Elektriciteit valt uit bij opstarten, cbr600f 1997

the ace

Rookie
10 mrt 2015
9
0
Ik heb nou al 2 jaar een honda cbr600f '97. Heeft altijd goed gelopen en vrijwel geen problemen mee.

Sinds kort begon de toerenteller te fluctueren. Hij ging bijvoorbeeld van 0 naar max. Ik dacht dat dit bedradingsproblemen waren?
Nou sinds gister als ik mijn sleutel in het stop contact is er niks aan de hand maar als ik de motor vervolgens probeer te starten valt alle elektrischiteit weg en blijft weg.

Heeft iemand een idee waar de fout zou kunnen liggen? Want ik ben een beetje radeloos :?

Ik hoor het graag en waardeer input!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nou al 2 jaar een honda cbr600f '97. Heeft altijd goed gelopen en vrijwel geen problemen mee.

Sinds kort begon de toerenteller te fluctueren. Hij ging bijvoorbeeld van 0 naar max. Ik dacht dat dit bedradingsproblemen waren?
Nou sinds gister als ik mijn sleutel in het stop contact is er niks aan de hand maar als ik de motor vervolgens probeer te starten valt alle elektrischiteit weg.

Heeft iemand een idee waar de fout zou kunnen liggen? Want ik ben een beetje radeloos :?

Ik hoor het graag en waardeer input!

Wat is de spanning van de accu?
Heb je de accu al opgeladen?
Verder Accu polen controleren en de bevestiging van de massakabel van de minpool van de accu op het frame.
 
Ik heb nou al 2 jaar een honda cbr600f '97. Heeft altijd goed gelopen en vrijwel geen problemen mee.

Sinds kort begon de toerenteller te fluctueren. Hij ging bijvoorbeeld van 0 naar max. Ik dacht dat dit bedradingsproblemen waren?
Nou sinds gister als ik mijn sleutel in het stop contact is er niks aan de hand maar als ik de motor vervolgens probeer te starten valt alle elektrischiteit weg.

Heeft iemand een idee waar de fout zou kunnen liggen? Want ik ben een beetje radeloos :?

Ik hoor het graag en waardeer input!

Wat is de spanning van de accu?
Heb je de accu al opgeladen?
Verder Accu polen controleren en de bevestiging van de massakabel van de minpool van de accu op het frame.
Hoe oud en goed is je accu ?

Mijn accu heb ik doorgeladen en die is gewoon nog goed.

Een toerenteller die afwisselend naar de max gaat en weer terug is vaak een methode om een foutmelding kenbaar te maken. In het boekje kan je dan opzoeken wat de foutmelding precies is.

Enig idee waar ik dat boekje precies kan vinden? Ik heb namelijk geen boekjes van mijn motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan