Mijn verhaal

nu alleen je onderschrift nog ff weer vrolijker maken *O*
 
Rondje Scandinavie/Baltische Staten kan ook hoor!

Het gaat niet om het maximaal aantal dagen in je leven, maar het maximale leven in je dagen....

Ride safe, kick ass!!!
 
Weg Oma.
De laatste stand van zaken.
Afgelopen dinsdag 13nov een functionele mri-scan te hebben gehad moest ik tot 17 nov.op de uitslag wachten.
Dus met knoop in de maag en knikkende knieen naar Elizabeth Tilburg.
Tumor is weg, cellen zijn rustig. Verder geen problemen. Kan weer jaren vooruit.
Familie blij,ik blij.
In 2018 weer een roadtrip door frankrijk langs en door de pyreneen en wat we verder aan moois tegenkomen.
:} *O* *O*
 
Wat een opsteker is dit verhaal zeg.

Mooi dat alles nu rustig is en geniet ervan.
 
mooi verhaal! Ik hoop dat mijn moeder over een half jaartje ook zo kan terugkijken op haar borstkanker avontuur!... 1 probleem ze rijdt geen motor.
 
Weg Oma.
De laatste stand van zaken.
Afgelopen dinsdag 13nov een functionele mri-scan te hebben gehad moest ik tot 17 nov.op de uitslag wachten.
Dus met knoop in de maag en knikkende knieen naar Elizabeth Tilburg.
Tumor is weg, cellen zijn rustig. Verder geen problemen. Kan weer jaren vooruit.
Familie blij,ik blij.
In 2018 weer een roadtrip door frankrijk langs en door de pyreneen en wat we verder aan moois tegenkomen.

Wat een verhaal, moest even een traantje wegpinken...Om op pagina 2 het geweldige nieuws te lezen. *O* Ik vind u een held en kijk nu al uit naar het verslag van uw volgende roadtrip :t :] :}
 
Mooi zo,altijd positief blijven!Hoop dat je nog veel ritten op de motor kunt beleven.
 
Dank u voor al uw aandacht. Ga nu plannen maken voor 2018. Heb ik wat te doen. De motor staat voorlopig in de winterstalling. In 2018 komt eerst de Nijmeegse vierdaagse Dus gaan we in Maart weer trainen voor de achtste keer.
 
Dank u voor al uw aandacht. Ga nu plannen maken voor 2018. Heb ik wat te doen. De motor staat voorlopig in de winterstalling. In 2018 komt eerst de Nijmeegse vierdaagse Dus gaan we in Maart weer trainen voor de achtste keer.


Top man ! leuke aanpassing van je ondertitel :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan