The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je motor met een koelelement aan de muur van een woning
Voorbeeldje ...
Woning als in huis of appartement, maar mag ook een camper, caravan, stavaravan of boot zijn aangezien dezen ook prima als woonst kunnen dienen.
Maar dus géén bedrijf of zaak, ook geen bedrijfs/marktvoertuig.
Ik ga ervan uit dat die koelers meestal aan een airco toebehoren?

Normaal gesproken wel inderdaad, er zullen wel niet veel woningen zijn met een aggregaat opstelling of een persluchtcompressor waarbij zo'n formaatje warmtewisselaar nodig is.
(al durf ik niet te zeggen hoe het er nu uitziet bij woningen met een warmtepomp)

alhoewel.. gezien het Belgische nationale afschakelplan bij stroomtekort zou het in Be niet eens heel onverstandig zijn een aggregaat te plaatsen. :P
 
3DhIjbq.jpg

giqFY32.jpg
 
Laatst bewerkt:
De edit in de vorige post was om URL's om te vormen naar afbeeldingen. Daarom is het ook binnen een minuut gelukt.

Afwachtende van goedkeuring vast deze:

Je motor bij een auto met een SPOILER!
Die lieve dakverlengertjes zoals bij de Renault en BMW van de laatste foto vallen af, zit meer te denken aan zoiets: Google Afbeeldingen resultaat voor http://farm5.static.flickr.com/4014/4291091680_7d3fff82c2.jpg
Google Afbeeldingen resultaat voor https://i.ytimg.com/vi/5uqwwA6LeqQ/maxresdefault.jpg

Zie trouwens dat hij best nog eens afgekeurd zou kunnen worden, warmtewisselaartje hangt niet aan de muur maar staat op de uitbouw :$
We wachten even af..
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt door een moderator:
Haha ik heb veel gemist zo te zien, dakspoiler mag wel hoor, maar dan zoiets:
Kennisgeving voor omleiding
Als het maar overduidelijk niet de lijn van de auto volgt en er als spoiler opgezet is. Kan af fabriek zoals de 33 spoiler of de taartschep die de Subaru Impreza ooit meekreeg.
 
Dat een ervaren en doorwinterde speler als jij zich laat vangen aan het te snel lezen van een opdracht ... O-)

[me=DKP]moet zwijgen met zijn "no forklift" en "no refresh" fails ... _O- [/me]

Soms lees je wat je wilt lezen he :P

Zo zie je maar. Het overkomt ook de beste _O-
 
Een toertje van een km'tje of 4 rond mijn dorp gereden, kwam eerst nog een Astra 4-deurs en een Astra 5-deurs tegen, maar was niet helemaal zeker, ik ging het er wel mee proberen, maar op de terugweg zag ik die Impreza, en die neemt alle twijfel weg 8-)

Nieuwe opdracht:

Je motor pal naast/voor/achter een gelede bus
Voorbeeldje niet nodig denk ik, kennen we allemaal wel? In België noemen we het in de volksmond een "harmonicabus".
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een toertje van een km'tje of 4 rond mijn dorp gereden, kwam eerst nog een Astra 4-deurs en een Astra 5-deurs tegen, maar was niet helemaal zeker, ik ging het er wel mee proberen, maar op de terugweg zag ik die Impreza, en die neemt alle twijfel weg 8-)

Nieuwe opdracht:

Je motor pal naast/voor/achter een geleide bus
Voorbeeldje niet nodig denk ik, kennen we allemaal wel? In België noemen we het in de volksmond een "harmonicabus".

Je bedoeld een Gelede bus ipv een Geleide bus :W

Ik zag je volksmond omschrijving anders had ik gezegd dat ik ze alleen in Arnhem wist te vinden...
 
Laatst bewerkt:
Je motor pal naast/voor/achter een ov-lijnbus voorzien van 2 achterassen
Dat is nog eens een moeilijke *D

Bussen van het ov krijgen bij ons maar een enkele as achteraan, zo kunnen er enkele stoelen meer in, het verbeterde comfort door een dubbele achteras is niet van belang bij OV in België :')

Enkel in het hoge noorden van Antwerpen rijden er 5 waterstofbussen, die hebben wel een dubbele achteras. Die hebben ze ingezet ter bevordering van het millieu. Tja, 5 bussen, die tijdens het bedienen van een lijn daar slechts 30% voor ingezet worden ... jaja, de opwarming van de Aarde is meteen gestopt :')

@ Roeleey: is dit niks voor U? Geen dubbelasser op een van uw stelplaatsen? *D
 
Potverdikkeme, reed ik vanmorgen gewoon zo'n bus voorbij bij de splitsing A1/A6 vanaf Amsterdam... had ik m'n selfiestick niet mee! :+
 
Dat is nog eens een moeilijke *D

Bussen van het ov krijgen bij ons maar een enkele as achteraan, zo kunnen er enkele stoelen meer in, het verbeterde comfort door een dubbele achteras is niet van belang bij OV in België :')

Enkel in het hoge noorden van Antwerpen rijden er 5 waterstofbussen, die hebben wel een dubbele achteras. Die hebben ze ingezet ter bevordering van het millieu. Tja, 5 bussen, die tijdens het bedienen van een lijn daar slechts 30% voor ingezet worden ... jaja, de opwarming van de Aarde is meteen gestopt :')

@ Roeleey: is dit niks voor U? Geen dubbelasser op een van uw stelplaatsen? *D
Ik heb ze hier toch al rond zien rondrijden hoor.
 
Mijn examen was gepland van 9 tot 12, maar om 9:45 al gedaan.
of ik geslaagd ben weet ik volgende week pas ...
Om 14u moet ik op de luchthaven zijn, dus tijd genoeg om effe naar Antwerpen noord te rijden :]

Had al opgezocht en gevonden dat ik lijn 650 moet hebben, dus ik naar een halte waar die stopt, en dan tegen de lijn in rijden. Kom ik na een tijdje een 650 tegen met dubbele achteras, ik ga erachteraan, ruim 5 km ... tot hij aan een school stopt, ik plaats me er direct achter. De chauffeur ziet me een foto nemen, en kwam naar me toe. Hij dacht al dat hij me bij het uitzwenken ergens geraakt had ocharme :X

Ik leg hem TRG dus effe uit, snel, want hij moest verder. Ik zei hem dat ik opgezocht had dat er zo maar 5 reden. Hij antwoord, "en momenteel is dit de enige van die 5 die rijdt vandaag."

Heb ik dus weer effe geluk *O*

Je motor bij een voertuig dat op waterstof rijdt
Moet oftewel op het voertuig staan, oftewel met een linkje duidelijk zijn ...
 
@ Roeleey: is dit niks voor U? Geen dubbelasser op een van uw stelplaatsen? *D

:N Wij hebben enkel 12 en 18 meter bussen....Had de opdracht overigens wel makkelijk kunnen doen als ik hem had gezien :$
Veel streekvervoerders hebben wel 15 meter en tegenwoordig zelfs 21 meter bussen, die standaard een dubbele achteras hebben. Overigens is het verlies aan zitplaatsen minimaal/nihil daar de stoelen vaak tegen de wielkasten aan worden geplaatst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan