The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Sorry voor het wachten op de nieuwe opdracht ... het begon weer te regenen, dus eerst maar weer naar huis :P

Je motor naast een reclamebord/afiche van een mannelijk ondergoed/zwembroek model

En nee, ik ga hier geen "lekkere" voorbeeldjes bij zetten :+
 
_O-

Maar als jij ff verteld waar ik zo'n bord kan vinden omg. Heemskerk dan wil ik wel even op de ZRX stappen voor je hoor. :Y
 
Op weg naar werk en in de pauze zojuist ook even gezocht maar niets gevonden. Wel veel te veel verkiezingsposters... Die modellen zijn toch iets minder aantrekkelijk. :+
 
Wegens verlopenFotografeer je motor bij een verkiezingsposter die je een ongeluk in dwingt

Zoals hier bijvoorbeeld '66 s verkiezingsposter met 'nu vooruit' erop opgehangen wordt op T-splitsingen waar 'nu vooruit' betekend dat je de sloot in rijdt.

Voor BE spelers is een reclameposter ook wel goed.
 
Wegens verlopen, Fotografeer je motor bij een verkiezingsposter die je een ongeluk in dwingt

Zoals hier bijvoorbeeld '66 s verkiezingsposter met 'nu vooruit' erop opgehangen wordt op T-splitsingen waar 'nu vooruit' betekend dat je de sloot in rijdt.

Voor BE spelers is een reclameposter ook wel goed.
Ik snap er niet te veel van :P
En al zeker niet wat voor alternatief wij hier zouden kunnen vinden _O-

Maar even over mijn opdracht, die was zóóó makkelijk, als je er maar even over nadacht.

Ik had het in mijn opdracht over een manelijk ondergoed/zwemkledij model!
Buiten het feit dat je zulke borden/afiches ook wel af en toe ziet bij lingerie zaken en kledingwinkels die ook heren ondergoed aanbieden, vind je ze ook bij winkels van sport- en zwem artikelen.

Maar weten jullie waar het super gemakkelijk was geweest?
Aan een zonnecenter!! ;)
Dat type bord waar bij mij een lingerie model opstaat, wordt ook gebruikt bij zonnecenters, met aan de ene kant een bruingebakken babe, en aan de andere kant een bruingebakken gespierde macho meestal in zwem boxer!

Jammer dat niemand daar aan gedacht heeft ... -O-

Edit: in dit voorbeeld zelfs dubbel!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik snap er niet te veel van :P
En al zeker niet wat voor alternatief wij hier zouden kunnen vinden _O-

Maar even over mijn opdracht, die was zóóó makkelijk, als je er maar even over nadacht.

Ik had het in mijn opdracht over een manelijk ondergoed/zwemkledij model!
Buiten het feit dat je zulke borden/afiches ook wel af en toe ziet bij lingerie zaken en kledingwinkels die ook heren ondergoed aanbieden, vind je ze ook bij winkels van sport- en zwem artikelen.

Maar weten jullie waar het super gemakkelijk was geweest?
Aan een zonnecenter!! ;)
Dat type bord waar bij mij een lingerie model opstaat, wordt ook gebruikt bij zonnecenters, met aan de ene kant een bruingebakken babe, en aan de andere kant een bruingebakken gespierde macho meestal in zwem boxer!

Jammer dat niemand daar aan gedacht heeft ... -O-

Genoeg voorbij gereden, Hier moeten we het dan wel weer dan doen met alleen het vrouwelijk schoon. zowel bij zonnecenters en lingeriewinkels. Dus je theorie geldt voornamelijk voor belgië vermoed ik zo.

Bij sportwinkels voornamelijk volledige geklede mannelijke en dames modellen..dusja die winkels vallen dus af in omgeving rotterdam.

Je wordt wel hier nu bijna letterlijk doodgegooid met die campagneposters. Geen lantaarnpaal blijft ongeschonden.
 
Genoeg voorbij gereden, Hier moeten we het dan wel weer dan doen met alleen het vrouwelijk schoon. zowel bij zonnecenters en lingeriewinkels. Dus je theorie geldt voornamelijk voor belgië vermoed ik zo.

Bij sportwinkels voornamelijk volledige geklede mannelijke en dames modellen..dusja die winkels vallen dus af in omgeving rotterdam.

Je wordt wel hier nu bijna letterlijk doodgegooid met die campagneposters. Geen lantaarnpaal blijft ongeschonden.
Dus geen mannelijke voorbeelden aan zonnecenters!?!? Mag dat nog in deze tijd, enkel vrouwelijk, of enkel manelijk? :P
Tegenwoordig gaat men immers klagen over (gender) discriminatie voor alles en nog wat _O-
Komen er bij jullie verkiezingen aan?
Geen idee wanneer dat bij ons weer zo is ...
Maar gezien elke paal er bij julie mee beklad is, zal ik wellicht niet naar een alternatief moeten zoeken :t
En ja, als het bij ons verkiezingen zijn, kennen ze er net zo wat van, palen, voortuinen, voertuigen ... je kan het zo gek niet bedenken of het hangt er vol mee ...
... soms, nee dikwijls, zie je in een paar 100meter ruim 10x dezelfde poster/affiche :')
 
Ik snap er niet te veel van :P
En al zeker niet wat voor alternatief wij hier zouden kunnen vinden _O-

Maar even over mijn opdracht, die was zóóó makkelijk, als je er maar even over nadacht.

Ik had het in mijn opdracht over een manelijk ondergoed/zwemkledij model!
Buiten het feit dat je zulke borden/afiches ook wel af en toe ziet bij lingerie zaken en kledingwinkels die ook heren ondergoed aanbieden, vind je ze ook bij winkels van sport- en zwem artikelen.

Maar weten jullie waar het super gemakkelijk was geweest?
Aan een zonnecenter!! ;)
Dat type bord waar bij mij een lingerie model opstaat, wordt ook gebruikt bij zonnecenters, met aan de ene kant een bruingebakken babe, en aan de andere kant een bruingebakken gespierde macho meestal in zwem boxer!

Jammer dat niemand daar aan gedacht heeft ... -O-

Edit: in dit voorbeeld zelfs dubbel!
Van alles langs gereden en daar wel degelijk aan gedacht. Hier alleen geen zonnecenter in de buurt, maar sportwinkels en -scholen hadden verhitte mannen met volle kledij, en de bushokjes hingen vol met campagneposters. En de Zeeman/Wibra/Lidl/etc hadden net deze week geen actie voor mannenondergoed. Had zelfs nog aan jongetjesondergoed/-zwembroeken gedacht, maar helaas. Misschien had ik langs een babyzaak moeten gaan en kijken of die een jongetjesbaby hadden die een luier demonstreert, maar ik vrees dat dat was afgekeurd. :P
 
... een jongetjesbaby hadden die een luier demonstreert, maar ik vrees dat dat was afgekeurd. :P
Om dat te weten had je het moeten proberen ;)

Wie weet had ik het wel goed gevonden omdat het een mannelijk persoon is en een pamper wel als ondergoed gezien kon worden :+

Laat het een les zijn, de ervaren speler denkt in zo een geval, "niet geschoten is altijd mis" ;)

Ervaren spelers weten natuurlijk onderscheid te maken in "nee, dit is totaal kansloos", en "dit zou maar eens goed kunnen zijn". Leer je mettertijd wel :t
 
Haha DKP, omdat er in BE nu waarschijnlijk geen verkiezingen zijn is een reclameaffiche ook goed.
Voorwaarde is wel dat, als je de instructies op dat affiche opvolgt je verongelukt.

Zoiets:
DYFsG04XkAAkM87.jpg
 
Haha DKP, omdat er in BE nu waarschijnlijk geen verkiezingen zijn is een reclameaffiche ook goed.
Voorwaarde is wel dat, als je de instructies op dat affiche opvolgt je verongelukt.

Zoiets:
[afbeelding]
Ja intussen begrijp ik het wel :t
Niks alternatiefs gevonden :N
Wel 1 keer dacht ik dat het hier ook verkiezingen waren. Vond een reclamebord van CD&V (denk ik), en rechts onder hun slogan "de weg vooruit". Moet een achtergebleven reclamebord van een voormalige campagne zijn denk ik, want dat was de enige verkiezingsreclame die ik tegen kwam op een rit van 85km via gewone wegen.

En jammer genoeg stond dat bord in de juiste richting -O-

Verder nog een reclamebord van een winkel met een verwijzing "6km rechtdoor", waarbij je zou verongelukken omdat er in die 6km wel een gewijzigde verkeersituatie zit (al bijna 20 jaar lang zelfs), waarbij je rechts afdraaiend volgt om dan 100m verder naar links te moeten afdraaien. Rechtdoor rijden zou dus resulteren in een ongeluk dat je graag op youtube zou zien verschijnen (of net niet _O- ), maar dat kon ik op de plaats van de foto niet bewijzen -O-
 
Ok ... omdat de opdracht nu al meer dan 5.000 minuten openstaat en niemand een andere plaatst, ga ik twee pogingen wagen:

Poging 1:
full

Op dit bord staat gewoon een ongeluk. Dus als ik dit bord immiteer heb ik een ongeluk. Echter ... het is niet bepaald een instructie ...

Dus, poging twee:
full

Een sensibiliseringscampagne om files door wegenwerken te vermijden via wegenenverkeer.be. Op de afiche lijkt de bestuurder dat te doen terwijl hij rijdt, en zie daarbij hoe wazig het verkeer in zijn gezichtsveld wordt. Dus, multimedia bedienen terwijl je rijdt kan in ongelukken resulteren ...

Beetje vergezocht wellicht, want het is wel een (soort van) instructie, maar er staat nergens dat je dat tijdens het rijden moet doen, dus ik zie nog wel wat dojrn ervan vindt ...
 
Oke oke ... het is hier wel echt stilletjes nu ...

Dat mijn foto('s) nu wel of niet goedgekeurd worden maakt niet zoveel meer uit.
Het is immers allang weer tijd voor een nieuwe, dus, dat mijn opdracht nu wel of niet goed is, nieuwe opdracht is:

Je motor bij een reclamebord/affiche met de afbeelding/foto van een dier erop
Voorbeeldje ... zie mijn foto hierboven van Ethias ;)

@dojrn, laat je nog wel weten of mijn opdracht niet of wel geslaagd is, en indien wel, welke van de twee foto's?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan