Motor-Forum

Select Forum

BOT 18. Het SlakkerwegBot.

Reg. datum:
27 mei. 2004
quote:
Bosso schreef op 09 oktober 2017 @ 22:28:

[...]

Met een dikke P.S.
BMWomen is zelf nog maar 25. :Y

:$ :Y
In de hemel zijn agenten Engels,de koks Frans,monteurs Duits,geliefde Italiaans,en is de rest georganiseerd door de Zwitsers.In de hel zijn agenten duits , de koks Engels,monteurs Frans geliefde Zwitsers en is de rest georganiseerd door de Italianen

Reg. datum:
28 jul. 2014
Dank hoor. Het is me deels duidelijk.

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
quote:
EHE schreef op 09 oktober 2017 @ 22:40:
slakkeren is volgens mij achterhoeks voor lekker sportief slingeren, maar ik kan het ook mis hebben want als Tukker snap ook ik niet altijd het achterhoekse geklets...

Slakkeren is inderdaad Achterhoeks voor slingeren. En dat hoeft helemaal niet sportief te zijn. Het kan ook zijn dat je wat te veel gedronken hebt en dan slakker je ook. Op fiets of te voet. Maar dan is er nog niks aan de hand, alles onder controle! Het wordt pas uitkijken als je aan het schraggelen komt, dat is ook slingeren, maar dan omdat je de boel niet (meer) onder controle hebt.........

Oja, de hond kan zich ook nog uutslakkeren. Dan is het oppassen geblazen, want dat doet ie als ie net uit de sloot komt. Als je te dicht bij staat heb je een natte broek ;-)
:Y Duidelijk? O-)
Hybride: Nageslacht afkomstig van twee genetisch verschillende organismen. Deze organismen kunnen beiden een verschillende wenselijke eigenschap bezitten. Kruising kan leiden tot een nieuw organisme dat beide wenselijke eigenschappen bezit.

Pas op schwenkt uit

Reg. datum:
15 apr. 2004
Uutslakkeren, dat doe ik altijd vlak voor ik de joekeloeris weer opberg na het afwateren.

:+
Two beer or not two beer

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
quote:
Hellracer schreef op 10 oktober 2017 @ 00:49:
Uutslakkeren, dat doe ik altijd vlak voor ik de joekeloeris weer opberg na het afwateren.

:+

Ook dan moet je oppassen........ :o
Hybride: Nageslacht afkomstig van twee genetisch verschillende organismen. Deze organismen kunnen beiden een verschillende wenselijke eigenschap bezitten. Kruising kan leiden tot een nieuw organisme dat beide wenselijke eigenschappen bezit.

Reg. datum:
01 aug. 2008
quote:
sidebike schreef op 09 oktober 2017 @ 14:19:
staat in de agenda, kan echter nog niks toezeggen, zoja dan sidebike en mevr. sidebike! tot wanneer kan je je inschrijven?

Helaas geen Bot voor ons....chipsss '(
Suzuki GSX1100G/EML GT2000 - Yamaha xtz 750 Super tenere - Zumo 550

Pas op schwenkt uit

Reg. datum:
15 apr. 2004
Das jammer.
'(
Two beer or not two beer

BMW1200RT EZS RX5 Zijspan

Reg. datum:
05 mei. 2012
Ik ben van plan om zaterdag langs te komen en eventueel met de rit mee te gaan.
Hoe laat willen jullie gaan rijden?

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
quote:
RuuT schreef op 16 oktober 2017 @ 15:58:
Ik ben van plan om zaterdag langs te komen en eventueel met de rit mee te gaan.
Hoe laat willen jullie gaan rijden?

Nou, dat zal wel zo ongeveer om een uur of 13.30 of 14.00 zijn...

EHE bikes @ facebook

Reg. datum:
01 feb. 2010
quote:
EHE schreef op 09 oktober 2017 @ 12:49:
RBOED(V) voor EHE

kom op vrijdagavond wel pas heel laat (niet voor 23u), dus het kan ook nog zijn dat ik de zaterdagochtend vroeg ga komen, moet ik nog even overnadenken

wel geen catering maakt me niet zo heel veel uit; ontbijt lijkt me wel vrij wenselijk *D

ik heb er over nagedacht en kies voor de ontspannen optie om op zaterdag ochtend met daglicht naar de achterhoek te toeren.
RBOED dus en ik maak graag gebruik van de hofshoeve catering
GL1000EZS zijspan, GL10/12 cafefighter project, CBX1000, Ducati ST4

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
Braking news:

Update 16 oktober:
-Er zal op zaterdag en zondag een eenvoudig ontbijtbuffetje zijn. (kan er iemand nog een benzinekooktoestel meebrengen voor de eieren?)
-Er zal doorlopend koffie/thee zijn. Er komt een pot bij te staan, waar een ieder naar zijn eigen goeddunken een bijdrage voor de koffie/thee in kan doneren.
-Er zal zaterdagavond een gasbarbeque zijn. Daar mag je je eigen spullen opleggen. Je kunt echter ook hamburgers, worst etc van de Hofshoeve gebruiken. Da's goed spul, uit eigen stal ;-) Als je dat wilt moet je dat even aangeven, zaterdag voor de rondrit, op een lijstje wat komt te liggen onder het bekende afdak.
-En er zal een goed gevulde koelkast aanwezig zijn, waar ieder naar goeddunken consumpties uit kan graaien. Er ligt een lijstje op waar je je eigen score bij kunt houden, en op zondag reken je af bij Anke.
-En er is brandhout aanwezig , met een vuurkorf, brandton of tuinkachel. Dat bekijken we nog even.

(NB: we denken dat we schappelijke prijzen hebben, dat zal niet anders zijn dan bij de Slakkerwegtreffens.)

Reg. datum:
28 feb. 2002
klinkt als prima regeling :Y

Net met Leluk afgesproken dat wij rondom zestienhonderd uur vrijdag die kant op tuffen.
Oftewel V kan d'rbie. 8-)

gespannfahrer

Reg. datum:
26 jul. 2006
Ik weet nog steeds niet zeker of ik kan moet zaterdag s'ochtends eerst naar Wilhelminaoord.
en weet ook nog niet hoe laat ik terug ben, is het mogelijk om er gewoon heen te gaan of moet ik me opgeven voor het treffen
het gaat nooit herd genoeg

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
quote:
Redpigeon schreef op 16 oktober 2017 @ 19:20:
Ik weet nog steeds niet zeker of ik kan moet zaterdag s'ochtends eerst naar Wilhelminaoord.
en weet ook nog niet hoe laat ik terug ben, is het mogelijk om er gewoon heen te gaan of moet ik me opgeven voor het treffen

Je moet nooit opgeven ;) _O- Dus je komt maar als je het redden kunt...

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
Update II
- vanwege de vele plofkraken op geldautomaten van de Rabobank in de Achterhoek, heeft de Rabobank de pinautomaat in Halle verwijderd. Deze zat in een appartementen complex, we hebben er begrip voor. Je zal er maar boven wonen. De pinautomaat van de Rabobank in Zelhem wordt 'savonds en 's nachts afgesloten. Er is er wel één van de ING (geloof ik). In Varsseveld kun je volgens mij nog wel pinnen 's nachts. Oplossing: je kunt in Halle in de plaatselijke supermarkt (Dorpsstraat 47) aan de kassa geld opnemen. Vrijdag tot 18.00 uur, en zaterdag tot 16.00 uur. Of je neemt mee van waar je komt ;-)
-Oja, bij de Hofshoeve kun je ook niet pinnen, daar moet je contant afrekeken.

ps: Tanken kun je wel in Halle, en de riolering is ook in orde O-)

Reg. datum:
28 feb. 2002
quote:
kwastert schreef op 16 oktober 2017 @ 19:31:
Update II
- vanwege de vele plofkraken op geldautomaten van de Rabobank in de Achterhoek, heeft de Rabobank de pinautomaat in Halle verwijderd. Deze zat in een appartementen complex, we hebben er begrip voor. Je zal er maar boven wonen. De pinautomaat van de Rabobank in Zelhem wordt 'savonds en 's nachts afgesloten. Er is er wel één van de ING (geloof ik). In Varsseveld kun je volgens mij nog wel pinnen 's nachts. Oplossing: je kunt in Halle in de plaatselijke supermarkt (Dorpsstraat 47) aan de kassa geld opnemen. Vrijdag tot 18.00 uur, en zaterdag tot 16.00 uur. Of je neemt mee van waar je komt ;-)
-Oja, bij de Hofshoeve kun je ook niet pinnen, daar moet je contant afrekeken.

ps: Tanken kun je wel in Halle, en de riolering is ook in orde O-)

Ik pin wel voor ik de grens over ga. Gewoon thuis in Brabant. :+

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
Das wel zo veilig...

Ruud

Reg. datum:
19 jun. 2007
"En er is brandhout aanwezig". Dus je wist dat ik zou komen. Wat een vooruitziende blik.
RBOED dus voor Ruud.
d'Ouwe wijzigde dit bericht op dinsdag 17 oktober 2017 18:48 (16%)

Ook bekend als www.ezto.nl

Reg. datum:
10 jul. 2005
Wij nemen een tweepits benzinebrander mee. En wat koekepannen.
zijspanrijden is motorrijden voor gevorderden...............
" MC-Alzheimer rules!"

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
top!

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
Ik ben zo vrij geweest om een paar muzikanten uit te nodigen voor de zaterdagavond.

Het hoort eigenlijk wel niet, maar het leek me wel leuk.

Deze gasten heb ik gevraagd.

Genderneutraal atheïst.

Reg. datum:
24 mei. 2012
Beetje traag, maar lijkt me een prima band.

Ohwja, een RBOEDV voor 2 man. :Y
Aan mijn uitlatingen kunnen en mogen geen rechten ontkleed worden.

EHE bikes @ facebook

Reg. datum:
01 feb. 2010
Zou t eerder theater dan een band willen noemen...
GL1000EZS zijspan, GL10/12 cafefighter project, CBX1000, Ducati ST4

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
quote:
EHE schreef op 18 oktober 2017 @ 06:31:
Zou t eerder theater dan een band willen noemen...

Helaas, ze hebben zojuist gemaild dat ze niet kunnen zaterdagavond......

https://www.salzburg.info...brass-cirque_event_310981

Brikkenrijder

Reg. datum:
28 mrt. 2006
Het gaat hem niet worden voor mij. Vrouwlief is opgenomen in het ziekenhuis met vage pijnklachten. Ze onderzoeken zich rot maar kunnen (nog) niets vinden.
Kan dus niet weg komend weekend... '(
1977 Honda CB750F2 Four SuperSport
1985 Kawasaki ZN1100LTD met velorex 592 bak (ombouw door EHE)
1986 Kawasaki KZ750LTD
1991 Suzuki VX800 met velorex 700 bak
1996 Yamaha YZF600R Thundercat

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.