Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

Eindstand na Race 18:

1. Jimmeh 106 punten
2. Sheldon 98 punten
3. Bartvh 95 punten
4. Nameless 94 punten
5. Polymorph 91 punten
6. Team Olsene 9 punten


Gefeliciteerd Jimmeh met de overwinning!!!

Iedereen bedankt voor mee te doen!!!


Niet 2e *O* *O* *O*


Jij ook bedankt om de stemtopics te maken nameless :t :]
 
10122.jpg


Happy Birthday nog Sheldon *O* *O* *O*
 
Verzekering/expert zijn nu opkopers aan het contacteren om te bepalen of de Multi een economische total loss is of niet.

Echt snel gaat dat toch niet vooruit allemaal. Nu maakt mij dat weinig uit, de motor is geen dagelijks vervoermiddel, maar anders... :X
 
Enkel nu korte nr plaat houder r&g ,carbon tankpad ,stickerset R en bezig met rizoma led pinkeltje te zetten.
Komt nog andere wielstriping op ,gps ,tanktas ,...
 
Verzekering/expert zijn nu opkopers aan het contacteren om te bepalen of de Multi een economische total loss is of niet.

Echt snel gaat dat toch niet vooruit allemaal. Nu maakt mij dat weinig uit, de motor is geen dagelijks vervoermiddel, maar anders... :X

Misschien kan je proberen om wat onkosten extra te vragen (vanaf ongeluk tot uitbetalen) om met de auto ipv de motor naar het werk te gaan? Ik heb ooit wel zoiets gehoord maar kben niet zeker of het echt wel kan.
 
Zoekertje was al weer verdwenen :P

Ik ben er benieuwd naar wat je er van zult vinden. Het is allesinds wel ne ferme motor!


Ha ja als hij verkocht is verdwijnt da he |(

Voor wat ik al gereden heb ...dik in orde , genoeg power en koppel ,wendbaar en zalig geluid zelfs met db-killers erin :9~
 
:N _O-

Heb zelf een degelijk setje.

Heb je trouwens die reflector al van de voorvork gehaald? Dacht dat ze dat enkel bij amerikaanse moto's er standaard ophingen :?
Als je een motor uit de krat neemt zit dat er standaard bij :Y
maar velen monteren dat niet... ik ook niet :X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan