KTM SuperDuke 990 Deel 14

Oehh!

next-level-shit.jpg
 
Oeps!
Maar bekijk het van de zonnige kant, het is makkelijk op te lossen, en uiteindelijk niks ernstigs. (Al is het wel ernstig dat je zoiets vergeet natuurlijk :+ )
 
haha dan wil ik niet achter jou zitten folkies :P als pipo's niet goed genoeg zijn voor jouw rijkunsten :P

(Banden discussie hebben we al gehad een tijdje terug :P, waar blijven die knee down foto's? ;p )

ik reed er ook gewoon mee rondjes op zolder :P ging prima, maar ben dan ook geen top coureur :P

Kneedown is voor posers :P Laatste keer dat ik met iemand meereed die KD's deed moest ik iedere bocht in de remmen B|

*kan het wel btw hoor O-)

2v0bwis.jpg



Watbenjedan.nl

:}

Zo heb ik ooit een mooie gehad met de RSV; kwam niet vooruit dat ding, wat bleek.. de klemband van het luchtfilterhuis zat op dusdanige positie vast dat de stelschroef van de band de gasklep tegenhield |( Klemband stukje verschoven en terug al het vermogen _O-

haha dan wil ik niet achter jou zitten folkies :P als pipo's niet goed genoeg zijn voor jouw rijkunsten :P

(Banden discussie hebben we al gehad een tijdje terug :P, waar blijven die knee down foto's? ;p )

ik reed er ook gewoon mee rondjes op zolder :P ging prima, maar ben dan ook geen top coureur :P

die ene procent andere kant uit (zwaar overschat) _O-

Dat zal ook wel meevallen ;) :)
 
Nee op je superduke :P pffff


(op de gsxr lukte het mij ook al niet :P, ben te klein zeg ik altijd hahahaha XD)
 
Goed bezig Bas.

Jij hebt ook eigenlijk wel een mooi leven zo.
Beetje wegracen, beetje duiken, SDR in de woonkamer en een biertje er bij :+
 
Nee op je superduke :P pffff


(op de gsxr lukte het mij ook al niet :P, ben te klein zeg ik altijd hahahaha XD)

Wat ik zeg, op de SDR vind ik het echt onzinnig... die kun je veel beter rijden zonder KD :)

Goed bezig Bas.

Jij hebt ook eigenlijk wel een mooi leven zo.
Beetje wegracen, beetje duiken, SDR in de woonkamer en een biertje er bij :+

Nounou... 't is niet allemaal rozegeur en maneschijn :P

Racen is alweer tijdje terug, als je een beetje tijden gaat rijden dan gaat het hard met benodigd budget. Toen een dag me gewoon 500 euro ging kosten (als er niks mis ging) vond ik het wel welletjes en ben ik gestopt.

Ik zit er laatste tijd echter wel weer aan te denken om het weer eens op te pakken O-)
 
200 eur inschrijfgeld, setje banden laten we zeggen 100 eur per dag, benzine incl. de reis erheen 90 eur en dan nog eten, dan zit je al aan dat bedrag en doe je niets raars. Het is nou eenmaal een dure hobby, maar o zo leuk Bazzaz.
Ben je weleens met je superduke op het circuit geweest?
 
kost inderdaad genoeg, paar dagjes per jaar is toch meer als genoeg?!

Moet je ook maar tijd voor hebben om wedstrijden te rijden.....
 
kost inderdaad genoeg, paar dagjes per jaar is toch meer als genoeg?!

Moet je ook maar tijd voor hebben om wedstrijden te rijden.....

Hmmm.... liefst zo vaak mogelijk. Het seizoen is niet zo heel lang. :]
Ik heb echter pas net weer een Superduke en was benieuwd of er hier ervaring mee op het circuit was. Ik doe dat normaal met mijn R6 die ik er speciaal voor heb maar ook weleens met mijn straat motor.

Een aantal jaren terug had ik een Supermotard R, ook een KTM 990 en daarmee reed ik weleens op circuit Zolder. Dat ging prima, je bent lekker snel met omgooien en Zolder heeft nogal wat chicanes. Ik wil dat met de Super duke ook weleens gaan proberen.
Krijg er nu al zin in..... :P
 
Hmmm.... liefst zo vaak mogelijk. Het seizoen is niet zo heel lang. :]
Ik heb echter pas net weer een Superduke en was benieuwd of er hier ervaring mee op het circuit was. Ik doe dat normaal met mijn R6 die ik er speciaal voor heb maar ook weleens met mijn straat motor.

Een aantal jaren terug had ik een Supermotard R, ook een KTM 990 en daarmee reed ik weleens op circuit Zolder. Dat ging prima, je bent lekker snel met omgooien en Zolder heeft nogal wat chicanes. Ik wil dat met de Super duke ook weleens gaan proberen.
Krijg er nu al zin in..... :P


Ik reed voorheen met mijn gsxr ook circuitdagen , nog niet op slicks en dergelijke.ben bewust naar de duke gegaan om het straat rijden wat leuker te maken en heb er ook al mee op zandvoort gereden beviel me erg goed moet ik zeggen 😎
 
Ik reed voorheen met mijn gsxr ook circuitdagen , nog niet op slicks en dergelijke.ben bewust naar de duke gegaan om het straat rijden wat leuker te maken en heb er ook al mee op zandvoort gereden beviel me erg goed moet ik zeggen 😎

Had je op het rechte stuk geen last van een shake of bijna tankslapper?
Dat had ik nl met mijn smr wel. Bij 180 km/u werd de voorkant opgetild foor de rijwind en het voorwiel ging dan 'zoeken' waardoor de hele voorkant oncontroleerbaar ging shaken en hij onbestuurbaar werd. Geen erg prettige sensatie :o
 
Die bandenboer die mijn voorband op de velg heeft gelegd heeft goed werk geleverd
Niet echt dus :( hij heeft helemaal niet gekeken naar de draairichting van de velg en de draairichting van de band.

Goedhart was het ook al opgevallen, die hebben nu de draairichting van de band goed gezet maar nu zit dus wel de velg verkeerd om op de motor. De open kant van de spaken dus naar voren gericht.
Ik zet er toch nieuwe banden op dus dat komt straks weer goed, maar zou het kwaad kunnen als de velg de verkeerde kant op draait?
 
Die bandenboer die mijn voorband op de velg heeft gelegd heeft goed werk geleverd
Niet echt dus :( hij heeft helemaal niet gekeken naar de draairichting van de velg en de draairichting van de band.

Goedhart was het ook al opgevallen, die hebben nu de draairichting van de band goed gezet maar nu zit dus wel de velg verkeerd om op de motor. De open kant van de spaken dus naar voren gericht.
Ik zet er toch nieuwe banden op dus dat komt straks weer goed, maar zou het kwaad kunnen als de velg de verkeerde kant op draait?

Sjonge jonge. Wat is het nou voor moeite voor goedhart om die band ff eraf te halen.
 
Die bandenboer die mijn voorband op de velg heeft gelegd heeft goed werk geleverd
Niet echt dus :( hij heeft helemaal niet gekeken naar de draairichting van de velg en de draairichting van de band.

Goedhart was het ook al opgevallen, die hebben nu de draairichting van de band goed gezet maar nu zit dus wel de velg verkeerd om op de motor. De open kant van de spaken dus naar voren gericht.
Ik zet er toch nieuwe banden op dus dat komt straks weer goed, maar zou het kwaad kunnen als de velg de verkeerde kant op draait?


Hahahahaha, hebben ze de velg en al omgedraaid???
Waarom niet alleen de band? _O-
 
200 eur inschrijfgeld, setje banden laten we zeggen 100 eur per dag, benzine incl. de reis erheen 90 eur en dan nog eten, dan zit je al aan dat bedrag en doe je niets raars. Het is nou eenmaal een dure hobby, maar o zo leuk Bazzaz.
Ben je weleens met je superduke op het circuit geweest?

Tell me about it :P heb 't niet voor niks 4 jaar gedaan incl 2 jaar ZAC :9~
Maarja op een gegeven moment gaat een set banden net 2 dagen mee, en ik heb ook wel eens pech gehad dat ik een achterband na 2 sessies weg kon gooien door veerafstelling en bandendruk verkeerd in te schatten :X

Met de SDR niet op circuit geweest, heb ik ook pas sinds juni.. wellicht komend jaar eens kijken
 
Had je op het rechte stuk geen last van een shake of bijna tankslapper?
Dat had ik nl met mijn smr wel. Bij 180 km/u werd de voorkant opgetild foor de rijwind en het voorwiel ging dan 'zoeken' waardoor de hele voorkant oncontroleerbaar ging shaken en hij onbestuurbaar werd. Geen erg prettige sensatie :o

De SD, en al helemaal de SDR, staat natuurlijk veel meer op z'n neus dus dat zal wel meevallen gok ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan