The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op het rode lichtgevende balkje aan die verticale paal, boven de inrit laan staat "drive trough", krijg het alleen niet leesbaar op de foto ...
Maar ik denk toch dat het duidelijk een drive trough is, ik sta er ook echt IN, want voorbij die paal, en binnen de scheidingspaaltje. De auto voor mij doet net een bestelling :*

:t
 
GO3XA0R.jpg


Nieuwe opdracht:
Je motor bij de ingang van een Ikea
 
Je motor bij de uitgang van een Ikea
Geen idee of het in NL ook zo is, maar in België is bij een Ikea de in- en uitgang niet een en dezelfde.

DKP is eigenlijk gewoon inspiratieloos ...
 
Ik hoop dat dit goed is, want ik heb storm getrotseerd en mijn sokken waren nat en zelfs mijn onderbroek was nat ;(

Ik ben dan ook eerst gelijk door naar bestemming gereden omdat ik daar niet makkelijk beschut de boel kon uploaden. Ebfin, ik weet dat het niet 100% de opdracht is, dus ii wacht het besluit rustig af :)

IMG_20171231_124240.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat dit goed is, want ik heb storm getrotseerd en mijn sokken waren nat en zelfs mijn onderbroek was nat ;(
...
[afbeelding]
Nou, als ik zie welke moeite je ervoor gedaan hebt!
Komt daarbij dat ze een "bedankt en tot ziens" bord alvast niet bij de ingang zetten, maar wel bij de (voertuigen)uitgang, vind ik dit zeker een punt waard! :}

Dus hij is gewoon goed! :t

Kom maar op met de volgende! :]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou, als ik zie welke moeite je ervoor gedaan hebt!
Komt daarbij dat ze een "bedankt en tot ziens" bord alvast niet bij de ingang zetten, maar wel bij de (voertuigen)uitgang, vind ik dit zeker een punt waard! :}

Dus hij is gewoon goed! :t

Kom maar op met de volgende! :]
Valt wel mee hoor, maar erg fijn rijden was het niet. Klein stukje omgereden voor de Ikea en zo dom geweest om niet voor vertrek mijn overlaarzen aan te doen want thuis viel het mee...

Maar dank je :P

Je motor naast een afgedankte kerstboom die treurig op straat ligt te wachten op de dood
 
Hier de meeste ook dan pas, maar ik zag er woensdag al 1 liggen, en na oud en nieuw ook vaak al meer :)
 
Beste wensen allen!! Moge iedereen veel puntjes weer kunnen pakken dit jaar :]

Nieuwe opdracht

Je motor bij een reclamebord of iets dergelijks met beste wensen/gelukkig nieuwjaar erop
 
En ... hoe kwam je dan tot bij die afgedankte kerstboom?

Duwen :P

Ik wilde eigenlijk mijn eigen kerstboom gebruiken.. (even uit de tuin halen, deze viel al heel erg uit dus iets eerder opgeruimd dan gewild), maar deze lag er al op de hoek dus kon ik de mijne laten liggen in de tuin..

*D
 
Duwen :P

Ik wilde eigenlijk mijn eigen kerstboom gebruiken.. (even uit de tuin halen, deze viel al heel erg uit dus iets eerder opgeruimd dan gewild), maar deze lag er al op de hoek dus kon ik de mijne laten liggen in de tuin..

*D
Duwopdrachten ... in het verleden ook nog gedaan weet je, 300 meter licht bergaf, foto, en dan 300m weer bergop duwen _O-
 
Duwen :P

Ik wilde eigenlijk mijn eigen kerstboom gebruiken.. (even uit de tuin halen, deze viel al heel erg uit dus iets eerder opgeruimd dan gewild), maar deze lag er al op de hoek dus kon ik de mijne laten liggen in de tuin..

*D
_O-

Gefeliciteerd met het eerste puntje van 2018!
 
Laatst bewerkt:
Je motor bij een reclamebedrijf
Ja ... de inspiratie is weerver zoek :+

Voorbeeld? Tja, zie foto hierboven :P

Dus niet aan een bord/zuil met "uw reclame hier" of zo, maar aan een reclamebureua zelf.
 
Je motor bij z'n maat bloempot als hierboven op de foto

En allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar
 
Laatst bewerkt:
Je motor bij "verlichte" XL letters wat duidt op extra large.

Hier in NL hebben we bijvoorbeeld Albert Hein XL

In België trouwens ook.

En nee niet iets van kleding gebruiken

Voorbeeld
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan