The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
... rotonde met kunstwerk ...
Voetgangers rotonde ook goed? :P
full
 
Ik keur m goed :t
Really? *O*

BTW: Welkom in het TRG spel!!! *O*

Ohw ja, normaal is het de bedoeling dat je motor (zo goed als) volledig in beels staat ;)
Maar uit goede gewoonte zijn we heel mild bij een eerste deelname, zoals ey-dzeej ook net bij jou gedaan heeft :t

En pas op ... dit spel werkt héél verslavend :]

Anyway: nieuwe opdracht:

Je motor bij een muziekwinkel waar een elektrische gitaar in de vitrine te zien is
Zodanig dat ze duidelijk te zien is op de foto. Mogen er ook meerdere zijn uiteraard!
 
Welkom in het TRG spel!!! *O*

Ohw ja, normaal is het de bedoeling dat je motor (zo goed als) volledig in beels staat ;)
Maar uit goede gewoonte zijn we heel mild bij een eerste deelname, zoals ey-dzeej ook net bij jou gedaan heeft :t

En pas op ... dit spel werkt héél verslavend :]

Dankje!

Motor mist op het moment nog wat kuipen, vandaar dat ik hem er niet helemaal op gezet had. Maar zal er op letten in de toekomst :t
 
Dankje!

Motor mist op het moment nog wat kuipen, vandaar dat ik hem er niet helemaal op gezet had. Maar zal er op letten in de toekomst :t
Ontbreken van de kuipen maakt niet uit hoor, zo heb ik er in het verleden ook wel wat gedaan :t

Puntje 12 , 45 , 46 , 47 , 48 , 90 , 91 , 196 , 225 , als ik er geen over het hoofd gezien heb, zijn ze dat allemaal ;)

Ik heb zelfs ooit een keertje een wiel van mijn auto afgenomen voor een foto 8-)
beide machines van op die laatste foto mis ik nog steeds '(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
2 muziek zaken gehad vanmiddag, beide geen zichtbare elektrische gitaar in de etalage.

En een bordje strand is hier in de regio ook niet te vinden. Dus helaas geen puntje kunnen scoren vandaag, toch 5 uurtjes op de motor gezeten.
 
Heb ook al lopen zoeken, maar in mijn omgeving ook alleen maar plassen, zit wel een strand bij maar dat word niet specifiek aangegeven op de borden. B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan