The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meer dan 48 uur later... Tijd voor regenfoto's!

Je motor bij een picknicktafel.
 
Laatst bewerkt:
Zoiets bedoel je toch he?
full
 
Hehe ... ben thuis momenteel, maar die picknicktafel is 270m van mijn voordeur verwijderd, kon ik dus niet laten :P

Nog een fotootje van ergens afgelopen zomer aan diezelfde tafel, wij doen dat wel eens af en toe, thuis potje koken en dan daar gaan opeten ...

Nieuwe opdracht:

Je motor bij met plastiek en banden afgedekte veevoeders/boerengewassen*
Voorbeeldje ...
* Ik weet eigenlijk niet precies wat daaronder zoal ligt, altijd gedacht dat het om veevoeder gaat, maar kan wellicht ook wat anders zijn?
Anyway, maakt niet zoveel uit wat er precies onder ligt, als het maar afgedekt is met zo een plastiek met banden erop om niet te gaan vliegen, je weet wel ...
 
Sorry voor het lange wachten op de nieuwe opdracht, had problemen om op MF te geraken. Ben ik de enige, of zijn er nog? Pagina wilde maar niet laden, andere sites werkten echter direct :?

En btw: was die met die paardenvrachtwagen nu zo moeilijk? Ik dacht, het is weekend, toch wel wat te doen met paarden zou ik dan denken?
 
..
En btw: was die met die paardenvrachtwagen nu zo moeilijk? Ik dacht, het is weekend, toch wel wat te doen met paarden zou ik dan denken?

Het regende... en rij al de hele week door de regen, dan ga ik in het weekend niet nog eens voor de lol in de regen rijden :X
 
Het regende... en rij al de hele week door de regen, dan ga ik in het weekend niet nog eens voor de lol in de regen rijden :X
Het weer was idd geen meevaller nee -O-

Ook vandaag niet :N
Regent hier momenteel zelfs vrij hard ... maar die 270m, (540 heen en terug :+ ), heb ik er toch maar effe doorgegaan ...
Snel een gewone jas aan, en mijn helm, maar verder geen handschoenen of beschermende kledij :$ :+
Gelukkig is mijn straatje verkeersluw :P
 
Je motor bij met plastiek en banden afgedekte veevoeders/boerengewassen*
Voorbeeldje ...
* Ik weet eigenlijk niet precies wat daaronder zoal ligt, altijd gedacht dat het om veevoeder gaat, maar kan wellicht ook wat anders zijn?
Anyway, maakt niet zoveel uit wat er precies onder ligt, als het maar afgedekt is met zo een plastiek met banden erop om niet te gaan vliegen, je weet wel ...

Zoiets noemen ze een voerkuil. Hier ligt ingekuild gras of mais onder. Het voer word met tractors aangevoerd, daarna vastgereden en tussendoor gaat er (als ik me niet vergis) ook nog wat zout bij door. Daarna word het luchtdicht afgedekt met plastic. Soms gebruiken ze banden om het plaistic op zijn plek te houden, soms ook gewoon aarde. Omdat alles luchtdicht is afgedekt zal het voer niet gaan rotten maar verzuren, en bij een bepaalde zuurtegraad gaan de bacteriën dood en zal het proces dus stoppen waardoor het voedsel goed blijft.

Sorry voor het lange wachten op de nieuwe opdracht, had problemen om op MF te geraken. Ben ik de enige, of zijn er nog? Pagina wilde maar niet laden, andere sites werkten echter direct :?

Ook hier deed M-F even moeilijk ja.
 
Sorry voor het lange wachten op de nieuwe opdracht, had problemen om op MF te geraken. Ben ik de enige, of zijn er nog? Pagina wilde maar niet laden, andere sites werkten echter direct :?

En btw: was die met die paardenvrachtwagen nu zo moeilijk? Ik dacht, het is weekend, toch wel wat te doen met paarden zou ik dan denken?


Ik ben gisteren nog een ronde gaan rijden, door de Hoeksche waard. Als je ergens in Nederland een paardenvrachtwagen tegen kunt komen is het daar. Helaas alleen maar normale trailers gezien. De mooie camions zullen ze met dit weer wel binnen verstoppen ;)
 
Veel regen gezien vandaag idd ... maar ik had geluk, voor deze opdracht enkel een beetje gemiezer, voor de opdracht echter nog harde regen, en nu ook weer iets harder ...

Maar goed dat het even ophield, want voor deze moest ik veel verder van huis dan de vorige ... welgeteld 450m tegen 270m voor de vorige :] :+

Het grappige is wel, ik wist er een zijn waar ik zeker was ze ook in het donker op de foto te krijgen, op ongeveer 20km van thuis, dus aangezien het vrouwtje naar de Franse les is (zou eigenlijk beter meegaan :$ ), dus toch maar vol motorpak aan, incl handschoenen, helmmuts, oorstopjes, en laarzen, en hop, de baan op.

Nog niet goed weg of zie ik in mijn rechter ooghoek die stro/hooi balen liggen! Hoppa, aan de kant, effe kijken, en terugdraaien! *O*

Nieuwe opdracht:

Je motor met een rivier naambordje voorafgaand met klein(e) of gro(o)t(e)
Voorbeeldje ...
Edit:
Mag zonder voorzetsel zijn, gewoon een naambordje van een rivier, om het haalbaar te houden
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Veel regen gezien vandaag idd ... maar ik had geluk, voor deze opdracht enkel een beetje gemiezer, voor de opdracht echter nog harde regen, en nu ook weer iets harder ...

Maar goed dat het even ophield, want voor deze moest ik veel verder van huis dan de vorige ... welgeteld 450m tegen 270m voor de vorige :] :+

Het grappige is wel, ik wist er een zijn waar ik zeker was ze ook in het donker op de foto te krijgen, op ongeveer 20km van thuis, dus aangezien het vrouwtje naar de Franse les is (zou eigenlijk beter meegaan :$ ), dus toch maar vol motorpak aan, incl handschoenen, helmmuts, oorstopjes, en laarzen, en hop, de baan op.

Nog niet goed weg of zie ik in mijn rechter ooghoek die stro/hooi balen liggen! Hoppa, aan de kant, effe kijken, en terugdraaien! *O*

Nieuwe opdracht:

Je motor met een rivier naambordje voorafgaand met klein(e) of gro(o)t(e)
Voorbeeldje ...

Deze opdracht heb je al een keer gegeven en toen bleek dat in Nederland alleen de zeer grote rivieren/waterloop lukraak ergens een bord hebben staan, de kleinere rivieren hebben deze niet.

ff terug gezocht. deel 17 klikkerdeklik

Dus voor de nederlandse Spelers zal deze niet te doen zijn.
 
Deze opdracht heb je al een keer gegeven en toen bleek dat in Nederland alleen de zeer grote rivieren/waterloop lukraak ergens een bord hebben staan, de kleinere rivieren hebben deze niet.

ff terug gezocht. deel 17 klikkerdeklik

Dus voor de nederlandse Spelers zal deze niet te doen zijn.
Daarom ook dat ik er ditmaal groot/grote bij gezet heb, omdat in NL de rivieren idd groter zijn dan bij ons.

Is het daar niet net zoals bij ons dat zowat voor/op elke brug boven een rivier een naambordje staat van die rivier?
 
Daarom ook dat ik er ditmaal groot/grote bij gezet heb, omdat in NL de rivieren idd groter zijn dan bij ons.

Is het daar niet net zoals bij ons dat zowat voor/op elke brug boven een rivier een naambordje staat van die rivier?

Alleen de bekendste die paralell liggen en/of een snelweg kruizen, zullen hier en daar mogelijk een bord hebben.

Lijst van de bekendste riviernamen

De minder grote zullen het helemaal hier niet hebben.
 
Alleen de bekendste die paralell liggen en/of een snelweg kruizen, zullen hier en daar mogelijk een bord hebben.

Lijst van de bekendste riviernamen

De minder grote zullen het helemaal hier niet hebben.
Die lijst had ik ook effe bekeken ;)

Heb de opdracht vereenvoudigd. Gewoon een naambordje zonder voorzetsel (met mag uiteraard ook nog altijd ;) ).
Als er niet overal een naambordje staat is eentje met voorzetsel idd wel vrij moeilijk.
Zo is het el haalbaar denk ik. Toch?
Jawel maar er zijn hier niet zoveel rivieren die met kleine of grote beginnen.
Viel mij ook op in de lijst (hoewel de lijst enkel de belangrijkste rivieren betreft), en daarom het voorzetsel uit de opdracht gehaald ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Viel mij ook op in de lijst (hoewel de lijst enkel de belangrijkste rivieren betreft), en daarom het voorzetsel uit de opdracht gehaald ;)

Tsssss... anders had ik vanavond nog wel geprobeerd een puntje te scoren... nu zal ie vervuld worden voordat ik tijd heb.
 
Tsssss... anders had ik vanavond nog wel geprobeerd een puntje te scoren... nu zal ie vervuld worden voordat ik tijd heb.
En wanneer heb je tijd? Het mag nog steeds MET voorzetsel zijn ook hoor ;)

-O- probeer ik de opdracht mogelijk te maken om niemand te benadelen, zet ik juist iemand anders in het nadeel door dat te doen ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan