The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Ik heb er me al suf naar gezocht, op de baan en op google maps :) Er zijn er genoeg hoor... Je moet ze alleen vinden :')
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er me al suf naar gezocht, op de baan en op google maps :) Er zijn er genoeg hoor... Je moet ze alleen vinden :')

Genoeg vangrails wel ja, maar niet in die kleurstelling.. Het heeft inderdaad wel een erg belgisch kleurtje eraan hangen :P


Volgens mij hebben we in NL niet zulke vangrails...


Ik ben ze in mijn 500+ punten carriere ook nog niet tegengekomen. ik kan alleen geen bronnen weergeven die dit bevestigen.
 
Geel/zwart
Wit/rood
Zwart/wit
Helemaal geel
Helemaal blauw
Grijs

Die heb ik volgens mij allemaal wel gezien
 
Heb ook je voorbeel proberen te ontcijferen, ging ik gewoon daarheen rijden :+

Maar ik kon het echt niet lezen -O-
Tienen
-------
Soldatenplein
;)

Als je er echt voor wilmrijden, laat maar weten, kom dan effe 10km verder door voor een hapje en drankje :t
Ook als je het morgen vroeg nog zou doen :Y

maar dan moet je wel beloven niet op de rommel te letten, en niet bang te zijn van muizen ... al zitten die enkel in de plafonds :')
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tienen
-------
Soldatenplein
;)

Als je er echt voor wilmrijden, laat maar weten, kom dan effe 10km verder door voor een hapje en drankje :t
Ook als je het morgen vroeg nog zou doen :Y

maar dan moet je wel beloven niet op de rommel te letten, en niet bang te zijn van muizen ... al zitten die enkel in de plafonds :')


Bedankt voor het aanbod :)

Alleen was nu 120 kilometer omrijden naar het werk op een ontieglijk vroeg uur net iets te veel ;)
 
Laatst bewerkt:
Je motor in een parkeervak en links en rechts ernaast zijn leeg

Dus middelste van 3 lege vakken
 
Je motor pal onder een Aldi logo
Een echt Aldi logo uiteraard, en ook geen vlag.
En ik bedoel ook niet letterlijk onder, want dan zou je je motor tegen de muur moeten leggen en dat hoeft niet.
Ik bedoel het dus meer als volgt; voorbeeldje ... dus zo kort mogelijk weliswaar, maar recht op het logo gezien er wel onder.

Dus hopen dat er geen auto in de weg staat, en zo wel, geduldig wachten tot die gedaan heeft met winkelen *D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zegt de man die veel korter bij Tienen woont :P

Maar eigenlijk verbaast het me toch enegszins dat de opdracht nog niet gedaan werd -O-
Zo moeilijk was die toch niet?

En omdat LinKing als eerste poster na het vervallen van de opdracht geen nieuwe opdracht verzon dacht ik, misschien hoopt hij nog wel eentje te vinden ...
 
Crap, weer drie minuten te laat... Foto genomen en dan eerst naar het werk gereden, kapitale fout :')

Edit: Technisch gezien is mijn foto wel echt het logo, en de andere gewoon de tekst }) Maar ik had gewoon direct moeten posten ;(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan