Motor-Forum

Select Forum

Yamaha MT10 schokbrekers

Reg. datum:
16 jun. 2017
Zijn er hier MT10 rijders die zich wel eens bezighouden met de instelling van de schokbrekers ? en zo ja wat zijn de bevindingen , of blijft iedereen er liever van af net zoals ik ?

Reg. datum:
05 feb. 2006
Er is hier ook een mt10 forum waar van alles en nog wat instaat. Maar ja, ik heb me uitgebreid met de vering bezig gehouden. Standaard is er nl. geen balans tussen voor en achter en is de mt ook niet afgesteld op mijn gewicht (105 kg). Dus bij mij moest de boel een stuk strakker. Stuurt aanzienlijk beter maar je levert natuurlijk in op comfort.

Toppie!

Reg. datum:
05 jul. 2016
Je kunt ook eens met een goede professional een afspraak maken en wat 'tijd kopen' om samen wat afstellingen te maken en te testen. Is tevens een goede investering in kennis en aan het eind van de sessie ga je met een strak sturende fiets naar huis.
Ducati Scrambler Icon Red 2016 & Triumph Street Triple RS 765 Black 2017

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.