The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Crap, weer drie minuten te laat... Foto genomen en dan eerst naar het werk gereden, kapitale fout :')

Edit: Technisch gezien is mijn foto wel echt het logo, en de andere gewoon de tekst }) Maar ik had gewoon direct moeten posten ;(
Idd, direct posten volgende keer ;)

Dat van Pedrofich is echter ook een logo, het oudere logo, de blauwe naam met rode streep eronder was het logo voor dat ze met die grote blauwe A kwamen ;)
 
*O*

en ik heb nog geluk want ik stond echt 3 minuten te kloten omdat de internet pagina niet wilde laden. Maar eindelijke dus nog optijd.

Bij deze aldi stond niet zo'n grote A, alleen 2x de tekst Aldi
 
9Ba73zu.jpg
 
Indien goed

Je motor bij een bocht met meerder betonnen afgeschuinde blokken.

Voorbeeld


639.jpg
 
Laatst bewerkt:
*O*

en ik heb nog geluk want ik stond echt 3 minuten te kloten omdat de internet pagina niet wilde laden. Maar eindelijke dus nog optijd.

Bij deze aldi stond niet zo'n grote A, alleen 2x de tekst Aldi

Nou, klassieke TRG fout van me... Overkomt me niet meer ;)

Parking was afgesloten trouwens, stukje door de struikjes gereden }) Daarom wou ik er ook snel weg *D
 
full

Bocht? Ja, zij het een zeer ruime ...
Afgeschuinde betonblokken? Ja.
Meerdere van die blokken? Ja, er zijn er twee op de foto, dus meerdere ...

En om te laten zien dat ik wel degelijk in de bocht is en niet op het begin/einde ervan, nog een fotootje in de andere richting:
full


... ... ...
 
Ik heb drie huizen gevonden, alleen zie je natuurlijk geen flikker in het donker. Dit is de beste foto die ik kon maken. Het huis ernaast heeft een prachtig gigantisch verhaal in loodglas maar daar zag je nu dus niets van, en ze waren niet thuis dus er brandde geen licht.

In de foto zijn de twee buitenste ramen van het middenste raam onderaan loden glasramen, allen in dezelfde kleur.

Edit: met een filtertje er op is het iets duidelijker...
2wh07dv.png
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan