poDjIbZaj


Zonsopkomst met een beetje bewolking onderweg naar werk.
 
Dan had je niet de mooiste dag van het weekend uitgekozen...

Ook in de Ooijpolder geweest? :Y

Traditie getrouw de eerste zondag in april....

Moest even opzoeken waar dat is, we zijn een heel klein stukje de polder in geweest om te keren, de route ging bij het gemaal meteen weer rechts langs het water, Dijkgraaf van Wijckweg
 
Heerlijk! Ik kan me nog herinneren dat je aangaf de afstand woon-werk te kort te vinden om met de motor te gaan, maar daar heb je dus een mooie oplossing voor gevonden! *D :]
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd of ik droog thuiskom eind van deze dag.

Net op de terugweg vanuit het werk even binnendoor terug, kreeg ik toch een hagel/onweersbui over me heen, niet normaal zeg. Binnen de kortste keren zo nat dat ik mijn telefoon toch maar in mijn binnenzak heb laten zitten en dus geen foto heb kunnen maken. Voordeel van zo'n hevige bui is dat hij meestal maar kort duurt, maar alles stond gelijk blank.
 
Laatst bewerkt:
Heb ook geluk gehad met het weer. Deze morgen droog op het werk, tijdens de voormiddag hopen regen, in de (latere) namiddag meerdere keren korte maar zeer hevige buien al dan niet met hagel, en 's avonds weer droog naar huis :t
 
Ik was gewaarschuwd door de donkere wolken, maar dat was iets te laat :+

Maar ach, we zijn niet van suiker en het meeste valt ernaast :]
 
Onderweg van werk naar huis even afgeslagen om bij deze schoorsteen een foto te maken. De steenfabriek zelf is er niet meer, deze pijp is een aandenken aan vroeger tijden...

ZON!
RTnNFeL.jpg


Mooi blauw :)
OGiogHa.jpg


Lente...
5RaooBM.jpg



Uiterwaarden nabij Lent, rechts uitzicht op de "heuvels" van Berg en Dal.
oc7fYVT.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan