Motor-Forum

Select Forum

Einde IDM

Reg. datum:
29 jul. 2002
Het IDM houdt op te bestaan.

https://www.nieuwsmotor.n...mpioenschap-stopt-na-2017

Wij maar schelden dat het ONK niet meer bestaat maar zelfs in Duitsland lukt het dus niet om een nationaal kampioenschap in de lucht te houden.

Reg. datum:
02 apr. 2007
Tijd voor een West-Europees internationaal kampioenschap voor iedereen die een beetje Duits kan of iets wat daar op lijkt? Spa, Assen en Hockenheim, daar moet je toch al wel een eind mee kunnen komen. :+

Reg. datum:
25 jul. 2005
Blijkbaar moet er een extreem prijskaartje aan het organiseren van een nationaal kampioenschap hangen? Lijkt me toch dat je het bij wijze van spreken desnoods doet in een verloren uurtje van een circuitdag met de prijsuitreiking onder de partytent van de buurman?

ZAC heeft het ook jarenlang gerooid met een kleine groep aan rijders en CRT zit aan de andere kant ramvol dus belangstelling is er wel lijkt me?
Aprilia RSV Mille '00 / Honda CB900f '79

Ready to return

Reg. datum:
13 sep. 2002
Voorbeeld nemen aan BSB zou ik zeggen. 'Simplere' machines en gaan maar!
We're in France, you dizzy fuck

Reg. datum:
29 jul. 2002
quote:
Shakey schreef op 19 september 2017 @ 13:09:
Voorbeeld nemen aan BSB zou ik zeggen. 'Simplere' machines en gaan maar!

Daar heeft het helemaal niks mee te maken.

Team Circuitslet

Reg. datum:
30 mrt. 2008
Jammer -O- ,ik ging ieder jaar naar circuit zolder.
In mijn opinie kwamen er wel mensen op af,en heb ik me er uitstekend vdermaakt :)

20170709_110349.jpg

20170708_102847 (1).jpg
downsider wijzigde dit bericht op dinsdag 19 september 2017 13:34 (35%)
Offerings to the God of Speed

ZAC/OWCUP #88

Reg. datum:
06 sep. 2004
Zal de OW-Cup nog drukker worden volgend jaar. De 1 zijn dood is de ander zijn brood zullen we maar zeggen. Een Duits/Belgisch/Nederlands-kampioenschap lijkt me zo'n slecht idee nog niet.
1290SAS | RSV4 | CB350F | If you're not crashing, you're not trying.

Reg. datum:
20 okt. 2002
quote:
Ocampa schreef op 19 september 2017 @ 13:15:

[...]

Daar heeft het helemaal niks mee te maken.

+1 de IDM Superbikes zijn volgens mij Superstock fietsen (iig kwa rijwielgedeelte). En BSB, bij alle fietsen TC eraf slopen maakt ze niet goedkoper :?

Ongelooflijk dat zelfs in Duitsland het niet meer lukt om een mooie raceserie te organiseren :N
Het moet toch mogelijk zijn om een soort NoordWest Europees kampioenschap op te zetten. Het hele GP gebeuren is nu al bijna een Spaans/Italiaans onderonsje dat wordt zo alleen maar erger. B|

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.