Het Drenthe & Groningen Topic - Nieuwe Stijl Seven Sins

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey, hou know the song..

The song
animaatjes-knuffels-21925.gif
 
Ik heb trouwens een deukje in mn tank (praat me er niet van :N). Te grote van een golfbal schat ik zo in..
Kent iemand in de omgeving die dit eventueel voor een "net" prijsje zou kunnen fixen? Ben te zuinig op dit ding om er maar mee rond te blijven rijden!
 
Ik heb trouwens een deukje in mn tank (praat me er niet van :N). Te grote van een golfbal schat ik zo in..
Kent iemand in de omgeving die dit eventueel voor een "net" prijsje zou kunnen fixen? Ben te zuinig op dit ding om er maar mee rond te blijven rijden!

Pw painting. Even op feeksboek zoeken. Echt n vakman en goeie ervaring mee
 
Niet mijn vakgebied maar heb al wat geopperd.
Ik ben trouwens op dit moment redelijk onthand, geveld door een dubbele longontsteking. Ben er achter dat dat geen grappen zijn zeg...

oei, longontsteking is inderdaad geen grap, zie het in deze periode bij veel oude mensjes op het werk
 
Beterschap Wyb.... ;)


@Werner...

Wist niet dat jij golfde... :/
Maar ehhh.. hoe is dat deukje ontstaan :?
 
Ja Werner vertel, vertel....


Als laatste redmiddel ....
Je motor verven en met hamerslag verf

Ik golf ongeveer 6x per jaar met mn vader. Vind het spelletje mooi, heb er alleen de tijd en geld niet voor over, maar wel mooi dat ik die paar keer per jaar toch dat “zoon vader” momentje mee kan pakken! En sla dan nog wel redelijk een balletje ook!

Wat betreft het deukje: wegglijden van standaard onder slechte ondergrond. Hield em nog niet maar kustje heel zachtjes een (politie) motor die naast me stond (yep hoe krijg je het ook voor elkaar) :Z en dat kusje zorgde ervoor dat zijn valbeugel precies mijn tank zachtjes indrukte, dus een mooi net ingedrukt plekje.

Stoere modus aan: ach tis maar materiaal! Stoere modus uit. En inwendig uiteraard ff paar traantjes gelaten Haha, en nu opzoek naar een plekje waar ze dit kunnen fixen. Te zuinig op Mn spullen om er mee te blijven rijden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan