Mijn verhaal

cmk

MF veteraan
28 okt 2012
1.992
3
Bergen op Zoom
Dit moest ik even kwijt.
In de eerste week van juli gleed ik van mijn bureaustoel terwijl motorforum zat te lezen op de pc.
Afijn ambu voor de deur twee potige mannen op de brancard naar ziekenhuis. Scan gemaakt geconstateerd hersentumor. Vrouw in paniek uiteraard. Ik dacht dat wordt geen motor rijden meer. Na heel het medisch circuit doorlopen te hebben 11 juli geopereerd. Een week in het ziekenhuis . Ik zei tegen de chirurg ik heb 3 motorongelukken overleefd,dit overleef ik ook wel. 15 bestralingen verder zei zij ze meneer u bent uitbehandeld en pluk de dag. Nou, pluk de dag leek me wel wat. Toen mijn vrouw niet thuis was even de motor gepakt en een ritje gemaakt. Ik werd overmoedig en met mijn broer een roadtrip door Frankrijk gepland.Het resultaat staat hieronder.
full

Ok onze roadtrip van 18-9 tot 22-9. totaal 1935 km. De route barrees en de eenbaans snelweg wegens wegwerkzaamheden staan er niet op. Ook de binnenwegen bedekt met modder en klei niet. De hagelbui tussen Brussel en Mons vergeten we maar even. Ook de natte laarzen en handschoenen.Al met al was het een leuke en avontuurlijke trip. Volgende keer beter plannen.

Dit moest er nog bij: ik wordt volgend jaar in april 72.
 
Laatst bewerkt:
'Mij verhaal' > 'Mijn verhaal'

Mooie trip :t
Bedankt Martel voor het veranderen ik zag het
te laat[
full


Treinongeluk in de buurt van Bourges. Omgeleid door een blubberpad over de erf van een boerderij. Ga er maar aanstaan met een volgepakte Div 900
full

Ergens op een invasiestrand in Normandië.
 
Uiteraard, ik kijk al uit naar volgend jaar. En nooit bij de pakken neer zitten.
Dat geld niet alleen voor mij maar ook voor diegene die ook soms tegenslag te verwerken krijgt en duimen op voor elke dag die je krijgt.
En dat voor iedereen mooie motorjaren mogen volgen zonder incidenten.
Zo, en nu moet ik de div gaan poetsen, die ziet er niet uit.
 
Mooi verhaal! Daar hou ik van!

Ik zeg het altijd dat je er morgen zomaar niet meer kan zijn. Niemand weet wat er morgen gebeurd dus zorg dat je vandaag leeft! Je bent opeens ziek of je ziet "het" wellicht nooit aankomen.

Geniet er van Cmk! Maar ook iedereen die dit leest!
 
Wat een kudt smoes reden om zo'n mooie rit te maken.


Dat er nog een flink aantal bij mag komen. Hou ons op de hoogte, wil je?
 
Wat een kudt smoes reden om zo'n mooie rit te maken.


Dat er nog een flink aantal bij mag komen. Hou ons op de hoogte, wil je?

Uiteraard.

De rit richting was Bergen op Zoom troyes en zo verder 3 keer een hotel een keer in de tent, bij saint mont Michel
 
Laatst bewerkt:
... Ik zei tegen de chirurg ik heb 3 motorongelukken overleefd,dit overleef ik ook wel ...

...Dit moest er nog bij: ik wordt volgend jaar in april 72.
Je gelooft erin, en dat geeft je de kracht erover heen te komen :t

Mooi om te lezen het hele verhaal!
Door de tegenslagen heen kijken en het positieve zien, al is het niet altijd gemakkelijk, het is al wetenschappelijk bewezen, het werkt werkelijk levensverlengend!
 
Je hebt helemaal gelijk , neem het er nog maar goed van kerel .. :t
 
Laatst bewerkt:
Wow wat een verhaal. Respect man :} En nog heel veel mooie veilige kilometers gewenst zolang het kan :]
 
Super! Ik hoop dat op mijn 72ste ook te doen.

Ik hoop wel dat ik goed heb begrepen dat “uitbehandeld” in dit geval schoon/genezen betekent?
 
Super! Ik hoop dat op mijn 72ste ook te doen.

Ik hoop wel dat ik goed heb begrepen dat “uitbehandeld” in dit geval schoon/genezen betekent?

Nee dat niet, maar alle medische behandelingen op dit moment zijn uitgeput.
chemokuur was geen optie, blij toe. De tumor is operatief verwijderd helemaal gelukkig. Daarna bestraling bij Verstegen in Breda.
13 november heb ik een MRI scan dan kijken ze verder.
 
Nee dat niet, maar alle medische behandelingen op dit moment zijn uitgeput.
chemokuur was geen optie, blij toe. De tumor is operatief verwijderd helemaal gelukkig. Daarna bestraling bij Verstegen in Breda.
13 november heb ik een MRI scan dan kijken ze verder.
Heh, gelukkig, ik begreep het ook verkeerd.
Ik twijfelde al wat voor reactie ik moest geven....
 
Top, ik hoop dat je nog jaren op je div. kan toeren. Het glas is hier halfvol. :} :]
 
Laatst bewerkt:
Groot gelijk! Pluk de dag. Mooi om te lezen.

Ben benieuwd naar het reisverslag *hint hint*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan