Suzuki GSX-R 600&750 deel 7: Stilte in de winter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Willem ,dat is goed,weet ook nog niet of ik er naar toe ga,heb geen zin om daar alleen rond te lopen en daar ziet het wel naar uit.
Goedkoop kun je het SBK ook niet noemen,als je wat wilt zien moet je twee dagen rond struinen daar.
Kom maar eens langs om die snel gas buizen eten we droog brood met koffie van drie oud,opgewarmd dat wel.
 
Today was a good day
2rm8whc.jpg
 
Echt goed gemaakte foto's ook, leuk voor in een lijstje thuis!

Afgelopen vrijdag de Gixxer over de 50dkm heen mogen zitten. En dit terwijl ik hem pas sinds 4 maart vorig jaar heb, met 28dkm. :P
2018-04-14-12.01.28-Custom-e1523992977377-450x600.jpg

En de Gixxer in zijn natuurlijke habitat :+
2018-04-15-20.24.51-Medium.jpg
 
Laatst bewerkt:
Holy shit dan heb je flink wat kilometers gemaakt!
Tour du Nederland, Texel, Limburg regelmatig, Luxemburg, Eifel 2x, richting zwarte woud, etc. :Y Kei mooi jaar gehad en lekker van alles genoten. Lekker mijn vakantieuren kunnen gebruiken, iets wat nu niet meer zo mogelijk zal zijn. :+

Heb wat foto's op mijn website staan voor de mensen die t leuk vinden:
Motortripjes – Joopiesplace

Over 6dkm maar weer een beurt en 3e achterband. :+
 
Laatst bewerkt:
Tour du Nederland, Texel, Limburg regelmatig, Luxemburg, Eifel 2x, richting zwarte woud, etc. :Y Kei mooi jaar gehad en lekker van alles genoten. Lekker mijn vakantieuren kunnen gebruiken, iets wat nu niet meer zo mogelijk zal zijn. :+

Heb wat foto's op mijn website staan voor de mensen die t leuk vinden:
Motortripjes – Joopiesplace

Over 6dkm maar weer een beurt en 3e achterband. :+

Top!!! *O* :]
 
Bestaat er ook een bellypan voor de K8 die doorloopt om de cat heen bijvoorbeeld?

Ik vind die halve onderkuip altijd zo'n lelijk gezicht. Ik weet dat je voor de BMW S1000RR een after market kan kopen. Die heeft hetzelfde met die cat.

Anyone?
 
heeft iemand nog een digitale versie liggen van een WPH voor een K6/K7
mijn gewone pc is gechrashed en daar stonden mijn WPH's op
 
de aanhaal momenten van de remklauwen en dan gaat het om de pin die door de remblokken heen gaat en de 3 torx bouten die de twee remklauw delen aan elkaar verbind.

  • de aanhaal momenten van de remklauwen (de hele remklauw aan de vork): 39 Nm;
  • en dan gaat het om de pin die door de remblokken heen gaat: 16 Nm (maar toen ik ze op dit moment aandraaide kreeg ik ze 1,5 jaar later niet meer los, zelf draai ik ze op ± 10 Nm vast);
  • en de 3 torx bouten die de twee remklauw delen aan elkaar verbind: 22 Nm.
 
  • de aanhaal momenten van de remklauwen (de hele remklauw aan de vork): 39 Nm;
  • en dan gaat het om de pin die door de remblokken heen gaat: 16 Nm (maar toen ik ze op dit moment aandraaide kreeg ik ze 1,5 jaar later niet meer los, zelf draai ik ze op ± 10 Nm vast);
  • en de 3 torx bouten die de twee remklauw delen aan elkaar verbind: 22 Nm.

top dank je wel dan kan ik nu de motor weer afbouwen de voorvork is weer terug en de klauwen gereviseerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan