Killswitch werkt niet

gijspraat

Rookie
19 okt 2017
5
0
Haren, Groningen
Hallo,

Ik heb recent een tweedehands minibike gekocht, om aan te sleutelen en uiteraard om op te scheuren. Mooie blauwe Honda, gaat +/- 75 km/h, en loopt lekker. Uit enthousiasme drukte ik gister de killswitch te ver in, waardoor hij niet meer terug veert. Ik heb een nieuwe gemonteerd, maar deze werkt niet, dus ik moet hem nu telkens stoppen door de stationaire toeren te laag te draaien dat hij afslaat. Prima voor nu, maar ik moet hem nu telkens opnieuw afstellen, en uiteraard heb om geld en moeite in de nieuwe killswitch gestoken, dus wil ik ook dat hij werkt.

Er zaten twee draadjes aan: rood en zwart. Aan de rode zat een pinnetje en aan de zwarte een ringetje. De zwarte heb ik aan het frame gezet, en de rode aan het lipje waar de oude ook aan zat. De oude zat met zo'n handig klemmetje vast die ook in draadbomen van brommers gebruikt worden. Ik heb niet zo'n tang om die dingen eraan te zetten, dus ik heb de draadje door het gaatje gehaald, er omheen gedraaid, en met een krimpkousje vastgezet.

Na alles weer terug te hebben gemonteerd, probeerde ik de minibike te starten, wat lukte, maar hij stopte niet als ik de stopknop indrukte.

Iemand enig idee waaraan dit kan liggen, en hoe ik dit kan oplossen?

Mvg,
Gijs Praat
 
:W Gijs
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full



Gijs, vraag het ook even in: Techniek, vragen en antwoorden
 
Terug
Bovenaan Onderaan