KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

;)
full
 
dat loochen ik ook niet maar volgens mij is hij zwaar overgewaardeerd en klopt de prijs/kwaliteit verhouding absoluut niet...veel geld voor een technisch nogal gebrekkig model...wat kan het dan anders zijn dan status??

Het is zeker veel geld, en net zoals Apple met een eerste generatie product, kan je beter even wachten totdat de kinkjes uit de kabel zijn gehaald. Ik vermoed wel dat menig GSA aankoper zich bewust is van het prijskaartje, maar er zeker dat voor sommigen het meer om de status en de badge gaat, dan de intentie om er mee naar zuid-Afrika te rijden.

Ik zie overigens dat het hele adventure segment behoorlijk gegroeid is met motor aanbod, waarbij alle merken een graantje willen meepikken van dit segment. Helaas betekend zelfs dat een nieuwe 1090 al 15000€ kost. Ik kocht mijn SMT nieuw bij berry voor 12,5€. En die fiets was, op de adventure na, de duurste in het boekje. Volgens mij ging de adv voor 16 of 17. Volgens mij waren de 1000cc sport fietsen toen de poser units, tegenwoordig geheel anders...
 
Jullie , die-hard KTM-ers, zitten veel te veel met die GS in jullie kop... negatief of positief... .

Wees ervan overtuigd dat de modale GS-rijder geen seconde aan een KTM denkt...

In de GS-topics worden geen bijdragen aan KTM verspild... het is een non-issue, net zomin als een Super-Ténéré of een Explorer... carry-on, boys...
 
Jullie , die-hard KTM-ers, zitten veel te veel met die GS in jullie kop... negatief of positief... .

Wees ervan overtuigd dat de modale GS-rijder geen seconde aan een KTM denkt...

In de GS-topics worden geen bijdragen aan KTM verspild... het is een non-issue, net zomin als een Super-Ténéré of een Explorer... carry-on, boys...

Goh zeg...wat is het nou, je hebt toch je eigen draadjes, wat kom je nu hier weer lopen vervelen? Minderwaardigheidscomplex, geen action man gehad in je jeugd of borstvoeding gehad t/m je zestiende levensjaar? Terug in je hok...en vlug een beetje... :X
 
Laatst bewerkt:
Leuke, sympathieke reactie... getuigt van veel maturiteit... :Y

Ik wil er enkel mee zeggen dat er hier een aantal lieden op dit topic nogal wat energie verspillen aan hun (gespeelde ?) hekel aan GS-en en hun eigenaars.

Omgekeerd bestaat die (negatieve) interesse niet.

En nu mag je verder blaffen...
 
Laatst bewerkt:
Leuke, sympathieke reactie... getuigt van veel maturiteit... :Y

Ik wil er enkel mee zeggen dat er hier een aantal lieden op dit topic nogal wat energie verspillen aan hun (gespeelde ?) hekel aan GS-en en hun eigenaars.

Omgekeerd bestaat die (negatieve) interesse niet.

En nu mag je verder blaffen...


Hej Slijkmoto Toktok en wie deze nondiscussie nog meer aan het voeren zijn: Probeer niet het laatste woord te hebben en laat toch gaan. Life is too short.
 
Hej Slijkmoto Toktok en wie deze nondiscussie nog meer aan het voeren zijn: Probeer niet het laatste woord te hebben en laat toch gaan. Life is too short.

Klopt...maar die man blijft maar irriteren, ben er nu wel een beetje klaar mee met z'n gezever (en anderen ook schijnbaar...iets met rode lap en stier)...
 
Het is zeker veel geld, en net zoals Apple met een eerste generatie product, kan je beter even wachten totdat de kinkjes uit de kabel zijn gehaald. Ik vermoed wel dat menig GSA aankoper zich bewust is van het prijskaartje, maar er zeker dat voor sommigen het meer om de status en de badge gaat, dan de intentie om er mee naar zuid-Afrika te rijden.

Ik zie overigens dat het hele adventure segment behoorlijk gegroeid is met motor aanbod, waarbij alle merken een graantje willen meepikken van dit segment. Helaas betekend zelfs dat een nieuwe 1090 al 15000€ kost. Ik kocht mijn SMT nieuw bij berry voor 12,5€. En die fiets was, op de adventure na, de duurste in het boekje. Volgens mij ging de adv voor 16 of 17. Volgens mij waren de 1000cc sport fietsen toen de poser units, tegenwoordig geheel anders...

tsja volgens de nieuwe regering gaan we meer geld overhouden.....die hadden we nog niet eerder gehoord _O-
In 2004 was een Kawa ZX10R een dikke 15 mille en dan moest je er nog stalen remleidingen bij kopen, een stuurdemper etc etc.
En nu kost een nieuwe Africa Twin 15 ruggen, vind ik ook een mooi ding, maar dan zou ik toch voor de 1090R gaan natuurlijk. ;) en niet alleen omdat het een KTM is O-) , de AT heeft nog tube type banden...in 2017 :').
Als je veel waar/fiets voor je geld wil dan is nu de MT-09/Tracer een goede keuze. De Vstrom 1000 is ook een Euroknaller maar aan de suffe kant.

Als KTM slim is bouwen ze zowel een 1090 SMT/SMR als een 790 SMT/SMR dan hebben we tenminste wat te kiezen :Y
 
tsja volgens de nieuwe regering gaan we meer geld overhouden.....die hadden we nog niet eerder gehoord _O-
In 2004 was een Kawa ZX10R een dikke 15 mille en dan moest je er nog stalen remleidingen bij kopen, een stuurdemper etc etc.
En nu kost een nieuwe Africa Twin 15 ruggen, vind ik ook een mooi ding, maar dan zou ik toch voor de 1090R gaan natuurlijk. ;) en niet alleen omdat het een KTM is O-) , de AT heeft nog tube type banden...in 2017 :').
Als je veel waar/fiets voor je geld wil dan is nu de MT-09/Tracer een goede keuze. De Vstrom 1000 is ook een Euroknaller maar aan de suffe kant.

Als KTM slim is bouwen ze zowel een 1090 SMT/SMR als een 790 SMT/SMR dan hebben we tenminste wat te kiezen :Y

Klopt, mocht dat aanspreken qua uitstraling en dynamiek, dan zou ik op termijn zelfs mijn SMR in willen ruilen...alhoewel...heb net led-knippers besteld, worden vandaag geleverd... :Y *O*
 
Tof! HP2 Enduro's!

Mooi om te zien dat het nu KTM Super Adventure topic alleen over bluetooth en boordcomputers gaat. :D
 
Dat zijn wel hele belangrijke zaken :P

Ik wacht eigenlijk op een GPS die gelinkt is aan buienradar zodat ik altijd in de richting van het mooie weer rijd. 8-) Liefst in combinatie met een zelfrijdende motor zodat ik tenminste kan internetten onderweg of zo'n VR racespelletje kan doen ;)
 
Laatst bewerkt:
Tof! HP2 Enduro's!

Mooi om te zien dat het nu KTM Super Adventure topic alleen over bluetooth en boordcomputers gaat. :D

Vandaar als tegenhanger dan ook - Ruwe bolsters, blanke pit...oftewel...oldskool hardcore
 
Klopt...maar die man blijft maar irriteren, ben er nu wel een beetje klaar mee met z'n gezever (en anderen ook schijnbaar...iets met rode lap en stier)...

Amen.
Echt kan die gast even ergens anders gaan vervelen :r
 
Gewoon omdat het kan, omdat het een KTM 950 SM, omdat het mooi is, en omdat ik graag terugkijk op mijn motorreizen: hier een hele kleine greep uit de foto's die ik gemaakt heb tijdens een reis van drie weken door Europa.

IMG_5002.jpg


IMG_5068.jpg


IMG_5143.jpg


IMG_5159.jpg


IMG_5199.jpg


IMG_5203.jpg


IMG_5208.jpg


IMG_5212.jpg


IMG_5271.jpg


IMG_5359.jpg


IMG_5388.jpg


IMG_5403.jpg


IMG_5416.jpg


IMG_5440.jpg


IMG_5450.jpg


IMG_5625.jpg


IMG_5672.jpg


IMG_5712.jpg


IMG_5780.jpg
 
Echt een motorgerelateerde reactie, niveau straalt er van af :')

Op sommige forums heb je een negeermogelijkheid zodat je reactie's van sommige personen niet kan lezen. Zou hier ook wel wat zijn.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon omdat het kan, omdat het een KTM 950 SM, omdat het mooi is, en omdat ik graag terugkijk op mijn motorreizen: hier een hele kleine greep uit de foto's die ik gemaakt heb tijdens een reis van drie weken door Europa.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Puntgaaf!! :Y :t

Zo overweeg ik om komend voorjaar naar Rosas te rijden, weliswaar niet met tent maar rustig door Frankrijk afdalen om vervolgens aan de Spaanse Costa een week te blijven en vervolgens weer rustig terug...
 
Gewoon omdat het kan, omdat het een KTM 950 SM, omdat het mooi is, en omdat ik graag terugkijk op mijn motorreizen: hier een hele kleine greep uit de foto's die ik gemaakt heb tijdens een reis van drie weken door Europa.

Vet man!
 
Zo, Led knippers ook gemonteerd...helemaal winterklaar...

full


full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan