BOT 18. Het SlakkerwegBot

kwastert

Forti Nihil Difficilius
10 feb 2005
10.815
3.293
Achterhoek
Om het geheel voor de organisatie toch maar wat duidelijk te maken toch maar een nieuw topic over Bot 18.
Ik heb eigenlijk geen enkel idee wie er van plan is om te komen, en dat is wellicht toch wel handig dat we een klein ideetje hebben hoe en wat. Dus daarom dit topic. Dus wil een ieder die neiging heeft om toch maar weer naar de Achterhoek te komen (helaas, het is niet anders ;) O-) )zich even kenbaar maken, dan zet ik hem/haar/het (genderneutraal) in onderstaand rijtje.

Verder een beetje knip en plak werk uit ouder topic's ;-)

Wegens omstandigheden (zie verderop in dit topic) gaat Kwastert dit BOT organiseren.

Het zal ergens in de Achterhoek zijn, namelijk bij de Hofshoeve

Voor een passende zaterdagmiddag programmering zal wellicht nog gezorgd worden. Voor de rest gaat het net als anders bij een BOT. Zelfverzorgend. Alhoewel er voor de liefhebbers wel voor een gevuld koelkast met drank gezorgd kan worden.
De kosten voor de overnachting op camping (of trekkershut of pensionkamer) dien je zelf te voldoen aan campingbaas Anke! (en die zijn niet erg hoog, maar helaas wel een kleinigheid hoger dan kamperen bij DAF in de tuin. Maar hier loopt er geen zenuwachtige aanstaande vader rond te beren. Denk ik ;) )

Oja, Bot 18 zal voortaan door het leven gaan als het Slakkerweg BOT

Datum: 20/21/22 oktober

Ieder kan zich weer opgeven volgens de RBOEDV code

R = Rit
B = BBQ
O = Overnachting
E = Ontbijt
D = Definitief
V = aankomst op vrijdag (anders op zaterdag)

Kwastert RBOEDV
Roestendoenze RBOED (V)
Leluk RBOED (V)
Slijptol RBOEDV
JFJ RBOED
truusop de suus RBOED
lasmoat RBOED
Woeme RBOED
eea aan aanhang RBOED
eea aan aanhang RBOED
eea aan aanhang RBOED
Rob-E RBOED
Big Mouth RBOEDV
Big Mouth RBOEDV
EHE RBOED
Enigma 1500 RBOEDV
Frau Enigma RBOEDV
Hellracer RBOED (V)
Halflive R
RuuT R
d'Ouwe RBOED
Bosso RBOEDV
BossoBroer RBOEDV
Habsu RBOEDV
M@kke RBOEDZ
Polle RBOEDZ


Noot van de organisatie: Een gevulde koelkast met drank is aanwezig, comsumpties zijn schappelijk geprijsd. Een barbecue kan ik ook wel regelen. Zoals altijd op het Slakkerwegtreffen het geval was?

Of het houden we het helemaal BasicBot: ik zorg voor een vuur en de rest doet een ieder zelf? En hetzelfde geldt voor het ontbijt.

Wat moet ik nu meenemen?

Update 16 oktober:
-Er zal op zaterdag en zondag een eenvoudig ontbijtbuffetje zijn. (kan er iemand nog een benzinekooktoestel meebrengen voor de eieren?)
-Er zal doorlopend koffie/thee zijn. Er komt een pot bij te staan, waar een ieder naar zijn eigen goeddunken een bijdrage voor de koffie/thee in kan doneren.
-Er zal zaterdagavond een gasbarbeque zijn. Daar mag je je eigen spullen opleggen. Je kunt echter ook hamburgers, worst etc van de Hofshoeve gebruiken. Da's goed spul, uit eigen stal ;-) Als je dat wilt moet je dat even aangeven, zaterdag voor de rondrit, op een lijstje wat komt te liggen onder het bekende afdak.
-En er zal een goed gevulde koelkast aanwezig zijn, waar ieder naar goeddunken consumpties uit kan graaien. Er ligt een lijstje op waar je je eigen score bij kunt houden, en op zondag reken je af bij Anke.
-En er is brandhout aanwezig , met een vuurkorf, brandton of tuinkachel. Dat bekijken we nog even.

Update II
- vanwege de vele plofkraken op geldautomaten van de Rabobank in de Achterhoek, heeft de Rabobank de pinautomaat in Halle verwijderd. Deze zat in een appartementen complex, we hebben er begrip voor. Je zal er maar boven wonen. De pinautomaat van de Rabobank in Zelhem wordt 'savonds en 's nachts afgesloten. Er is er wel één van de ING (geloof ik). In Varsseveld kun je volgens mij nog wel pinnen 's nachts. Oplossing: je kunt in Halle in de plaatselijke supermarkt (Dorpsstraat 47) aan de kassa geld opnemen. Vrijdag tot 18.00 uur, en zaterdag tot 16.00 uur. Of je neemt mee van waar je komt ;-)
-Oja, bij de Hofshoeve kun je ook niet pinnen, daar moet je contant afrekeken.

ps: Tanken kun je wel in Halle, en de riolering is ook in orde O-)

(NB: we denken dat we schappelijke prijzen hebben, dat zal niet anders zijn dan bij de Slakkerwegtreffens.)

Ik wil ook meedoen,wat moet ik nu doen?

Da's heel simpel, gewoon hier in dit topic melden dat je graag mee wilt gaan met het BOT, wel moet je duidelijk aangeven waarmee je mee wilt doen,bijv. wel de rit maar niet overnachten. Dit doen we door deze letters te vermelden in dit topic achter je (nick)naam...


Ik heb geen span,mag ik Solo mee?

Het BOT is bedoelt voor zijspanners-door zijspanners, maar mensen die geen span hebben mogen wel mee. Het is echter niet de bedoeling dat er straks meer Solo's meerijden dan spannen, maar dit zal niet aan de orde zijn. Meld wel even in het topic dat je Solo wilt komen/rijden.


Mag ik mijn hond, glory wife, kind, christelijke en-of homofiele neef meenemen?


Bij voorkeur niet, Het BOT is bedoeld voor zijspannen om als volwassenen onder elkaar even weg te zijn. De meesten vinden het heerlijk om even twee dagen geen kinderen te hebben. Er kan dan wel eens een lelijk woord gezegd worden en de deelnemers hebben meestal geen zin om rekening te houden met andermans meegebrachte aanhangsels.


Gaat de rit alleen over verharde wegen,of rijden we ook over zandpaden?

De rit zal hoofdzakelijk over verharde binnenwegen gaan,maar een goed zandpad is zeker een optie, wel word er van te voren gekeken over de berijdbaarheid van de weg.

BOT staat voor Brabants Olie-fanten Treffen, ooit bedacht door een aantal zijspanrijders van MF. Na een paar keer in Brabant te zijn gehouden ging BOT op reis en kwam steeds vaker in andere provincies, alles is mogelijk en ook buitenland is niet uitgesloten maar de naam blijft onveranderd. Het blijft BOT!
 
Laatst bewerkt:
ja ik :Y

En leluk komt ook mee :Y


Denk voor mij alle letters vh rijtje, alleen nog effe kijken of het Vtje gaat lukken. Dat meld ik nog binnenkort.
 
Laatst bewerkt:
EHE
Geplaatst op donderdag 05 oktober 2017 23:34



Het duurt nog ruim twee weken toch?




Ehhhh, je hebt gelijk. ik las het eerst verkeerd.

In de trant van "een flinke verkoudheid duurt 2 weken zeg maar. |(
 
Laatst bewerkt:
Doe voor mij maar een BOEDV.
Ik ben druk bezig, doe echt mijn best, maar ik denk niet dat mijn zijspan over 2 weken klaar zal zijn.
Ik kom dus solo en maak graag gebruik van de Hofshoeve catering.
 
Wij komen met een man of acht op zaterdag, op tijd voor het middag programma. RBOED
 
Ik ook het hele pakket graag , incl. de verzorging :-)

Met een solo maat en misschien een vleesloze solo maat.
 
Wij komen zaterdag met zijn 3en een bakkie doen en tshirts afleveren en andere dingen meenemen.
 
Lezen.....

Als het zonder catering moet zijn omdat dat 'zo heurt' haak ik even af. A-j heurt wo-j namelijk kaal........

Excuus dat het weer niet klopt wat ik zeg. U gaf zelf aan dat Hofshoeve geen bbq verzorgt. En ik heb idd die hele, normaal gesproken gecopieerde OP niet gelezen :P
 
Laatst bewerkt:
Excuus dat het weer niet klopt wat ik zeg. U gaf zelf aan dat Hofshoeve geen bbq verzorgt. En ik heb idd die hele, normaal gesproken gecopieerde OP niet gelezen :P

Een gedeeltelijke gecopieerde OP houdt het een beetje spannend *D
 
RBOED(V) voor EHE

kom op vrijdagavond wel pas heel laat (niet voor 23u), dus het kan ook nog zijn dat ik de zaterdagochtend vroeg ga komen, moet ik nog even overnadenken

wel geen catering maakt me niet zo heel veel uit; ontbijt lijkt me wel vrij wenselijk *D
 
Enigma 1500 RBOEDV
Frau Enigma RBOEDV

En zoals beschreven in de opening; wij doen alles zelf. Drinken, ontbijt, eten. Voor het drinken willen we wel gebruik maken van de eventueel gevulde koelkast. Ik hou de berichtgeving in de gaten, anders nemen we alles zelf mee. Ook een goed humeur. En een tent. En maar 1 zijspan, Frau kan zelf nog niet rijden.....
 
Laatst bewerkt:
staat in de agenda, kan echter nog niks toezeggen, zoja dan sidebike en mevr. sidebike! tot wanneer kan je je inschrijven?
 
Mijn agenda is nog steeds vrij dus:
RBOED (V)

Ik probeer op vrijdag te komen maar dat durf ik nog niet te garanderen, dat hangt van m'n vluchtschema af.
 
Wij komen langswaaien op zaterdag, als het goed is voor de rit. Niet slapen, niet eten, niet gezellig.
 
Mogen er ook domme vragen gesteld worden? :/ Ik heb er 2, kon de antwoorden zo snel niet vinden..

1; waarom is het BOT 18 (Ik weet dat we in Zeeland wat achterlopen, hier is dan ook ook nog 2017. Is de rest van het land echt al verder?)

2; wat is een slakkerweg? Ik zie het bij de snelle jongens (Kwastert, EHE) wel vaker voorbij komen, maar weet niet wat het is :N

Oh, ik kan helaas niet. Valt in de zomerherfstvakantie van regio zuid en zit dan in een warmer oord met het gezin.

Edit; Aangepast, thanks Dropje73
 
Laatst bewerkt:
Mogen er ook domme vragen gesteld worden? :/ Ik heb er 2, kon de antwoorden zo snel niet vinden..

1; waarom is het BOT 18 (Ik weet dat we in Zeeland wat achterlopen, hier is dan ook ook nog 2017. Is de rest van het land echt al verder?)

2; wat is een slakkerweg? Ik zie het bij de snelle jongens (Kwastert, EHE) wel vaker voorbij komen, maar weet niet wat het is :N

Oh, ik kan helaas niet. Valt in de zomervakantie van regio zuid en zit dan in een warmer oord met het gezin.


Ik stem vóór !!!! *O* *O* :Y :Y
 
Mogen er ook domme vragen gesteld worden? :/ Ik heb er 2, kon de antwoorden zo snel niet vinden..

1; waarom is het BOT 18 (Ik weet dat we in Zeeland wat achterlopen, hier is dan ook ook nog 2017. Is de rest van het land echt al verder?)

2; wat is een slakkerweg? Ik zie het bij de snelle jongens (Kwastert, EHE) wel vaker voorbij komen, maar weet niet wat het is :N

Oh, ik kan helaas niet. Valt in de zomerherfstvakantie van regio zuid en zit dan in een warmer oord met het gezin.

Edit; Aangepast, thanks Dropje73



Domme vragen bestaan niet alleen domme antwoorden zeg ik altijd.
Dus die zal ik geven.In 2004 is het eerste BOT gehouden en een of 2 jaar later ongeveer werden er twee Botten/Bots per jaar gehouden.Een in april en een in oktober. Die van April is gekaapt door de afdeling Genemuiden( :+ ) Op een gegeven moment zou er iemand een organiseren maar besloot dat om diverse redenen niet te doen maar dat Bot is wel meegeteld.En verder zou een telfoutje ook nog kunnen zijn allemaal oude mannen tenslotte O-)
 
Domme vragen bestaan niet alleen domme antwoorden zeg ik altijd.
Dus die zal ik geven.In 2004 is het eerste BOT gehouden en een of 2 jaar later ongeveer werden er twee Botten/Bots per jaar gehouden.Een in april en een in oktober. Die van April is gekaapt door de afdeling Genemuiden( :+ ) Op een gegeven moment zou er iemand een organiseren maar besloot dat om diverse redenen niet te doen maar dat Bot is wel meegeteld.En verder zou een telfoutje ook nog kunnen zijn allemaal oude mannen tenslotte O-)

Met een dikke P.S.
BMWomen is zelf nog maar 25. :Y
 
Laatst bewerkt:
slakkeren is volgens mij achterhoeks voor lekker sportief slingeren, maar ik kan het ook mis hebben want als Tukker snap ook ik niet altijd het achterhoekse geklets...
 
Terug
Bovenaan Onderaan