The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsssss... anders had ik vanavond nog wel geprobeerd een puntje te scoren... nu zal ie vervuld worden voordat ik tijd heb.

Dat kan je nog steeds he ;)

Edit: Ik heb er nog wel zin in om straks even naar de Schelde te rijden, maar als ik naar buiten kijk is de zin snel over om terug in een nat motorpak te kruipen...
 
Laatst bewerkt:
2ztkosz.jpg
 
Indien goed nieuwe opdracht:

Je motor bij een mobiele eetstand


Bv frietkot op wielen, hamburgerkraam op wielen, kibbeling, kip aan t spit enz...
 
Die eerste 2 zijn goed, maar die 3e staat echt te ver weg.

Ik kwam op het idee omdat bij de oliebollenkraam er 4 bankjes naast elkaar stonden. Maar 4 leek me wel te moeilijk.
Er stonden er zelfs 4, dan een hek/doorgang en dan weer 2.
 
Je motor naast* een voertuig waar 3x het cijfer 3 in de kentekenplaat voorkomt
* naast als in naast, voor of achter het voertuig zonder er al te ver van af te staan. Hoeft dus niet pal naast te zijn. Maar niet aan de overkant van de straat. In geval van een voorbijrijdend voertuig, moet je aan dezelfde kant van de straat staan, en moet de plaat heel duidelijk leesbaar zijn.
Voorbeeldje ...
De 3'tjes mogen dus eender waar staan, hoeft niet het nummer driehonderd drieëndertig te zijn, en maakt ook niet uit van welk land die is, zolang er 3x 3 in staat, niet meer of minder.
 
Nu maar hopen dat er mensen zijn die al 3x hun platen zijn kwijt geraakt, anders gaat die volgens mij flink moeilijk worden om te vinden
Veel auto's in NL hebben namelijk maar 2 cijfers (ligt aan bouwjaar etc, andere hebben er juist weer 4)
 
Nu maar hopen dat er mensen zijn die al 3x hun platen zijn kwijt geraakt, anders gaat die volgens mij flink moeilijk worden om te vinden
Veel auto's in NL hebben namelijk maar 2 cijfers (ligt aan bouwjaar etc, andere hebben er juist weer 4)
Er mogen 4 cijfers in zitten, of zelfs meer, maar er mag maar 3x 3 in voorkomen ;)

nederlandse kentekenplaten - Google zoeken:

Lijken mij toch meer dan genoeg kansen ;)
En ook buitenlandse platen mogen he ;)
En eender welk type voertuig, ook 50cc brommertjes dus ;)
Ook in B hebben die laatste nu nummerplaten :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nu maar hopen dat er mensen zijn die al 3x hun platen zijn kwijt geraakt, anders gaat die volgens mij flink moeilijk worden om te vinden
Veel auto's in NL hebben namelijk maar 2 cijfers (ligt aan bouwjaar etc, andere hebben er juist weer 4)

Nog 3 punten en dan is DKP mij weer voorbij en heeft ie zn plaats weer terug !! Daarna zullen er weer makkelijke opdrachten terugkomen. Dan hoeft ie het mij niet meer moeilijk te maken :P :+

Even geduld voor de meer gangbare opdrachten die uit onze buurlanden worden uitgegeven :+
 
Laatst bewerkt:
Nog 3 punten en dan is DKP mij weer voorbij en heeft ie zn plaats weer terug !! Daarna zullen er weer makkelijke opdrachten terugkomen. Dan hoeft ie het mij niet meer moeilijk te maken :P :+

Even geduld voor de meer gangbare opdrachten die uit onze buurlanden worden uitgegeven :+
Voel je je op de hielen gezeten? _O-
Is niet echt mijn bedoeling hoor ;)

Ik had de score niet eens zo sterk in de gaten ... écht nog maar 3? :o
Ik dacht dat ik ergens rond de 6 a 7 achter stond :?
[me=DKP]kijkt de scorelijst en de laatste 10 pqgin's na ... en idd, de stand is nu 549-551 :o [/me]

Btw, de huidige opdracht is in B moeilijker dan in NL. Verkijk je niet op die 1 waarmee een nummerplaat begint, want de enige cijfers die je daar tot op heden kan tegenkomen, zijn, 1, 2, 8 en 9. Al de rest is nog niet in omloop ;)

Bij de TXL en TXR platen (de enige platen waar tot nog toe de 1 volzet is en de 2 ingevoerd werd, bij de reguliere platen zal dat ergens rond februari/maart komen), kwam de 3 echter kortbij, maar werd net niet gehaald door dat het index cijfer bij de speciale categorieên door een index letter vervangen werd.
 
Je motor bij een (calamiteiten)meetingpoint bord, zo een met een paar mensen erop en pijlen ernaar, in groen

Zoek zo even een plaatje:
2000px-ISO_7010_E007.svg.png
 
Laatst bewerkt:
Indien goed:

Je motor bij een matte auto

Dus matte lak of een velours bedekte of wat dan ook, maar niet glanzende lak.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan