Suzuki GSX-R 600&750 deel 7: Stilte in de winter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weekend rijden, door de weeks sleutelen? :+

Net even bezig geweest met de led knippers te monteren, geeft zoveel meer licht, echt heel mooi!

Edit: en de foto's. :Y

Dit had ik:
WP_20171010_17_47_06_Pro-Medium-800x451.jpg

Deze had ik gekocht:
2017-08-28-22.28.02-Medium-800x600.jpg

En gemonteerd:
WP_20171010_18_34_49_Pro-Medium-800x451.jpg

WP_20171010_18_35_01_Pro-Medium-800x451.jpg

Erg blij mee! *O* Niet te fel, maar mooi rondom een duidelijk helder oranje licht. :)
 
Laatst bewerkt:
Weekend rijden, door de weeks sleutelen? :+

Net even bezig geweest met de led knippers te monteren, geeft zoveel meer licht, echt heel mooi!

Edit: en de foto's. :Y

Dit had ik:
[afbeelding]
Deze had ik gekocht:
[afbeelding]
En gemonteerd:
[afbeelding]
[afbeelding]
Erg blij mee! *O* Niet te fel, maar mooi rondom een duidelijk helder oranje licht. :)

Is net kerstverlichting :+ Ze geven meer licht als origineel Johan :t
 
hey guys, ik ben in het bezit van een gsxr 750 van 1998, heeft er iemand toevallig een uitlaatsysteem liggen voor deze motor ? Titanium als er nog zijn maar anderen mogen ook aangeboden worden. Alvast bedankt
 
hey guys, ik ben in het bezit van een gsxr 750 van 1998, heeft er iemand toevallig een uitlaatsysteem liggen voor deze motor ? Titanium als er nog zijn maar anderen mogen ook aangeboden worden. Alvast bedankt


Heb nog wel een GP uitlaat voor je liggen 1x gebruikt voor op het circuit :9

75 euri incluis verzenden.

full
 
Kom je wel overal tegen :P
Div FB pagina's hier op MF nu al de 3e keer.

zoals de heer onder je zegt, zoveel mogelijk plaatsen proberen om iets te vinden. Lijkt me logisch ;) en heb ondertussen al een paar mensen gevonden dus het moet zijn dat het werkt. ^^ Heb alleen nog geen titanium uitlaat systeem gevonden maar dat zal moeilijk zijn.
 
zoals de heer onder je zegt, zoveel mogelijk plaatsen proberen om iets te vinden. Lijkt me logisch ;) en heb ondertussen al een paar mensen gevonden dus het moet zijn dat het werkt. ^^ Heb alleen nog geen titanium uitlaat systeem gevonden maar dat zal moeilijk zijn.

Dit viel me nu echt op.

Maar nee, nog niet gezien.

Voor zoeken in Duitsland: Titan of gewoon Titanium Krümmer.
 
:P

Dat is ook de bedoeling, zien en gezien worden. :+
Oke ziet er mooi uit maar sinds de gixxer de knippers in de spiegels heeft heb ik toch het idee dat het duidelijker voor andere weggebruikers wat je van plan bent.
Vind het dan ook bedenkelijk dat bij de nieuwe 1000 Suzuki ze weer op de kuip schroeft,dat is mijn mening neemt niet weg dat ze goed fel licht geven.
 
Wanneer komt die Poiesz directeur nu eens langs met die achterrem bracket?
Als het nog lang gaat duren staat er iets met koffers hier in de garage......
of zo,n Appie......
 
Oke ziet er mooi uit maar sinds de gixxer de knippers in de spiegels heeft heb ik toch het idee dat het duidelijker voor andere weggebruikers wat je van plan bent.
Vind het dan ook bedenkelijk dat bij de nieuwe 1000 Suzuki ze weer op de kuip schroeft,dat is mijn mening neemt niet weg dat ze goed fel licht geven.
Daar ben ik helemaal mee eens, ik vind bij die nieuwe de koplamp voor ook veel te klein, ziet er zo stom uit. :P
 
Ik heb een lijst gekregen van Zeelenberg met banden die je vooruit kan bestellen bij hun, zijn alleen maar Supercorsa's en slicks in sc1 en 2. Voor mijn tempo veels te veel van het goede, dus ik ga zelf wat meenemen. Zat aan Supercorsa SP te denken, gaat zo'n setje 3 dagen mee denken jullie? Denk dat ik op dag 3 en 4 wel tussen de 2.05 en 2.10 Assen tijden zal zitten, en Almeria heeft aardig ruw asfalt. Zal anders ook eens in het banden top rond spitten.
 
Denk niet dat je 1 set banden zult oprijden :P :+ Hoe dan ook koop een extra setje to be sure neem die mee want die set heb je volgend jaar toch nodig. :Y :t
 
Ik heb een lijst gekregen van Zeelenberg met banden die je vooruit kan bestellen bij hun, zijn alleen maar Supercorsa's en slicks in sc1 en 2. Voor mijn tempo veels te veel van het goede, dus ik ga zelf wat meenemen. Zat aan Supercorsa SP te denken, gaat zo'n setje 3 dagen mee denken jullie? Denk dat ik op dag 3 en 4 wel tussen de 2.05 en 2.10 Assen tijden zal zitten, en Almeria heeft aardig ruw asfalt. Zal anders ook eens in het banden top rond spitten.
Gewoon navragen bij de organisatie. Zij hebben ervaring met mensen van jouw niveau, het programma en het circuit. Misschien dat je met een sc3 kunt rijden. Heb daar vorig jaar mee gereden en vond het een erg fijne band die erg lang mee gaat en breed inzetbaar is.
 
Ik heb een lijst gekregen van Zeelenberg met banden die je vooruit kan bestellen bij hun, zijn alleen maar Supercorsa's en slicks in sc1 en 2. Voor mijn tempo veels te veel van het goede, dus ik ga zelf wat meenemen. Zat aan Supercorsa SP te denken, gaat zo'n setje 3 dagen mee denken jullie? Denk dat ik op dag 3 en 4 wel tussen de 2.05 en 2.10 Assen tijden zal zitten, en Almeria heeft aardig ruw asfalt. Zal anders ook eens in het banden top rond spitten.

Metzeler RR K3. Achter koud op 1.7 zetten en meer grip dan je nodig hebt.
Ik red er 3 dagen mee met hoger tempo dan wat jij noemt.

Heb ook rosso corsa gehad maar de k3 geeft een stuk meer grip
 
Sc3 zie ik op de Pirelli site niet meer staan, gaat van sc0 naar sc2. Metzeler Racetec K3 is er niet in 180/60, alleen de K2 en K1. Bestel van de week een set Supercorsa SP, en in overleg met de organisatie misschien een setje sc2's bestellen. Als het meezit kan ik die dan niet gebruiken en bewaren voor als ik een circuitmotor koop.
 
Een sc3 is o.a. hier te bestellen.

Maar misschien zou je moeten uitleggen waarom je een sc2 de voorkeur geeft boven een wat hardere compound? Als je naar de 2:05 - 2:10 hoopt door te groeien kan je met een harde compound prima af. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat zo'n sc3 tussen de 2:20 en tot onder de 2 minuten het prima doet op een gsxr 600. Ik heb er 5 dagen mee gereden en daarna de motor verkocht. Gok dat er voor zeker nog 2 dagen rubber op de band zat.

Voordeel van zo'n harde compound is dat je hem niet heel snel stuk rijdt als het wat kouder is op de baan, of je een fout maakt met bandenspanning of vering. Een sc2 kan je heel snel afschrijven als er iets niet klopt.

De suggestie voor een k3 is ook een goede mits in de gewenste maat te krijgen.
 
Een sc3 is o.a. hier te bestellen.

Maar misschien zou je moeten uitleggen waarom je een sc2 de voorkeur geeft boven een wat hardere compound? Als je naar de 2:05 - 2:10 hoopt door te groeien kan je met een harde compound prima af. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat zo'n sc3 tussen de 2:20 en tot onder de 2 minuten het prima doet op een gsxr 600. Ik heb er 5 dagen mee gereden en daarna de motor verkocht. Gok dat er voor zeker nog 2 dagen rubber op de band zat.

Voordeel van zo'n harde compound is dat je hem niet heel snel stuk rijdt als het wat kouder is op de baan, of je een fout maakt met bandenspanning of vering. Een sc2 kan je heel snel afschrijven als er iets niet klopt.

De suggestie voor een k3 is ook een goede mits in de gewenste maat te krijgen.
Ik rij nog op een wegmotor. Ook zonder bandenwarmers, dus de echte slickbanden kan ik niet gebruiken. Die SP banden kunnen beter tegen opwarmen en afkoelen steeds. Ook SC2 met profiel moet je eigenlijk met bandenwarmers rijden volgens mij. Ik zal Wilco eens mailen, evt zou ik bandenwarmers kunnen kopen. Zal ik toch ooit een keer moeten doen. Bedankt voor het meedenken allemaal :t
 
Vraagje... ik ben me aan het oriënteren voor een "nieuwe supersport". Nou begrijp ik heel goed dat het comfort ver te zoeken is bij deze categorie. Het vol in de wind rijden op een naked bevalt me ook niet. Bij het googlen en testen lezen en uiteraard hier lezen heb ik een paar opties. Oa Suzuki komt er heel goed uit. Kunnen jullie dit bevestigen? Ik heb in het verleden een R6 gehad en een ZX6R. Vooral de R6 was behoorlijk extreem. De ZX6R was wat vriendelijker. Ik ben ruim 1.80 en had in het verleden op de R6 wat last van de polsen en soms in de rug. Ga ik in de Suzuki meer comfort vinden of niet?
 
Vraagje... ik ben me aan het oriënteren voor een "nieuwe supersport". Nou begrijp ik heel goed dat het comfort ver te zoeken is bij deze categorie. Het vol in de wind rijden op een naked bevalt me ook niet. Bij het googlen en testen lezen en uiteraard hier lezen heb ik een paar opties. Oa Suzuki komt er heel goed uit. Kunnen jullie dit bevestigen? Ik heb in het verleden een R6 gehad en een ZX6R. Vooral de R6 was behoorlijk extreem. De ZX6R was wat vriendelijker. Ik ben ruim 1.80 en had in het verleden op de R6 wat last van de polsen en soms in de rug. Ga ik in de Suzuki meer comfort vinden of niet?
Dat is erg moeilijk te zeggen. Proefrijden zal je het antwoord geven..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan