The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
mYi89mN.jpg
 
:t

Ging best snel!
gezien de tijd van het jaar, tijdens warmere periodes gaat het dikwijls veel sneller ...
Iets doet mij vermoeden dat je op weg/zoek was naar een telecom winkel? ;)

Ik weet niet wat jou dat deed vermoeden, maar ik was nog op mn werk toen jij de vorige opdracht vervulde :+
 
~ey-dzeej schreef op 08 januari 2018 @ 19:02:[/b
Ik weet niet wat jou dat deed vermoeden, maar ik was nog op mn werk toen jij de vorige opdracht vervulde :+

Het feit dat ik later dan gewoonlijk gedaan had, en ik al twee telecom winkels gemist had omdat die nog wel op maps.google staan, maar in werkelijkheid al niet meer bestonden, en toen ik dan door reed tot Leuven en er daar ene vond, ik het gevoel had dat dit toch op een tijdstip was dat jij ook wel actief kan zijn :P
 
... nu krijg ik nog zin in frietjes ... :')
maar ik moet heel wat gewicht kwijt wegens gezondheidsredenen ... dus maken dat ik hier weg ben :X

Je motor bij een bordje van een fietsnetwerk/fietsknooppunt
Voorbeeldje staat in de voorgaande foto, maar omdat het daar overbelicht is:
Ingezoomd voorbeeldje ...
 
Je motor met een koelelement aan de muur van een woning
Voorbeeldje ...
Woning als in huis of appartement, maar mag ook een camper, caravan, stavaravan of boot zijn aangezien dezen ook prima als woonst kunnen dienen.
Maar dus géén bedrijf of zaak, ook geen bedrijfs/marktvoertuig.
Ik ga ervan uit dat die koelers meestal aan een airco toebehoren?
 
Lijkt aardig op deze, dus :t
Idd, ik zou zelfs durven denken dat het er zo eentje is.

De kabels werden in het verleden wel eens doorgeknipt door de bewoners van de appartementen boven de winkels, die het niet konden hebben dat er hele dagen muziek uit kwam.

Ze hebben gelijk gekregen van de rechtbank, de muziek staat nu zachter en mag enkel tussen 10:00u en 18:00u spelen, tijdens de meest gekende winkel openingstijden dus :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan