Motor-Forum

Select Forum

Zijspan kraam

met 1 reserve is 4

Reg. datum:
16 nov. 2003
Vroeger een Guzzi cali III gehad met een EZS tpl bak Niet mooi maar wel oerdegelijk.
En ondanks het grasmaaier geluid veel kms gemaakt.
volgens mij kosten die calli's niet zoveel meer en een eigen frame is ook zo gebouwd
mijn werkzweet lijkt op motorolie na veeeeeeeeeeeel km's

Als je me mag is dat je eigenschuld en volgens mijn ega ben ik een krumpie oltman

R1100S

Reg. datum:
27 feb. 2006
quote:
hevu schreef op 26 oktober 2017 @ 22:09:
Vroeger een Guzzi cali III gehad met een EZS tpl bak Niet mooi maar wel oerdegelijk.
En ondanks het grasmaaier geluid veel kms gemaakt.
volgens mij kosten die calli's niet zoveel meer en een eigen frame is ook zo gebouwd

En zo'n spin kost ook geen drol tegenwoordig, bij de Action :+ O-)
Live fast. On high. Repentless. Let it ride.

Als je naar de zon kijkt, zie je de schaduw niet.

Reg. datum:
05 apr. 2014
En een spin kan ook prima dienst doen als subframe! Haha

Ik ga eens kijken naar de financiŽn, wat m’n vriendin er van vindt en hoe ik het frame voor de kar op ga bouwen.

Ik ga ook eens in Duitsland spieken. Daar zag ik een hoop “youngtimer” BMW’s met span. Misschien een leuk weekend tripje naar de oosterburen
Jawa 638 velorex

Reg. datum:
21 feb. 2002
Duitsland zijn de spannen duur vindt ik , als je ziet wat ze soms voor een oude harley met span vragen ...
notting beats cubic inch

Moto Guzzi 850GT, EML BMW R80

Reg. datum:
14 sep. 2009
Gewoon een klein beetje geduld hebben. Er staan regelmatig interessante spannen hier in Nederland, en daar wordt hier op MF dan vaak weer melding van gemaakt.
Old racers never die, only their leathers get tighter. Je stopt niet met racen omdat je oud wordt, je wordt oud omdat je stopt met racen.

twee wielen is maar een halve

Reg. datum:
09 apr. 2004
Ik vind oude tweekleps BMW's ook krankzinnig duur. Je kunt vaak goedkoper een vierklepper vinden. Je kunt een R1100RS vinden onder de 1500 Euro.
viercylinders zitten in een opel kadett en water hoort in de sloot, doe mij maar een luchtgekoelde twin

Reg. datum:
05 apr. 2014
quote:
halflive schreef op 27 oktober 2017 @ 16:33:
Ik vind oude tweekleps BMW's ook krankzinnig duur. Je kunt vaak goedkoper een vierklepper vinden. Je kunt een R1100RS vinden onder de 1500 Euro.

Die zijn inderdaad prijzig. De 1100/1150 serie zijn inderdaad stukken goedkoper en misschien ook wel een mooie combi om te rijden. Ik houd m'n ogen open.
Waarschijnlijk ga ik dit project betalen met de opbrengsten van een ander project. Ik moet dus nog even geduld hebben maar zodra ik ga beginnen open ik er een draadje over
Jawa 638 velorex

Reg. datum:
21 jun. 2010
Ik had een alu bak op een simpel buizenframe.

P1010056.JPG

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.