Suzuki GSX-R 600&750 deel 7: Stilte in de winter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand die weet waarvoor deze boutjes zijn?
full
 
Ja ik reed toch alleen van en naar het circuit ermee, het vorige seizoen. Al had ik uitgerekend vandaag best een stukje willen rijden :] .


Op de weg kan je alleen maar je rijbewijs kwijt raken moet je maar denken ;)

Ik rij ook zelden nog op de weg.

Ga m'n weg SRAD ook weer eens klaar maken voor een ritje na 2 jaar :X
 
Op de weg kan je alleen maar je rijbewijs kwijt raken moet je maar denken ;)

Ik rij ook zelden nog op de weg.

Ga m'n weg SRAD ook weer eens klaar maken voor een ritje na 2 jaar :X
Hier in de buurt kan je ook bijna nergens lekker rijden, nu gewoon lekker alleen nog op het circuit. Ga van de week nog wat dagen boeken hier en daar.
 
Heb nu 2 keer Zandvoort met MSL en RSZ en de dubbele op Assen bij Racecracks. Ik wil ook nog eens met Trackdays4all gaan rijden, want wil misschien met hun naar Jerez in Oktober. Gaat allemaal weer een hoop geld kosten -O-


Aardig schema heb je daar :P Daarbij kun je beter arm dood gaan als schatrijk Rob })

Normaliter rij ik het liefste met en bij Racecracks,helaas gaat dat dit jaar niet zoveel of wellicht helemaal niet lukken.

De plotselinge aanpassing/wijziging in mijn planning met The Race Academy - Home en met Roy een weekje Duitsland schnitzels eten :9 :+ :] :t .

Ik was sowieso dit jaar van plan veel meer buitenland te gaan rijden als Assen dus ik klaag niet *D

En ik hoop ook in november ook nog een weekje buitenland te kunnen gaan rijden.
 
Misschien einde van het seizoen eens een MSL cupje doen in groep 3. Is toch met rollende start :] .
Ben benieuwd hoe de race academy je gaat bevallen Willem, is wellicht iets voor volgend jaar.
Ga nu eerst zelf aan klooien, genoeg verbeter punten gehoord op Almeria waar ik mee verder kan.
 
Ben benieuwd hoe de race academy je gaat bevallen Willem, is wellicht iets voor volgend jaar.
Ga nu eerst zelf aan klooien, genoeg verbeter punten gehoord op Almeria waar ik mee verder kan.

Het zijn 2 dure dagen met de race academy . Je kan er ook 6 dagen mee naar Almeria o.a.Heb ervoor gekozen op advies van een race academy instructeur .Daarbij ken ik Assen vrij goed dus ik hoef het circuit niet meer te leren en verlies niet zoveel tijd.Kan elke minuut daar besteedden aan het lessen.
 
Heb nu 2 keer Zandvoort met MSL en RSZ en de dubbele op Assen bij Racecracks. Ik wil ook nog eens met Trackdays4all gaan rijden, want wil misschien met hun naar Jerez in Oktober. Gaat allemaal weer een hoop geld kosten -O-

As maandag is er nog wel plek bij td4a. En hele goede weersvoorspelling :} :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan