Gezocht voor fotoshoot: blauwe oltimer motor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het valt me tegen. In plaats van een lekker wijf op een mooie oude BSA zie ik een vroeg-oud manspersoon op een ouwe BMW. :(
 
Mooie foto hoor, alsof ik in de spiegel kijk.
:+
Ja, van die graten door je kin en vet haar, ik herken het ook. Jij kijkt ook alsof je moet poepen als je je bril afzet, net als deze mijnheer.

Ik wilde een opmerking maken over het stekkertje van de druppellader die zo slordig hangt. Maar dat blijkt juist het onderwerp van de foto te zijn |(
 
Jongens, doe eens ff gezellig. Ik vind het een mooie foto, alleen vind ik die BMW niet mooi. Wij noemden die apparaten vroeger 'trekkers' hetgeen een Westfriese term is voor 'tractors'.

Die mooiere klassiekers komen uit England en Italy, plus een enkele uit de USA. Die Duitse meuk heb ik nooit mooi gevonden, wel goed, maar dat is iets anders dan mooi.
 
Laatst bewerkt:
Nou dames hier is-tie-dan, de foto met een prachtige BMW R60/6 uit 1974
[afbeelding]


Mijn complimenten voor dit listige stukje spam. :t

Eerst een vraag stellen, daarna zeggen dat je een geschikte motor gevonden hebt, vervolgens de spanning verder opbouwen.
En dan, PATS-BOEM! de foto plaatsen met in de tekst de spam verwerkt. :Y

Geeft verder niks. Jij wil ook kwaliteit leveren, en hebt dat met ons willen delen. :}


P.S. Trek je niks aan van Han S. Hij heeft meer verstand van muziek dan motorfietsen. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind de foto best wel 'gaai' net als het idee van een druppellader die door mensen gebruikt word die alleen in de zomer rijden...
Krijg je een flesje anallube bij zo'n druppellader?
 
Je meldt je aan op het motor-forum, je vraagt een oldtimer voor een fotoshoot, gaat niet in op die mooie aanbieding van Tonturbo. Zo doorzichtig dit, zeg eerlijk Marian, die BMW had je al en op deze manier maak je reclame voor een druppellader zo tegen het eind van het motorseizoen. |( B|
 
Jij wel. Maar je blijft vanaf nu ver uit m'n buurt!!!




Vriend.


:+
..als we nu eens gewoon beginnen met voorzichtig knuffelen? 8-)
(en om zo'n stunt olDtimer nog verkeerd te spellen.. moete wel belgen zijn?)
 
Laatst bewerkt:
Wel een mooie foto, inderdaad jammer van die druppellader, maar als onderwerp van die foto wel te begrijpen.

Alleen kan ik nooit een open rits op lak begrijpen. Gaat dat niet krassen?

Maar goed, concluderend, supermooie motor met natuurlijk een mooie blauwe kleur. De foto is watmij betreft professioneel en geslaagd. :)
 
een bmw.. supermooi.. _O-
Over het andere mag ik nix zeggen..ze mogen tegenwoordig ook al trouwen! :Y
 
Nou dames hier is-tie-dan, de foto met een prachtige BMW R60/6 uit 1974 voor de Victron Energy kalender 2018. Met de blijft de accu van de motor tip-top in orde :) Met dank aan
[afbeelding]
Ik vind hem geniaal, het is een mooie motor en je hebt je aan je woord gehouden. Als je nog eens iets nodig hebt, kom op het forum en ik zal je helpen :)
 
Ik vind hem geniaal, het is een mooie motor en je hebt je aan je woord gehouden. Als je nog eens iets nodig hebt, kom op het forum en ik zal je helpen :)

Bedankt Dwaal! Zal ik zeker doen. Mocht je het leuk vinden de kalender te ontvangen (er staan ook mooie dames op hoor :) ) stuur me dan even een pb met je adres dan komt ie gratis jouw kant op :)
 
Jongens, doe eens ff gezellig. Ik vind het een mooie foto, alleen vind ik die BMW niet mooi. Wij noemden die apparaten vroeger 'trekkers' hetgeen een Westfriese term is voor 'tractors'.

Die mooiere klassiekers komen uit England en Italy, plus een enkele uit de USA. Die Duitse meuk heb ik nooit mooi gevonden, wel goed, maar dat is iets anders dan mooi.
Jij hebt geen verstand van motoren, dat lees ik al.

Velocette%20LE%20MK3%2001.jpg
 
Mijn complimenten voor dit listige stukje spam. :t

Eerst een vraag stellen, daarna zeggen dat je een geschikte motor gevonden hebt, vervolgens de spanning verder opbouwen.
En dan, PATS-BOEM! de foto plaatsen met in de tekst de spam verwerkt. :Y

Geeft verder niks. Jij wil ook kwaliteit leveren, en hebt dat met ons willen delen. :}


P.S. Trek je niks aan van Han S. Hij heeft meer verstand van muziek dan motorfietsen. ;)

Gozer, ik reed al op supermooie Engelse motoren toen jij nog vloeibaar was. O-)
 
Wat een animositeit. Kunnen we elkaar eens een keertje niet afzeiken en gewoon kunnen accepteren dat mensen verschillende smaken hebben?
 
Joh, het is maar MF zeik. Dat is de light versie van het echte leven. Zit ook veel minder smaak aan.

Op deze user na, zijn het allemaal aardige mensen hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan