Motor-Forum

Select Forum

Dane Gore-Tex textielen broek maat 48

Reg. datum:
23 jun. 2016
TKAB: Een in nieuwstaat verkerende textielen waterdichte broek met Gore-Tex van Dane.
Het is een maat 48 broek, ik paste deze broek (1,80m 73kg) goed (toen ik 3 kilo lichter was zelfs perfect). De reden dat ik hem weg doe is omdat ik een andere broek heb die ik nagenoeg altijd draag en deze dus in de kast ligt te verstoffen. Ik heb de broek januari dit jaar angeschaft, de nieuwprijs was destijds €280.

Vraagprijs: €150

Ophalen/passen/bekijken kan in Veenendaal
RoelofJH wijzigde dit bericht op maandag 25 september 2017 11:16 (10%)
Yamaha Diversion XJ600 '03, Honda MSX125 '16

Reg. datum:
23 jun. 2016
De foto's:
Dane Gore-Tex textielen broek maat 48(3)
Dane Gore-Tex textielen broek maat 48(1)
RoelofJH wijzigde dit bericht op maandag 02 oktober 2017 14:00 (92%)
Reden: foto's toegevoegd

Reg. datum:
09 feb. 2003
al een foto gemaakt?

Reg. datum:
23 jun. 2016
Hoi Spykes, vanwege drukte was het tot nog toe niet gelukt, maar inmiddels heb ik foto's kunnen uploaden. Het is in ieder geval een andere broek dan die ik van jou heb overgenomen, die is inmiddels een schaafplek rijker (heeft zijn functie goed gediend) en ligt als reserve in de kast.

Reg. datum:
09 feb. 2003
quote:
RoelofJH schreef op 02 oktober 2017 @ 13:56:
Hoi Spykes, vanwege drukte was het tot nog toe niet gelukt, maar inmiddels heb ik foto's kunnen uploaden. Het is in ieder geval een andere broek dan die ik van jou heb overgenomen, die is inmiddels een schaafplek rijker (heeft zijn functie goed gediend) en ligt als reserve in de kast.

Hé nu zie ik het idd. Meteen de belangrijke vraag: hoe valt deze qua lengte tov de oude? Die was mijn namelijk iets te lang.

Reg. datum:
23 jun. 2016
Ik zal even een foto voor je maken met mij in de broek, ik heb het alleen momenteel erg druk, maar dan heb je een beeld van hoe die zit. Ik zal ook even de lengte opmeten van de beide broeken.

Reg. datum:
23 jun. 2016
Hoi Spykes, hieronder staan de twee broeken wanneer ik ze allebei aan heb. Op het oog lijkt er nauwelijks verschil in te zitten, maar ik heb de broekspijpen opgemeten en mijn broek is 3 cm korter (85 vs 82cm). Daarnaast zit die ook strakker dus is die makkelijker hoger op te trekken.

Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het graag.
Gore-tex Dane broek aangetrokken
Broek Spykes

Reg. datum:
09 feb. 2003
Bedankt voor de foto's. Ik ben alleen bang dat de lengte bij mij dan toch nog te lang is. De broek die je van mij hebt gekocht was echt een flink stuk te lang waardoor de kniestukken bijna op mijn schenen hingen. Die 3 cm gaat dat niet oplossen ben ik bang.

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.