Het Drenthe & Groningen Topic - Nieuwe Stijl Seven Sins

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jawel... 3 week geleden liep deze Verschrikkelijke Sneeuwman nog vrij rond in het buitenland.
Na een goede week jagen konden wij hem eindelijk uit zijn schuilplaats lokken en vangen.
Vervolgens is hij getransporteerd, ingeënt, ingeburgerd en mag hij bij ons komen wonen.

Ik stel jullie voor aan Yeti...

full
 
Jawel... 3 week geleden liep deze Verschrikkelijke Sneeuwman nog vrij rond in het buitenland.
Na een goede week jagen konden wij hem eindelijk uit zijn schuilplaats lokken en vangen.
Vervolgens is hij getransporteerd, ingeënt, ingeburgerd en mag hij bij ons komen wonen.

Ik stel jullie voor aan Yeti...

[afbeelding]
nffu5j.jpg


Mooie wagen, veel plezier en veilige kilometers ermee gewenst
 
Jawel... 3 week geleden liep deze Verschrikkelijke Sneeuwman nog vrij rond in het buitenland.
Na een goede week jagen konden wij hem eindelijk uit zijn schuilplaats lokken en vangen.
Vervolgens is hij getransporteerd, ingeënt, ingeburgerd en mag hij bij ons komen wonen.

Ik stel jullie voor aan Yeti...

[afbeelding]

Hmmm, mooie auto....
Ben nog niet zo gecharmeerd van die velgen
 
Vanavond de sneeuwman in het echt mogen aanschouwen.
Mooie auto, alleen een raar gezicht dat ie maar 3 wieldoppen heeft :?
 
Het avondje spareribs happen vond ik ook zeer geslaagd, blij dat ik er bij kon zijn.
Denk dat ik morgen geen eten hoef :N

Het was tevens een leerzame avond
Kees wist ons te verrijken met een hoop wetenswaardigheden waar je eigenlijk geen bal aan hebt
Toch bedankt daarvoor Kees :t
 
Oeps, sorry iets met klepel en bel....

Die Tesla waar ik het over had, die is dus omgebouwd om op waterstof te rijden...

Wat wel klopt is dat de software is gekraakt...

Hesla
 
Laatst bewerkt:
400km vind ik voor zo’n zware elektrische auto best al netjes. Maar gezien het lastig “tanken” onderweg niet erg praktisch. Dan is 1000km een stuk beter, maar heb je nog steeds het probleem van lastig een tankstation vinden.

_O-
Kato zit weer eens op AVG haar account te rotzooien
Vanaf nu noemen we dat een FUR })

Waarfur dan :?

Wat denk je van misleiding? Deed die andere koekenbakker immers ook.
alleen deed jij het niet met opzet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan