Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

:^

Ga ik maar bestellen, let's not tell the wife.

Net bestek van de Multi binnengekregen... 6000 EUR :')
Wordt een economisch total lossje denk ik?
Spijtig van je ongeval, hopelijk lichamelijk niet te veel last -O- maar 6.000€ kosten :? dat moet toch al een serieuze klap geweest zijn :o of kosten ducati onderdelen zo veel :X
ik gok dat dat ook een totaal verlies zal worden als ik de vraagprijs van u moto bekijk... -O-
 
Noser: wie rijdt er dan met de moto ook achteruit op een parkeerplaats :+

Maar ff serieus, wel balen makker, indien economisch total loss zijn het verloren euro's. Indien 9000 nog de vraagprijs was -O-

En dan opeens een Porsche tussendoor,
meen me vorig jaar te herinneren dat je niet met een Porsche bij de klant wilde komen, ziet ernaar uit dat je geen klantenbezoekjes meer doet :+

Ging jij niet naar het buitenland, indien ja, weet ik in Knokke nog een veilige garage....

Over de led upgrade........ doen :Y
 
Spijtig van je ongeval, hopelijk lichamelijk niet te veel last -O- maar 6.000€ kosten :? dat moet toch al een serieuze klap geweest zijn :o of kosten ducati onderdelen zo veel :X
ik gok dat dat ook een totaal verlies zal worden als ik de vraagprijs van u moto bekijk... -O-

Radiator, topkuip en uitlaat komen al allemaal zo'n 900 EUR per stuk, dan alle carbon, koppelingsdeksel, steunen, enz + werk = 5.900 EUR :o

Denk inderdaad ook aan een economische total loss.
 
Noser: wie rijdt er dan met de moto ook achteruit op een parkeerplaats :+

Vlaag van zinsverbijstering :+

Maar ff serieus, wel balen makker, indien economisch total loss zijn het verloren euro's. Indien 9000 nog de vraagprijs was -O-

Ga het maar even afwachten. Indien total loss en verzekering geeft geen deftige prijs dan ga ik procederen he -nog een hobby erbij voor in het weekend :+

En dan opeens een Porsche tussendoor,
meen me vorig jaar te herinneren dat je niet met een Porsche bij de klant wilde komen, ziet ernaar uit dat je geen klantenbezoekjes meer doet :+
Nope, heb de CLS als firmawagen he, dit is een pure weekendauto :Y

Ging jij niet naar het buitenland, indien ja, weet ik in Knokke nog een veilige garage....
Ik zal je op tijd iets laten weten :P

Over de led upgrade........ doen :Y
Done! :)
 
Laatst bewerkt:
:^

Ga ik maar bestellen, let's not tell the wife.

Net bestek van de Multi binnengekregen... 6000 EUR :')
Wordt een economisch total lossje denk ik?

Stop er maar al mee want "the wife" komt daar toch achter en straks kan je op alle mooie dagen mee naar Plopsaland en consorten ipv met uw Porsche gaan rijden
:X :+

En of de multi Total loss is is onmogelijk te zeggen. Eerst moeten ze de wrak waarde bepalen en dat gaat de doorslag geven ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan