Het Drenthe & Groningen Topic - Nieuwe Stijl Seven Sins

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen om 09:00 vertrokken richting de Posbank....
... eigenlijk was het iets later, want ik was aan het stoeien met de 595.
Anyway... op tijd gearriveerd voor een spontaan GS ritje. Ondanks de herfstvakantie vond ik het meevallen qua drukte.
Ook de Ijsseldijk was prima toeven... alleen Bijsterbosch was dicht.

Desalnietteplus.... heerlijk dagje gestuurd en gezellige motorrijder en motorrijdster leren kennen. :]
 
Vanmorgen om 09:00 vertrokken richting de Posbank....
... eigenlijk was het iets later, want ik was aan het stoeien met de 595.
Anyway... op tijd gearriveerd voor een spontaan GS ritje. Ondanks de herfstvakantie vond ik het meevallen qua drukte.
Ook de Ijsseldijk was prima toeven... alleen Bijsterbosch was dicht.

Desalnietteplus.... heerlijk dagje gestuurd en gezellige motorrijder en motorrijdster leren kennen. :]

:t

Kato meets D&A ....
Jammer dat het geen Grietje was....
 
full
 
Dan moet je het de volgende keer eerst vol laten lopen.... :t

Was vol en in bedrijf. Ik kwam voor een kleine storing in de afdekking en was in een half uur klaar. 7 uur gereden (incl stau) en 6 uur terug.
Duur grapje...
 
Je hebt mij nooit horen zeggen/zien schrijven dat ik het warm van mijn werk krijg :/

Klopt, maar daarom is het nog niet uitgesloten dat dat bij een ander niet kan gebeuren



Is het trouwens niet een slecht teken dat jij het in jouw functie, kon nog net vermijden dat ik het werk noemde, nooit warm krijgt :?
 
Laatst bewerkt:
Klopt, maar daarom is het nog niet uitgesloten dat dat bij een ander niet kan gebeuren



Is het trouwens niet een slecht teken dat jij het in jouw functie, kon nog net vermijden dat ik het werk noemde, nooit warm krijgt :?
Dat is juist het probleem met mijn “werk”.
Ik kom in een koud huis, en als het daar weer warm kan worden ga ik de kou weer in B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan