KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

Vanavond ook het eerste rondje van het jaar gemaakt, nu met db killers en lelijk ruitje er op. Ruitje ziet er niet uit, maar het vangt echt enorm veel wind, die blijft er dus op staan voor vakantie! Db killers zullen ook alleen voor de eifel zijn, ik hoor mijn motor niet meer :X Viel ineens op dat dieren niet meer op de vlucht staan en kinderen niet beginnen te huilen als ik langs rijd :P

Nog mailtje terug gekregen voor die bagageplaat maar volgens de leverancier zou het weer niet passen :? Ik ga eerst eens kijken of ik met de dopjes van de passagiersteun niet rechtstreeks een plankje kan bevestigen.
 
Laatst bewerkt:
Nu ik toch bezig ben O-)

Qua instellingen zie ik verschil tussen de gebruikershandleiding en de sticker onder de buddy...

In het boekje staat bij 'preload adjuster' en dan bij sport 3 turns

Maar

Op de sticker staat bij hetzelfde onderwerp 7

:? :?[afbeelding]
Toevallig van de week aangepast op sport. Maar als ik 't zo lees klopt de manual, maar de sticker niet :P
 
Ik zie daarboven in nog iets groot/log met een zwarte kleur... als je dan toch bezig bent met opruimen ;)
Work in progress, heb 'm pas net :+

Deze week voor 't eerst met tuneecu aan de gang. O2 sensor uitschakelen, de secundaire gaskleppen eruit halen en 'n nieuwe mapping laden.

Iemand ervaring met tuneecu? Inladen en 15min reset is voldoende? Weet dat je bij Triumph dat tps nog moet resetten elke keer.
 
Laatst bewerkt:
TuneECU is niet zo moeilijk, check KTMSMT.COM voor het nodige leesvoer.
De 15 minuten reset is idd belangrijk. Geen minuut langer of korter doen want dan lijkt het alsof je nieuwe map niet lekker wordt geleerd. En doen vanaf een koude start.

Ik zou ook je gasklephuizen synchroon stellen, loont zeer de moeite voor het mooier lopen bij lagere revs.
Check ook:


Iemand ervaring met tuneecu? Inladen en 15min reset is voldoende? Weet dat je bij Triumph dat tps nog moet resetten elke keer.
 
Ik probeer het nog maar een keer, heeft er iemand de originele SMT hitteschilden met ophangbeugels liggen? Eventueel ruilen met SM schilden welke ik nu heb? Ik wil de originele omdat mijn kinders wel eens achterop zitten en de uitlaten behoorlijk heet worden. Thanks.
 
Ik probeer het nog maar een keer, heeft er iemand de originele SMT hitteschilden met ophangbeugels liggen? Eventueel ruilen met SM schilden welke ik nu heb? Ik wil de originele omdat mijn kinders wel eens achterop zitten en de uitlaten behoorlijk heet worden. Thanks.
Hoe zit dat met die sm schilden op een smt uitlaat? Hoewel ik volgens mij sm dempers op de smt heb.

Mocht ik ze over kunnen zetten heb ik er misschien wel oren naar. Duik even de garage in.
 
Laatst bewerkt:
Thanks! De dempers van de smt en sm zijn hetzelfde. De kappen die er over heen zitten verschillen echter. Ook zitten er op de smt koffer dragers op waar de hitte schilden op gemonteerd zijn.

Hoe zit dat met die sm schilden op een smt uitlaat? Hoewel ik volgens mij sm dempers op de smt heb.

Mocht ik ze over kunnen zetten heb ik er misschien wel oren naar. Duik even de garage in.
 
Ga je lunchen bij Zen is ie er niet.... :+

full
 
Laatst bewerkt:
Leuk zo’n beschrijving :(
Ik was dus opzoek naar een 'white/blue wire' maar die is blijkbaar op een SMR niet aanwezig |( Kun je blijven zoeken.... Na veelvuldig Google te hebben gebruikt blijkt het te gaan om een ‘white/pink wire’ *O*

|( dat is niet handig nee. Wel mooi nu voor Google > jouw info helpt anderen :Y
 
Vanavond ook het eerste rondje van het jaar gemaakt, nu met db killers en lelijk ruitje er op. Ruitje ziet er niet uit, maar het vangt echt enorm veel wind, die blijft er dus op staan voor vakantie! Db killers zullen ook alleen voor de eifel zijn, ik hoor mijn motor niet meer :X Viel ineens op dat dieren niet meer op de vlucht staan en kinderen niet beginnen te huilen als ik langs rijd :P

Nog mailtje terug gekregen voor die bagageplaat maar volgens de leverancier zou het weer niet passen :? Ik ga eerst eens kijken of ik met de dopjes van de passagiersteun niet rechtstreeks een plankje kan bevestigen.

Ik weet niet waar je woont, maar anders kun je wel een keer komen testen (rdam)...
 
Ik probeer het nog maar een keer, heeft er iemand de originele SMT hitteschilden met ophangbeugels liggen? Eventueel ruilen met SM schilden welke ik nu heb? Ik wil de originele omdat mijn kinders wel eens achterop zitten en de uitlaten behoorlijk heet worden. Thanks.
Heb de 2 schilden hier lijden en de bijpassende 2 haakjes. Heb alleen die 2 zwarte beugels niet kunnen vinden.
Interesse in de plaatjes?
 
Vanavond ook het eerste rondje van het jaar gemaakt, nu met db killers en lelijk ruitje er op. Ruitje ziet er niet uit, maar het vangt echt enorm veel wind, die blijft er dus op staan voor vakantie! Db killers zullen ook alleen voor de eifel zijn, ik hoor mijn motor niet meer :X Viel ineens op dat dieren niet meer op de vlucht staan en kinderen niet beginnen te huilen als ik langs rijd :P

Nog mailtje terug gekregen voor die bagageplaat maar volgens de leverancier zou het weer niet passen :? Ik ga eerst eens kijken of ik met de dopjes van de passagiersteun niet rechtstreeks een plankje kan bevestigen.

Heb deze evt nog liggen. https://myalbum.com/album/3wbNkWKE0qIp
Is op een hoekje een beetje beschadigd.
Ik heb daar een aluminium koffer op gehad. Maar weet dat deze past op de smr.
 
Top Gassie! Ik stuur je een PB!
Plaatjes zijn altijd fijn ;)
Ik hoop dat ze helemaal gaaf zijn. Ik ben nogal een pietlut :X


Heb de 2 schilden hier lijden en de bijpassende 2 haakjes. Heb alleen die 2 zwarte beugels niet kunnen vinden.
Interesse in de plaatjes?
 
Laatst bewerkt:
deze bout bij de rechter handgreep zit los, grijpt die alleen in het zilveren busje bij de pijl of hoort dat daaronder vast te zitten? het busje zelf is er zo uit te nemen...

[img=400]https://i.imgur.com/9COlBZ3.jpg[/img]
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
dan ga ik em nog eens strippen want vastdraaien lukt niet sinds ik de motor heb, en door de topkoffer is het plastic deel al een stukje scheef getrokken. ik rij zelden met topkoffer maar deze twee dagen had ik em toch echt even nodig '(
 
Laatst bewerkt:
dan ga ik em nog eens strippen want vastdraaien lukt niet sinds ik de motor heb, en door de topkoffer is het plastic deel al een stukje scheef getrokken. ik rij zelden met topkoffer maar deze twee dagen had ik em toch echt even nodig '(
Er hoort een aluminium afstandsbus tussen te zitten.
 
Hoe strak staat jullie ketting?

Dacht hem even volgens de manual te spannen maar dan raakt ie de center stand...

2HqLIEP.jpg


Bws1yU7.jpg

Oke misschien mag hij iets strakker maar alsnog..

OJTd68y.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan