Motor-Forum

Select Forum

MV agusta F4RR 2012 stottert en pakt niet goed op.

V4 NOZEM

Reg. datum:
24 mrt. 2003
Controleren op loszittende aardkabel. Connectoren nalopen op slechte contacten.
Mijn motor leeft: Hij wipt, rook en hij zuipt.

Build, ride, sleep, repeat.

Reg. datum:
17 mei. 2003
quote:
raf rider schreef op 05 oktober 2017 @ 14:23:
Ach leven zonder gokjes is ook geen leven.

Maargoed, Alles is op te lossen. Iemand nog andere tips?

Op een testbank zetten zou een goede stap kunnen zijn.
Getting sh*t done!

V4 NOZEM

Reg. datum:
24 mrt. 2003
Ik zou hem eerst eens uitlezen en wat live data bekijken tijdens het lopen.

https://www.q24u.nl/ducat...se-kabel-en-software.html

Kabeltje is niet zo duur.

Reg. datum:
15 mrt. 2006
Storing zoeken en diagnose gedoe snap ik allemaal helemaal niks van. Voor mij al een hele prestatie om met een computer een berichtje achter te laten op motor forum haha😂

Ik ben meer van het sleutelen. Dan breng ik hem liever weg.

V4 NOZEM

Reg. datum:
24 mrt. 2003
Is er geen mv forum, waar iemand zit die het voor je kan doen ?

....... SD 990 ........

Reg. datum:
10 aug. 2015
meld je aan op mvagusta.net cq leg even op dit forum contact met Maximum Velocity (voorzitten NL MV club).
Grote kans dat je daar heel goede MV info krijgt.

Suc6.

Reg. datum:
15 mrt. 2006
Hmmm, ja allemaal goed om te doen. Maar eigenwijs als ik ben ga ik zelf ook wat proberen te onderzoeken.

Het was me trouwens wel opgevallen dat de carterontluxhting naar van de luchtvochtigheid naar het Carter los zat. Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben?

Reg. datum:
31 mei. 2008
Troost je met de gedachte dat een modern injectie systeem gegarandeerd het wint qua eigenwijzigheid van je. :P

Als alles goed aangesloten is en alle benodigde sensoren er op zitten dan zal je toch werkelijk via de ecu alles moeten controleren.
Voor hetzelfde geld zit er een custom map in die nu belangrijke signalen mist om goed te kunnen werken.

Maar zoek gerust verder })

En anders de hele injectie zooi er af gooien en lekker oldscool carbs er op hangen. _O-
daddyphilipsen wijzigde dit bericht op vrijdag 06 oktober 2017 22:00 (10%)

dlcbrvfrxllc4

Reg. datum:
06 apr. 2003
Gezien alles wat je tegenkomt: alles controleren. Op de originele manier aansluiten zal wel niet meer gaan, maar dit klinkt als een puzzel.

Zit er eigenlijk nog wel een framenummer in?
tisniedevalmaardelanding

Reg. datum:
15 mrt. 2006
Ja hoor gewoon een framenummer en papieren er bij.

Ik ga eerst mijn injectoren schoonmaken. En alles goed bevestigen.

Ook de secundaire beluchtingsdopjes welke doorgeprikt zijn ga ik vervangen voor andere blinddopjes.

-Weet iemand overigens of ik de injectoren ook gewoon met remreiniger kan spoelen? Of loctite cleaner? Ok heb zo geen carb reiniger liggen.

- kan iemand mij het nut verklaren van het verwijderen van een secundaire luchtklep?

dlcbrvfrxllc4

Reg. datum:
06 apr. 2003
Makkelijker afstellen omdat de samenstelling van de uitlaatgassen niet anders is door bijmengen van lucht na de eigenlijke verbranding. En een beetje minder gewicht?
tisniedevalmaardelanding

hampel

Reg. datum:
22 sep. 2014
Begrijpelijk dat je het graag zelf oplost en eigenwijs bent. Maar er is aan de fiets gerommeld en veel wordt elektronisch geregeld op zo'n ding.
Ik sluit me dan ook aan bij eerdere adviezen. Zoek iemand met verstand van zaken en zet 'm op de testbank zodat je het probleem kunt uitlokken. Dan heb je een idee waar je het moet zoeken, nu blijft het gissen en verspil je wellicht onnodig tijd en geld. My 2 cents ;)
Yeah, well, you know, that's just like... your opinion man.
FZR600R Z750 FZS600 FZR600R Tuono

aka >boomhauwer<

Reg. datum:
05 dec. 2006
quote:
Worldbeater schreef op 05 oktober 2017 @ 13:48:

[...]
Ik ben ook met drie MV Agusta's bezig geweest in BelgiŽ. Hele mooie prijzen.
Het wemelt ervan.. maar alle drie kenteken geschorst en/of afgevoerd in vermogen en al een tijdje buiten gebruik.
Toen maar besloten om er vanaf te zien.
Maar goed, dit lost het probleem van TS niet op.

Kenteken is persoonsgebonden in BelgiŽ en niet voertuiggebonden zoals in nl. Afgevoerd vermogen (100pk waarschijnlijk?) deden ze hier omdat de inschrijving van 2500€ terug viel naar paar 100€. Velen zijn na inschrijving (eenmalig) terug gezet op vol vermogen.

THE NAKED BIKER!!!

Reg. datum:
10 okt. 2002
quote:
boomhauer schreef op 07 oktober 2017 @ 11:25:
Kenteken is persoonsgebonden in BelgiŽ en niet voertuiggebonden zoals in nl. Afgevoerd vermogen (100pk waarschijnlijk?) deden ze hier omdat de inschrijving van 2500€ terug viel naar paar 100€. Velen zijn na inschrijving (eenmalig) terug gezet op vol vermogen.
De heren konden mij totaal geen informatie geven over het terugvoeren.
Hoe dit technisch gedaan was. Eentje waarschuwde wel netjes van tevoren.
Maar de MV stond al wel een tijd stil. Het was vorig jaar, 72 kW kan ik mij nog herinneren. :Y
BMW S1000R - de koning onder de nakeds.
A squirt of throttle in almost any gear, at any speed, will propel you into the future.
In an eye-blink the unrestrained wind is trying to rip your head off.

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.