The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bewijs dat die klok niet perfect is..

1 minuut later


Al lijkt deze beter op de 12 te staan dan de vorige.. :+

Let niet op de kleine wijzer.. klok loopt niet goed met de "werkelijke" tijd ;)
Is goed hoor :t

Ik weet hier kort bij de luchthaven een klok die zelfs 8 minuten voorop loopt, en dat al zolang ik hier werk, en dat is bijna 3 jaar. En ze doen er maar niets aan _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
full

What about the English version?
"Protected by" betekent hetzelfde als "bewaakt door" ...
 
Lijkt mij dat de eerste al goed was.
zou alvast een "Indien goed" plaatsen
Persoonlijk vind ik de tweede beter, maar Ey-dzeej zal het zeggen.

Maar je hebt gelijk over die "indien goed", dus ...

Indien goed (hetzij foto 1, hetzij foto 2), nieuwe opdracht:

Je motor kort bij een taxi(busje) met de afbeelding van een vliegtuig erop
Kort bij als in niet aan de overkant, maar hoeft niet zo vlak bij dat passagiers niet in of uit de taxi kunnen, dus daarom niet de uitdrukking "pal bij" gebruikt.
Voorbeeldje ...
Het hoeft geen afbeelding in de zin van een foto te zijn, dit mag ook uiteraard.
Mag ook op de zijkant of op voorkant ...
 
[afbeelding]
What about the English version?
"Protected by" betekent hetzelfde als "bewaakt door" ...

Of ...
full

Pand ipv terrein ...
Beveiligd ipv bewaakt ...
... beetje hetzelfde toch?

De eerste vind ik persoonlijk beter passen bij het onderwerp. :t

De taal maakt uiteraard niet zoveel uit, als het idee erachter maar hetzelfde is
Bij de eerste zie je dat het om een terrein gaat, welliswaar niet zo groot, maar ik heb het niet genoemd in de opdracht zelf.

Bij de tweede gaat het om een pand en geen terrein. alhoewel het pand vaak op een terrein staat :+, maar het pand wordt daar bewaakt, niet het terrein... even streng gezegd
 
De eerste vind ik persoonlijk beter passen bij het onderwerp. :t

De taal maakt uiteraard niet zoveel uit, als het idee erachter maar hetzelfde is
Bij de eerste zie je dat het om een terrein gaat, welliswaar niet zo groot, maar ik heb het niet genoemd in de opdracht zelf.

Bij de tweede gaat het om een pand en geen terrein. alhoewel het pand vaak op een terrein staat :+, maar het pand wordt daar bewaakt, niet het terrein... even streng gezegd
Ik begrijp je redenering :t
Goed, dan klasseer ik foto 1 in mijn collectie ;)
 
Hmmm ... eigenlijk is een onderhoudsbusje geen taxi he ...

Sorry, vergeef me, maar deze kan ik niet goedkeuren :$

Vind het anders wel knap gevonden. Ik heb ze hier nog niet zo gezien.

Oke. ;(

Dan wordt het de tijd uitzitten verder -O-
 
Laatst bewerkt:
Is die dan echt zo moeilijk? -O-
Heb op Brussels Airport zelfs al een NL taxi met vliegtuig afbeelding zien staan ...

Vandaar.. als ze daar staan, dan gaan wij ze hier niet vinden nee.. _O-

Maar serieus. Ik denk dat ze aardig zeldzaam zijn. Bij rotterdam stonden alleen maar mercedes auto's klaar voor de klanten. gewoon stickerloos natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Vandaar.. als ze daar staan, dan gaan wij ze hier niet vinden nee.. _O-

Maar serieus. Ik denk dat ze aardig zeldzaam zijn. Bij rotterdam stonden alleen maar mercedes auto's klaar voor de klanten. gewoon stickerloos natuurlijk.
Gekker vind ik het dat ik hier al eens een Tesle taxi uit NL heb gezien. Jaja, met zo een blauw kenteken. Dat zijn toch te lange afstanden om met een elektrische taxi te doen?
 
Gekker vind ik het dat ik hier al eens een Tesle taxi uit NL heb gezien. Jaja, met zo een blauw kenteken. Dat zijn toch te lange afstanden om met een elektrische taxi te doen?

Niet toevallig volgebouwd met zonnepanelen? ? We schijnen er goed te zijn met volledige electrische wagens :)
 
Gekker vind ik het dat ik hier al eens een Tesle taxi uit NL heb gezien. Jaja, met zo een blauw kenteken. Dat zijn toch te lange afstanden om met een elektrische taxi te doen?
Dat is helemaal geen probleem met een tesla. Terug even een halfuur aan de snellader tijdens het drinken van een bak koffie (of twee) en weer door.
 
Je motor bij een Ford Transit met dubbele cabine

Dus
Voorbank(bestuurder + passagier), achterbank (passagiers) en laadruimte
 
48_hours_later.png



Nieuwe opdracht: Je motor bij een radiator van een CV
(voorbeeld)

Dit mag ook een foto/plaatje op een pand/voertuig zijn.


Moet volgens mij minder meme's kijken ondertussen -O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan