Motor-Forum

Select Forum

Proefrijden op crossmotortje voor 6 jarig meisje

Reg. datum:
27 apr. 2012
Wie wil mij helpen, of beter gezegd een 6 jarig meisje?

Als toen mijn dochter nog baby was rijd ik enduro en sinds ze kan zitten mag ze wel eens een klein stukje voorop de tank en geniet ze met volle teugen. Het zal dan ook niet verbazen dat ze al jaren een eigen motortje wil om te crossen (met papa). We hebben altijd gezegd dat het mag als ze goed kan fietsen, iets wat ze nu al wel een hele tijd kan. Eigenlijk staat er dus niets meer in de weg om te gaan motor rijden, ware het niet dat dochter lief soms de aandachtsspanne van een jack russel heeft. M.a.w. iets verliest snel haar interesse of misschien vind ze het zelfs wel te spannend en daar is de aanschaf van een motor incl. kleding net iets te duur voor.

Daarom een oproep voor de motor(cross) liefhebbers onze ons.
Wie is er bereid om tegen vergoeding 1 of 2x mijn dochter op een motortje te laten rijden zodat zij kan ontdekken of deze sport iets voor haar is. Ze is dus 6 (dec 7) en 1.22m en komen uit regio Uden (Brabant). Je zou haar er een groot plezier mee doen.

Reacties eventueel via PB ook geen probleem.
If 'Plan A' didn't work. The alphabet has 25 letters more! Stay cool

Honda CRF250 '10

Reg. datum:
25 apr. 2011
De MON organiseert hiervoor jaarlijks opstagdagen: https://mon.nl/opstapdag/
Daarnaast is het ook mogelijk om eens in Wanroij op een elektrische crosser te gaan rijden: https://electrocross.nl/ Dat ligt ook nog eens vlakbij Uden.
Edit: Ik heb nog iets gevonden. MC Deurne organiseert volgende week zaterdag een opstapdag: http://mcdeurne.nl/category/opstapdag/
MX-RobertV wijzigde dit bericht op dinsdag 03 oktober 2017 21:21 (22%)

Reg. datum:
27 apr. 2012
Bedankt voor de tips, helaas kan ik volgend weekend niet maar die electrocross is zeker een goed idee!

Oranje boven

Reg. datum:
04 sep. 2010
Ga even naar laurensen in boekel en ga daar even in formeren. Miss hebben ze ze nog wel een 50cc of 65kleine wielen staan om even te probere

Moderator

a.k.a. Bolski

Reg. datum:
29 okt. 2003
Functie:
Moderator
Inmiddels rijdt mijn dochter offroad, ze is ook op haar 6e begonnen. Het is met die koters idd zo dat ze soms al na 5 minuten het motortje aan de kant zetten, omdat ze gingen boompje klimmen. Je moet ook zorgen dat het leuk voor ze blijft.

En voor je het weet rij je met ze in Spanje.

IMG-20170924-WA0001.jpeg
www.uitlaatstore.nl - Uitlaten, accu's, remmen, Barracuda styling parts, bougies, luchtfilters, kettingsets etc.

recalcitrant in de wieg

Reg. datum:
22 apr. 2010
quote:
Bolski schreef op 04 oktober 2017 @ 00:28:
Inmiddels rijdt mijn dochter offroad, ze is ook op haar 6e begonnen. Het is met die koters idd zo dat ze soms al na 5 minuten het motortje aan de kant zetten, omdat ze gingen boompje klimmen. Je moet ook zorgen dat het leuk voor ze blijft.

[afbeelding]

geweldig *O* :t
vf750s vfr750f vfr750f cbr1000f gsxr1100w gsxr1100w fireblade xt660x akrapovic KTM 990 smr

general failure

Reg. datum:
03 jan. 2010
quote:

[afbeelding]

Het is iets verder op, maar wel in het koningrijk van ons. Cross vereninging MX Curacao heeft daar een PW 70 en een KLR 110 klaar voor staan *D

We hebben een leuke baan, en mooie baaien aan zee voor mama. Hele familie blij :9
Everyone dies, not everyone Lives

Reg. datum:
27 apr. 2012
quote:
Se Sua schreef op 05 oktober 2017 @ 02:32:

[...]

Het is iets verder op, maar wel in het koningrijk van ons. Cross vereninging MX Curacao heeft daar een PW 70 en een KLR 110 klaar voor staan *D

We hebben een leuke baan, en mooie baaien aan zee voor mama. Hele familie blij :9

Zo, dat klinkt ook zeker niet verkeerd maar is meer iets voor een vakantie ;-)

Reg. datum:
27 apr. 2012
quote:

Echt super leuk om zoiets te doen, ik zie dat ook nog wel gebeuren. Ga binnenkort naar die baan in Wanrooij kan ze mooi eens proberen.

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.