Suzuki GSX-R 600&750 deel 7: Stilte in de winter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren nog even als laatste keer dit jaar een stukje gereden,moest tanken want het lampje floepte aan,stond de teller toch op 295 km...
Terug naar huis werd,m niet dus tanken,heb ie wel eens zo,n ding uit een tunnel geduwd en dan nog 1,5km naar huis?.
Nu maar eens kijken wat ergaat gebeuren ,heb al wel een foto van een nieuwe gsx-r 750 gezien maar dat is nix anders dan die ik al heb.
Volgende weel is de show in Milano dan weten we meer.
 
Hoy Gixers,

Nu de winter er weer aankomt had ik enkele ombouwplannen voor mijn goeie ouwe k5 in gedachten, nl quikshifter en tractie controle monteren.
Blijkbaar zijn er aftermarketkits die dit kunnen. Iemand (goede / slechte ) ervaringen hiermee?
Thnx alvast voor de info.

Why?

Poser of rij je er ook mee op circuit? TC had ik op mijn oude 600 circuitfiets zitten. Nooit gebruikt.
QS heb ik gewoon Dynojey maar op de oude icm Bazzaz en met Yoshimura systeem op de huidige.
 
Nog een mooi paartje Forma ICE pro laarzen Willem? Maat 46....... Nu ik dat zo type bedenk ik me dat jij maat 49 hebt, geen optie dus :D :P

Koopje, 200 km gebruikt :)
 
Nog een mooi paartje Forma ICE pro laarzen Willem? Maat 46....... Nu ik dat zo type bedenk ik me dat jij maat 49 hebt, geen optie dus :D :P

Koopje, 200 km gebruikt :)


Ben wel groot geschapen maar niet zo groooooot :P :+

Heb maat 47 en ook het merk Forma pro ICE die met carbon erop. Jammer ben bang dat dat 46 echt te krap zit :Y
 
Laatst bewerkt:
Is de jouwe ook al opgehaald Eisse ? Snel gegaan hoor en mooi zo nu op naar iets anders :t

Heb nog een hele mooie GSX1400 hier voor je staan *D :+


De mijn wordt donderdag opgehaald.
De knaken gaan naar een nieuwe TV (mijn audio / tv hobbie he :) ) en kom na verkoop motor nog geld tekort voor wat ik wil :P

Nieuwe motor. Nog echt geen idee wat ik zou willen. Kawa toerfiets? Bobber? Je ziet, geen idee :)
 
Laatst bewerkt:
Wordt misschien toch eens tijd voor handvatverwarming, en naast een thermovoering toch maar eens aan thermo ondergoed te gaan denken. Mijn ballen zullen dat wel kunnen waarderen. :+
 
Wordt misschien toch eens tijd voor handvatverwarming, en naast een thermovoering toch maar eens aan thermo ondergoed te gaan denken. Mijn ballen zullen dat wel kunnen waarderen. :+


Mannen met ballen stappen in een warme auto, stoelverwarming en radio aan. :P
 
Mannen met ballen stappen in een warme auto, stoelverwarming en radio aan. :P
Marten start om kwart voor vijf de bus van de baas,die is dan koud,misschien even wat chemicalieen opde ruiten en gaan met die hap naar de carpoolplaats waar een warme bus mij verder brengt naar een klus met veel beton,is weer wat anders dan behangstomen of deuren afhangen
 
Heb de Gixxer750 een nieuw pijpje laten aanmeten.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan