Het Drenthe & Groningen Topic - Nieuwe Stijl Seven Sins

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik golf ongeveer 6x per jaar met mn vader. Vind het spelletje mooi, heb er alleen de tijd en geld niet voor over, maar wel mooi dat ik die paar keer per jaar toch dat “zoon vader” momentje mee kan pakken! En sla dan nog wel redelijk een balletje ook!

Wat betreft het deukje: wegglijden van standaard onder slechte ondergrond. Hield em nog niet maar kustje heel zachtjes een (politie) motor die naast me stond (yep hoe krijg je het ook voor elkaar) :Z en dat kusje zorgde ervoor dat zijn valbeugel precies mijn tank zachtjes indrukte, dus een mooi net ingedrukt plekje.

Stoere modus aan: ach tis maar materiaal! Stoere modus uit. En inwendig uiteraard ff paar traantjes gelaten Haha, en nu opzoek naar een plekje waar ze dit kunnen fixen. Te zuinig op Mn spullen om er mee te blijven rijden!

Tja.... altijd balen zulk soort acties..... zou de politie aansprakelijk stellen als ik jouw was.
Het kwam immers door een politiemotor... :P
 
@Reanne.....

Lekker achter een oranje motor aangereden vandaag ;)
hehe ja was lekker. weer 319 km erbij vandaag.
Tussenstop gemaakt bij tt motoren en Kalfsbeek.
bij tt motoren was er een gratis check, mijn balhoofdlager en achter remblok zijn versleten :/
en bij Kalfsbeek een nieuwe broek gescoord.
verder top dagje, lekker weer begin ook steeds meer aan de motor te wennen :t
 
en nu opzoek naar een plekje waar ze dit kunnen fixen. Te zuinig op Mn spullen om er mee te blijven rijden!

Jaáaaaren geleden zo'n deukje laten repareren bij (toen) Jaap Middel Motors in Stadskanaal (inmiddels MP Assen). Deukje zat op een vervelende plek, maar is erg netjes uitgedeukt. Maar die handige monteur, Jan (de) Ko(c)k, zal wel met pensioen zijn inmiddels. Wie kent hem nog?
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd wanneer Mr T(upperware) zijn motor voor het eerst laat kennismaken met 2018... O-)
 
Same here.. 3 km gereden, vervolgens getankt en daarna 1 km gelopen.. Lijkt erop dat de accu van mijn Triumph overleden is.. '(

Neem aan dat ie voor de 3km ook wel lastig startte dan :?
Anders zou het zomaar een dynamoprobleem kunnen zijn.
 
VOER

rondreis-costa-rica-eten.jpg
 
Laatst bewerkt:
Neem aan dat ie voor de 3km ook wel lastig startte dan :?
Anders zou het zomaar een dynamoprobleem kunnen zijn.
Iets lastiger dan normaal inderdaad..
Maar ik zal de komende tijd wat testen uitvoeren, om te kijken of de(2500km oude) dynamo dood is, of het toch echt gewoon alleen de accu is.

Startkabels heb ik niet, alleen een druppellader.
Die gaf vanmorgen 12.8v aan.
 
Laatst bewerkt:
Te weinig.... idd.

Maar eehhhhh.... versleten balhoofdlagers... dat had jij met een proefrit wel mogen/kunnen merken. :Y
Ik merk er dus niks van, maar als het voorwiel van de grond is en je stuurt er mee, dan voel je in het midden een knik, tijdens het rijden merk ik er niks van. Bij mijn gs begon het stuur ook helemaal te trillen, bij deze niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan