led knippers en relais vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.
tis altijd wat

dat bestellen gaat dat makkelijk ,nog nooit gedaan ,en ik zie de relais en de knippers niet bij de zelfde firma klopt dit?


en bj 99 staat er ook niet tussen |(
De links die ik af zijn enkel voorbeelden.
Je moet even kijken of je een 3 of 2 polig relais hebt.
De richtingaanwijzers zijn volgens mij precies dezelfde als die van marktplaats.
Over de kwaliteit kan ik je niks zeggen.
Het bestellen op Aliexpress is erg makkelijk, zeker als je een creditcard hebt.
Je moet wel zo'n 2 weken wachten totdat je het ontvangt.
Dat je bij 2 verschillende leveranciers besteld maakt ook niks uit.
Google even op Aliexpress en lees de reviews op de site over de betreffende onderdelen.
 
De links die ik af zijn enkel voorbeelden.
Je moet even kijken of je een 2, 3 of 7 polig relais hebt.
De richtingaanwijzers zijn volgens mij precies dezelfde als die van marktplaats.
Over de kwaliteit kan ik je niks zeggen.
Het bestellen op Aliexpress is erg makkelijk, zeker als je een creditcard hebt.
Je moet wel zo'n 2 weken wachten totdat je het ontvangt.
Dat je bij 2 verschillende leveranciers besteld maakt ook niks uit.
Google even op Aliexpress en lees de reviews op de site over de betreffende onderdelen.
Dank voor dit topic. Ze blijken ze ook in 7 polige versie te hebben. Ik ga kijken welk ik precies nodig heb, en bestellen, kan ik eindelijk die rode LED's in mijn pinkers achteraan steken, zonder er zelf weerstanden tussen te moeten 'plakken' :t
(en dan nog witte pinker glaasjes zien te vinden).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
oke zal best goedkomen maar heb geen creditcard,wou ze net al bestellen maar ik kan die code niet scannen via de rabo scanner,
code is te breed /langwerpig en normaal gewoon een vierkantje vandaar?
Dat probleem heb ik ook. Soms kan ik mijn gewone bankkaart gebruiken, maar soms wordt enkel visa/mastercard aanvaardt ...
 
die rabo scanner werkt dan niet ook geen vierkante code raar,dan houd het op denk ik.
Het aanschaffen van een kredietwaard is geen optie?
Nou ja, ik wilde er vroeger ook geen, vond het niet nodig. Maar moest er wel een aanschaffen omdat vluchten boeken met Singapore Airlines geen gewone bankkaart aanvaardt ...
Maar ken je niemand die het voor jou kan/wil bestellen?
 
al dat gedoe nee schiet niet op.

kijk wel wat ik er mee doe,kon voor en achter voor 45 hebben meen ik incl verzenden en relais.
Als je het al binnen krijgt is het enige probleem dat je 25 euro teveel hebt betaald.
Een creditcard is iets van 15 euro per jaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zet je knippers aan en luister waar het getik vandaan komt.
Het getik komt van het relais.
Motor wel even op contact zetten. :9
Ik heb er nog niet op gelet, maar denk dat mijn "pinkerdoosje" (zo een 7-polige) helemaal geen geluid maakt. Zal ik eens nader bekijken beluisteren.

Bij mij zit die onder het zadel, net achter het luchtfilterhuis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan