Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

Nog ni met een mt gereden maar zal vergelijkbaar zijn met speed triple denk ik :?

Grootste verschil van de manier waarop zullen de cilinders zijn

Denk het wel. Heeft 'maar' 115pk, maar voelt nooit als beperkend aan. Alé, op de baan toch, op circuit mag altijd nog net iets meer zijn :p
 
Denk het wel. Heeft 'maar' 115pk, maar voelt nooit als beperkend aan. Alé, op de baan toch, op circuit mag altijd nog net iets meer zijn :p
Ik vind met 40 pk op circuit rijden, eigenlijk niet minder leuk dan met 100pk.
200pk? Vind ik eigenlijk niet zo veel aan.

Het gaat toch echt eerder om wat jij zelf met de motor doet. :]

Nu ja, dat zijn my two cents.
 
Ik kom van ne ninja 300 en ik vind de extra power van de mt-09 toch wel een grote verbetering! Wat niet wilt zeggen dat het daarvoor niet leuk was natuurlijk, maar soms was het een beetje saai als je letterlijk moet wachten om snelheid te maken. Zeker als het bergop gaat _O-
 
@ Sven en Anthony: misschien niet met het mooiste moment, maar we hebben toch de "NÜRBURGRING CRASH COMPILATION 2017" gehaald:

vanaf 10"20:
 
Laatst bewerkt:
Ik kom van ne ninja 300 en ik vind de extra power van de mt-09 toch wel een grote verbetering! Wat niet wilt zeggen dat het daarvoor niet leuk was natuurlijk, maar soms was het een beetje saai als je letterlijk moet wachten om snelheid te maken. Zeker als het bergop gaat _O-
Hem harder op de staart trappen :Y

35 pk is al genoeg om onder de 2:00 te gaan op Zolder. Dan ben je wel stevig aan het werken. Veel leuker dan op een recht stuk op vermogen iemand inhalen, imho. *D
 
Ik kom van ne ninja 300 en ik vind de extra power van de mt-09 toch wel een grote verbetering! Wat niet wilt zeggen dat het daarvoor niet leuk was natuurlijk, maar soms was het een beetje saai als je letterlijk moet wachten om snelheid te maken. Zeker als het bergop gaat _O-


Op meerdaagse heeft die Ninja wel wat pijntjes gehad wsl :')
 
Hem harder op de staart trappen :Y

35 pk is al genoeg om onder de 2:00 te gaan op Zolder. Dan ben je wel stevig aan het werken. Veel leuker dan op een recht stuk op vermogen iemand inhalen, imho. *D

Denk dat circuit altijd plezant is maar eigenlijk zou er een voorwaarde moeten zijn dat iedereen ongeveer hetzelfde vermogen heeft. Op circuitdagen kunde perfect met 35pk tussen bakken met 200pk zitten, wat voor serieuze frustraties kan zorgen bij beide partijen imo...
 
Terug
Bovenaan Onderaan