maar dat zal dan vast door de foto komen.

Nee, dat kan kloppen, nadat de h4-lamp eens doorgebrand is heb ik er een speciale van Philips in gezet met een andere kleurtemperatuur, volgens mij de blue white vision. Maar het is wel gewoon halogeen hoor, geen led of xenon of iets dergelijks.
 
Laatst bewerkt:
Nee, dat kan kloppen, nadat de h4-lamp eens doorgebrand is heb ik er een speciale van Philips in gezet met een andere kleurtemperatuur, volgens mij de blue white vision. Maar het is wel gewoon halogeen hoor, geen led of xenon of iets dergelijks.

Dus toch.... :+
 
Ik ben twee maandjes geleden ook nog naar Ruud geweest om mijn SMT af te laten stellen.
Hij loopt veel soepeler en toch weer 4 pktjes erbij :)

full


Hij is een beetje donker, het is een foto geen kopie ;)
 
Als Toktok afhaakt dan zeker, misschien zijn er wel meer mensen die interesse hebben en kunnen meer koppeltjes gevormd worden. Je kan ook even afwachten totdat ik 'm heb gemonteerd, dan weet je zeker of het plug and play is :)
Ik ben ook wel benieuwd naar het resultaat
 
Ik ben twee maandjes geleden ook nog naar Ruud geweest om mijn SMT af te laten stellen.
Hij loopt veel soepeler en toch weer 4 pktjes erbij :)

[afbeelding]

Hij is een beetje donker, het is een foto geen kopie ;)

Mooi zo! Dat soepeler gaf mij de doorslag de SMT “nooit” meer weg te doen ...
 
Die bovenste is verrukkelijk, die tweede...zo vind ik het bagger, kijken hoe het definitieve model eruit ziet maar ik vrees het ergste... -O-

Voorlopig lijkt het die 2e te worden
Motorfreaks - Binnenkort: test prototype KTM 790 Duke - details

Hopelijk ziet het uiteindelijke model er beter uit (=oranje :P )
En launch control op een fiets met 115pk :? Ik begrijp van de heren die 2017 1290SDR hebben met launch control dat het een tamelijk zinloze optie is :N

en die Alan Cathcart mag wel eens met pensioen :')
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Ik ben vooral bang dat het weer een smurfen KTM wordt. Jammer, doe mij een sportieve ktm met goede wendbaarheid waar ik normaal op pas (en zo lang ben ik niet :( )
 
Als ie maar wel 230 pk, zadelverwarming met meerdere zones, een achteruitversnelling,een opbergplaats voor een geel hesje en een navigatie met de functie "Vermijdt onverharde wegen" heeft, anders wil ik hem niet!

Ohnee, verkeerde topic ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben twee maandjes geleden ook nog naar Ruud geweest om mijn SMT af te laten stellen.
Hij loopt veel soepeler en toch weer 4 pktjes erbij :)

[afbeelding]

Hij is een beetje donker, het is een foto geen kopie ;)

Typisch dat de specs nooit exact gelijk uitvallen, ondanks zelfde motor en uitlaten. De mijne had destijds nog standaard luchtfilter. Nu met open luchtfilter is ie merkbaar soepeler.

 
Typisch dat de specs nooit exact gelijk uitvallen, ondanks zelfde motor en uitlaten. De mijne had destijds nog standaard luchtfilter. Nu met open luchtfilter is ie merkbaar soepeler.

[~[url="https://s1.postimg.org/5h3abf9pt7/IMG_6279.jpg"]afbeelding~][/url]

Nou dat verschil is heel klein. 122 vs 124 pk zonder afstellen, minder dan 2% relatief verschil, is statistisch verwaarloosbaar, meetfout van zo'n testbank is groter. Vind ik heel netjes, daar mag KTM trots op zijn.
We zijn ooit eens (in 2005) met een hele groep ZX10R MFers naar Jeroen vd Meer in Uithoorn geweest. Iets van 15 man, enige verandering bij de meeste was een andere uitlaatdemper. De slapste 10R had 158pk, de sterkste 171 pk. Gemiddelde kwam het uit op ongeveer 165pk, had de mijne ook.
 
Laatst bewerkt:
523567_F6-6142-4_CBF-_AC78-_E50_C9_B9961_A2.jpg


BEA45_BFC-0092-41_BB-_B904-7512_D388_E67_B.jpg


Vandaag heerlijk van Tiel naar Vianen gereden via de dijken, even Utrecht ingeweest en toen weer van Houten naar Rhenen over de dijken.
 
Ja heerlijk, wat een weertje *O* , half oktober en het is beter weer dan in juli :P
Vandaag beetje door Zuid-Holland getoerd, morgen dagje vrij en dan ga ik een rondje Zeeland doen :]
 
Heerlijk dat weertje...
Goed voor de kassa, maar man wat heb ik hard moeten werken B|
Morgen lekker rijden weer werken!

Oh nee, ruwe bolster moet niet zeuren...
 
Terug
Bovenaan Onderaan