nope, @JBi ik heb ernaar gekeken toen in voor mijn eerste motor aan het oriënteren was.
mooie basis om iets eigenwijs van te maken.
nu intussen teveel om op te rijden in de schuur staan..
 
Gisterochten om 05:30 ...

full




... en gisteravond om 20:00.

full
 
Mooi instaprilia! Vette motor ook. :9~ :t

Vandaag veel onweer! Niemand die het aandurfde?

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er wel doorheen reed, maar ik had m'n doorwaaipak aan en geen regenkleding bij me. Ik was redelijk nat in m'n... :$ Dus ik heb een foto maar achterwege gelaten.

Later in de week (vooral donderdag) nieuwe kansen!
 
Laatst bewerkt:
Mooi instaprilia! Vette motor ook. :9~ :t

Vandaag veel onweer! Niemand die het aandurfde?

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er wel doorheen reed, maar ik had m'n doorwaaipak aan en geen regenkleding bij me. Ik was redelijk nat in m'n... :$ Dus ik heb een foto maar achterwege gelaten.

Later in de week (vooral donderdag) nieuwe kansen!

Niks gezien hoor, hier in het westen was het prima weer gisteren.
 
Laatst bewerkt:
...
Vandaag veel onweer! Niemand die het aandurfde?
...
Ik heb er doorgereden ... maar met de auto ...
Zo een plotse en hevige stort- en hagelbui dat het zicht met moeite 20meter was, en mijn auto met nog nieuwe banden (de af-fabriek banden, met 10.500km), zelfs bij vertragen tot 70km/u de neiging had om aan aquaplqnning te lijden.

De motor heeft die extreme bui niet meer moeten meemaken, al had die bijna de gehele weg naar huis (ongeveer 60km) wel nog lichte tot normale regen te verwerken, maar niet eens als zelf rijdend :P
 
Een nieuwe Patrick? *O* Alweer een gsxf? :+
Yep! :Y
Maar inschrijven moet nog effe wachten. Totdat mijn schouder toelaat weer te rijden. Zolang ik nog niet kan rijden, schrijf ik ze nog niet in, want als ik ze inschrijf, dan zal ik er mee rijden :P

En ja, nr.6 al.
Was een beetje aan het twijfelen, in de zin van, "na 5X een GSX Fwordt het wel eens tijd voor wat anders."
Maar om twee redenen toch weer een GSX F:
1 - ik vind het gewoon een geweldige motor.
2 - mijn budget is erg beperkt en deelt dus die mening ...

Maar mijn eis was wel, als het weer een GSX F wordt, dan wel eentje met het "nieuwe" kontje, die vanaf de tweede trimester van 2003 dus. Die zijn hier en daar wel wat verschillend, en dus toch net dat ietsje anders :P
 
Yep! :Y
Maar inschrijven moet nog effe wachten. Totdat mijn schouder toelaat weer te rijden. Zolang ik nog niet kan rijden, schrijf ik ze nog niet in, want als ik ze inschrijf, dan zal ik er mee rijden :P

En ja, nr.6 al.
Was een beetje aan het twijfelen, in de zin van, "na 5X een GSX Fwordt het wel eens tijd voor wat anders."
Maar om twee redenen toch weer een GSX F:
1 - ik vind het gewoon een geweldige motor.
2 - mijn budget is erg beperkt en deelt dus die mening ...

Maar mijn eis was wel, als het weer een GSX F wordt, dan wel eentje met het "nieuwe" kontje, die vanaf de tweede trimester van 2003 dus. Die zijn hier en daar wel wat verschillend, en dus toch net dat ietsje anders :P

Gefeliciteerd! Ik ben blij voor je *O* Ik hoop dat je schouder snel herstelt en je weer op gauw op twee wielen je kan verplaatsen. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan